Metoprolin 50 mg

Kuperkeikkaa

Onko kohtalotovereita joille olisi määrätty sydämen lisälyönteihin ja muljahduksiin metoprolin 50 mg beetasalpaajaa, mikäli näin on onko auttanut ja kuinka paljon päivässä pitää ottaa????

8

5088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -tere-

      Mulla on yllä mainittua lääkettä "jemmassa" koko ajan. Kun tilanne oli akuutti(onneksi siitä on jo aikaa), otin jumputteluun yhden pillerin ja menin levolle. Ei kestänyt kauan, kun homma rauhoittui.Lääkärini määräsi sitä 1-3 tbl tilanteeseen, olen kerran ottanut kaksi ja se kyllä auttoi, ei tarvinnut lähteä ensiapuun. Älä ota paineita, ota Metoprolin, kun siltä tuntuu.

      • Torasemid ja

        Ramipril joka päivä käytössä verenpaineen laskuun. Nimi vaihtelee riippuen lääketehtaasta.


    • peloksa

      hei.minulla on metoprolin ja cosaar comp .lisälyönnit ovat kumminkin joka päiväisiä.pari kertaa olen ollut päivystyksessä muttei niille kuulemma voi mitään joka toisella kuulemma on.kaikilla ei tunnu.onko kellään jotain muuta lääkettä tai joku kikka millä niitä voisi vähänkin saada pois.vaikuttaa jo ulkoiluun ym.tuo cosaarcomp. on verenpainelääke.

      • hokis

        hei minulla on myös nuo samat lääkkeeet ja välillä on parempia päiviä välillä taas muljauttelee jatkuvasti.minulle sanoi lääkäri ettei näitä voi hoitaa ablaatiolla vaan ovat ikäviä ja vaarattomia. holterin tutkimuksessa niita oli 2 vuorokauden aikana noin 2360 eteis peräistä ja joitain kammio peräisiä. toisilla on kuulemma kymmeniätuhansia.meitä on tosi paljon ja olen ajatellut eikö ole mitään paikkaa missä voisimme kaikki halukkaat tavata ja se auttaa kun voisi puhella samoista vaivoista kärsivien kanssa. kuka perustaa sellaisen. kevättä.t.raija


    • lisälyönnti1

      minusta tuntuu että lääke väsyttää, se auttaa jonkinverran - luulisin. olen ottanut puoli tabl

    • tjs52

      Moi olen 52 v mies ja on kyseine lääke käytössä mutta vaivaa edeleen iltaisin ja yöllä mujahtelee ihan hitoksee alkaa mennä mieli aika vakavaksi kun ei lääke auta onko jollakulla vastaavaa ja onko saanut apua?

    • Ablaatiossakäynyt

      Syön beetasalpaajana bisoprololia 2.5 mg päivittäin nyt vielä kohta 2 vuotta ablaation jälkeenkin.lisälyöntejä ablaatio ei tosiaankaan poista,niin mullekkin sanottiin.välillä paljonkin ja taukoja monta päivää.kaipa noihin tottuu...?

    • KivaaOn

      Kammiotakykardia minulla johon Metoprolin
      50mg auttaa tai sitten ei. 1-3 x otan, mutta joskus tuntuu ettei riitä. Kääntölääkkeenähän tämä on huono. Joku vertaistukihomma olisi tähänkin hyvä. Ablaatiota useaa kertaa yritetty. Nykyään kohtaukset voi kestää tunteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe