Metoprolin 50 mg

Kuperkeikkaa

Onko kohtalotovereita joille olisi määrätty sydämen lisälyönteihin ja muljahduksiin metoprolin 50 mg beetasalpaajaa, mikäli näin on onko auttanut ja kuinka paljon päivässä pitää ottaa????

9

6202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -tere-

Mulla on yllä mainittua lääkettä "jemmassa" koko ajan. Kun tilanne oli akuutti(onneksi siitä on jo aikaa), otin jumputteluun yhden pillerin ja menin levolle. Ei kestänyt kauan, kun homma rauhoittui.Lääkärini määräsi sitä 1-3 tbl tilanteeseen, olen kerran ottanut kaksi ja se kyllä auttoi, ei tarvinnut lähteä ensiapuun. Älä ota paineita, ota Metoprolin, kun siltä tuntuu.

• Torasemid ja

Ramipril joka päivä käytössä verenpaineen laskuun. Nimi vaihtelee riippuen lääketehtaasta.

• peloksa

hei.minulla on metoprolin ja cosaar comp .lisälyönnit ovat kumminkin joka päiväisiä.pari kertaa olen ollut päivystyksessä muttei niille kuulemma voi mitään joka toisella kuulemma on.kaikilla ei tunnu.onko kellään jotain muuta lääkettä tai joku kikka millä niitä voisi vähänkin saada pois.vaikuttaa jo ulkoiluun ym.tuo cosaarcomp. on verenpainelääke.

• hokis

hei minulla on myös nuo samat lääkkeeet ja välillä on parempia päiviä välillä taas muljauttelee jatkuvasti.minulle sanoi lääkäri ettei näitä voi hoitaa ablaatiolla vaan ovat ikäviä ja vaarattomia. holterin tutkimuksessa niita oli 2 vuorokauden aikana noin 2360 eteis peräistä ja joitain kammio peräisiä. toisilla on kuulemma kymmeniätuhansia.meitä on tosi paljon ja olen ajatellut eikö ole mitään paikkaa missä voisimme kaikki halukkaat tavata ja se auttaa kun voisi puhella samoista vaivoista kärsivien kanssa. kuka perustaa sellaisen. kevättä.t.raija

• lisälyönnti1

minusta tuntuu että lääke väsyttää, se auttaa jonkinverran - luulisin. olen ottanut puoli tabl

• tjs52

Moi olen 52 v mies ja on kyseine lääke käytössä mutta vaivaa edeleen iltaisin ja yöllä mujahtelee ihan hitoksee alkaa mennä mieli aika vakavaksi kun ei lääke auta onko jollakulla vastaavaa ja onko saanut apua?

• Ablaatiossakäynyt

Syön beetasalpaajana bisoprololia 2.5 mg päivittäin nyt vielä kohta 2 vuotta ablaation jälkeenkin.lisälyöntejä ablaatio ei tosiaankaan poista,niin mullekkin sanottiin.välillä paljonkin ja taukoja monta päivää.kaipa noihin tottuu...?

• KivaaOn

Kammiotakykardia minulla johon Metoprolin
      50mg auttaa tai sitten ei. 1-3 x otan, mutta joskus tuntuu ettei riitä. Kääntölääkkeenähän tämä on huono. Joku vertaistukihomma olisi tähänkin hyvä. Ablaatiota useaa kertaa yritetty. Nykyään kohtaukset voi kestää tunteja.

• Anonyymi

Mulla oli kammio lyöntejä 4500. Tippui 35 kun aloitin Sepramin käytön. Jos lifälyönnit loppuu esim opamoxsilla kannattaa aloittaa sepram... Ainakin mulla. Toimi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      194
      2635
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      43
      2537
    3. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      70
      2212
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      114
      2205
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      71
      2085
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      40
      2070
    7. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      70
      1507
    8. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      139
      1346
    9. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      24
      1167
    10. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      64
      1095
    Aihe