Onko kohtalotovereita joille olisi määrätty sydämen lisälyönteihin ja muljahduksiin metoprolin 50 mg beetasalpaajaa, mikäli näin on onko auttanut ja kuinka paljon päivässä pitää ottaa????
Metoprolin 50 mg
8
5855
Vastaukset
- -tere-
Mulla on yllä mainittua lääkettä "jemmassa" koko ajan. Kun tilanne oli akuutti(onneksi siitä on jo aikaa), otin jumputteluun yhden pillerin ja menin levolle. Ei kestänyt kauan, kun homma rauhoittui.Lääkärini määräsi sitä 1-3 tbl tilanteeseen, olen kerran ottanut kaksi ja se kyllä auttoi, ei tarvinnut lähteä ensiapuun. Älä ota paineita, ota Metoprolin, kun siltä tuntuu.
- Torasemid ja
Ramipril joka päivä käytössä verenpaineen laskuun. Nimi vaihtelee riippuen lääketehtaasta.
- peloksa
hei.minulla on metoprolin ja cosaar comp .lisälyönnit ovat kumminkin joka päiväisiä.pari kertaa olen ollut päivystyksessä muttei niille kuulemma voi mitään joka toisella kuulemma on.kaikilla ei tunnu.onko kellään jotain muuta lääkettä tai joku kikka millä niitä voisi vähänkin saada pois.vaikuttaa jo ulkoiluun ym.tuo cosaarcomp. on verenpainelääke.
- hokis
hei minulla on myös nuo samat lääkkeeet ja välillä on parempia päiviä välillä taas muljauttelee jatkuvasti.minulle sanoi lääkäri ettei näitä voi hoitaa ablaatiolla vaan ovat ikäviä ja vaarattomia. holterin tutkimuksessa niita oli 2 vuorokauden aikana noin 2360 eteis peräistä ja joitain kammio peräisiä. toisilla on kuulemma kymmeniätuhansia.meitä on tosi paljon ja olen ajatellut eikö ole mitään paikkaa missä voisimme kaikki halukkaat tavata ja se auttaa kun voisi puhella samoista vaivoista kärsivien kanssa. kuka perustaa sellaisen. kevättä.t.raija
- lisälyönnti1
minusta tuntuu että lääke väsyttää, se auttaa jonkinverran - luulisin. olen ottanut puoli tabl
- tjs52
Moi olen 52 v mies ja on kyseine lääke käytössä mutta vaivaa edeleen iltaisin ja yöllä mujahtelee ihan hitoksee alkaa mennä mieli aika vakavaksi kun ei lääke auta onko jollakulla vastaavaa ja onko saanut apua?
- Ablaatiossakäynyt
Syön beetasalpaajana bisoprololia 2.5 mg päivittäin nyt vielä kohta 2 vuotta ablaation jälkeenkin.lisälyöntejä ablaatio ei tosiaankaan poista,niin mullekkin sanottiin.välillä paljonkin ja taukoja monta päivää.kaipa noihin tottuu...?
- KivaaOn
Kammiotakykardia minulla johon Metoprolin
50mg auttaa tai sitten ei. 1-3 x otan, mutta joskus tuntuu ettei riitä. Kääntölääkkeenähän tämä on huono. Joku vertaistukihomma olisi tähänkin hyvä. Ablaatiota useaa kertaa yritetty. Nykyään kohtaukset voi kestää tunteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849