Metoprolin 50 mg

Kuperkeikkaa

Onko kohtalotovereita joille olisi määrätty sydämen lisälyönteihin ja muljahduksiin metoprolin 50 mg beetasalpaajaa, mikäli näin on onko auttanut ja kuinka paljon päivässä pitää ottaa????

9

6330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -tere-

Mulla on yllä mainittua lääkettä "jemmassa" koko ajan. Kun tilanne oli akuutti(onneksi siitä on jo aikaa), otin jumputteluun yhden pillerin ja menin levolle. Ei kestänyt kauan, kun homma rauhoittui.Lääkärini määräsi sitä 1-3 tbl tilanteeseen, olen kerran ottanut kaksi ja se kyllä auttoi, ei tarvinnut lähteä ensiapuun. Älä ota paineita, ota Metoprolin, kun siltä tuntuu.

• Torasemid ja

Ramipril joka päivä käytössä verenpaineen laskuun. Nimi vaihtelee riippuen lääketehtaasta.

• peloksa

hei.minulla on metoprolin ja cosaar comp .lisälyönnit ovat kumminkin joka päiväisiä.pari kertaa olen ollut päivystyksessä muttei niille kuulemma voi mitään joka toisella kuulemma on.kaikilla ei tunnu.onko kellään jotain muuta lääkettä tai joku kikka millä niitä voisi vähänkin saada pois.vaikuttaa jo ulkoiluun ym.tuo cosaarcomp. on verenpainelääke.

• hokis

hei minulla on myös nuo samat lääkkeeet ja välillä on parempia päiviä välillä taas muljauttelee jatkuvasti.minulle sanoi lääkäri ettei näitä voi hoitaa ablaatiolla vaan ovat ikäviä ja vaarattomia. holterin tutkimuksessa niita oli 2 vuorokauden aikana noin 2360 eteis peräistä ja joitain kammio peräisiä. toisilla on kuulemma kymmeniätuhansia.meitä on tosi paljon ja olen ajatellut eikö ole mitään paikkaa missä voisimme kaikki halukkaat tavata ja se auttaa kun voisi puhella samoista vaivoista kärsivien kanssa. kuka perustaa sellaisen. kevättä.t.raija

• lisälyönnti1

minusta tuntuu että lääke väsyttää, se auttaa jonkinverran - luulisin. olen ottanut puoli tabl

• tjs52

Moi olen 52 v mies ja on kyseine lääke käytössä mutta vaivaa edeleen iltaisin ja yöllä mujahtelee ihan hitoksee alkaa mennä mieli aika vakavaksi kun ei lääke auta onko jollakulla vastaavaa ja onko saanut apua?

• Ablaatiossakäynyt

Syön beetasalpaajana bisoprololia 2.5 mg päivittäin nyt vielä kohta 2 vuotta ablaation jälkeenkin.lisälyöntejä ablaatio ei tosiaankaan poista,niin mullekkin sanottiin.välillä paljonkin ja taukoja monta päivää.kaipa noihin tottuu...?

• KivaaOn

Kammiotakykardia minulla johon Metoprolin
      50mg auttaa tai sitten ei. 1-3 x otan, mutta joskus tuntuu ettei riitä. Kääntölääkkeenähän tämä on huono. Joku vertaistukihomma olisi tähänkin hyvä. Ablaatiota useaa kertaa yritetty. Nykyään kohtaukset voi kestää tunteja.

• Anonyymi

Mulla oli kammio lyöntejä 4500. Tippui 35 kun aloitin Sepramin käytön. Jos lifälyönnit loppuu esim opamoxsilla kannattaa aloittaa sepram... Ainakin mulla. Toimi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      179
      4280
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      441
      3243
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2128
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1790
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1178
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1015
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      931
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      906
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      73
      896
    Aihe