Onko kohtalotovereita joille olisi määrätty sydämen lisälyönteihin ja muljahduksiin metoprolin 50 mg beetasalpaajaa, mikäli näin on onko auttanut ja kuinka paljon päivässä pitää ottaa????
Metoprolin 50 mg
8
5445
Vastaukset
- -tere-
Mulla on yllä mainittua lääkettä "jemmassa" koko ajan. Kun tilanne oli akuutti(onneksi siitä on jo aikaa), otin jumputteluun yhden pillerin ja menin levolle. Ei kestänyt kauan, kun homma rauhoittui.Lääkärini määräsi sitä 1-3 tbl tilanteeseen, olen kerran ottanut kaksi ja se kyllä auttoi, ei tarvinnut lähteä ensiapuun. Älä ota paineita, ota Metoprolin, kun siltä tuntuu.
- Torasemid ja
Ramipril joka päivä käytössä verenpaineen laskuun. Nimi vaihtelee riippuen lääketehtaasta.
- peloksa
hei.minulla on metoprolin ja cosaar comp .lisälyönnit ovat kumminkin joka päiväisiä.pari kertaa olen ollut päivystyksessä muttei niille kuulemma voi mitään joka toisella kuulemma on.kaikilla ei tunnu.onko kellään jotain muuta lääkettä tai joku kikka millä niitä voisi vähänkin saada pois.vaikuttaa jo ulkoiluun ym.tuo cosaarcomp. on verenpainelääke.
- hokis
hei minulla on myös nuo samat lääkkeeet ja välillä on parempia päiviä välillä taas muljauttelee jatkuvasti.minulle sanoi lääkäri ettei näitä voi hoitaa ablaatiolla vaan ovat ikäviä ja vaarattomia. holterin tutkimuksessa niita oli 2 vuorokauden aikana noin 2360 eteis peräistä ja joitain kammio peräisiä. toisilla on kuulemma kymmeniätuhansia.meitä on tosi paljon ja olen ajatellut eikö ole mitään paikkaa missä voisimme kaikki halukkaat tavata ja se auttaa kun voisi puhella samoista vaivoista kärsivien kanssa. kuka perustaa sellaisen. kevättä.t.raija
- lisälyönnti1
minusta tuntuu että lääke väsyttää, se auttaa jonkinverran - luulisin. olen ottanut puoli tabl
- tjs52
Moi olen 52 v mies ja on kyseine lääke käytössä mutta vaivaa edeleen iltaisin ja yöllä mujahtelee ihan hitoksee alkaa mennä mieli aika vakavaksi kun ei lääke auta onko jollakulla vastaavaa ja onko saanut apua?
- Ablaatiossakäynyt
Syön beetasalpaajana bisoprololia 2.5 mg päivittäin nyt vielä kohta 2 vuotta ablaation jälkeenkin.lisälyöntejä ablaatio ei tosiaankaan poista,niin mullekkin sanottiin.välillä paljonkin ja taukoja monta päivää.kaipa noihin tottuu...?
- KivaaOn
Kammiotakykardia minulla johon Metoprolin
50mg auttaa tai sitten ei. 1-3 x otan, mutta joskus tuntuu ettei riitä. Kääntölääkkeenähän tämä on huono. Joku vertaistukihomma olisi tähänkin hyvä. Ablaatiota useaa kertaa yritetty. Nykyään kohtaukset voi kestää tunteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019