onko vinkkiä jolla nuo vesijuopot saa helpolla pois käytöstä? toki jos auton alle viittis ryömiä kai sieltä jostain ton turhakkeen pumppu löytyy josta vois johdot irroitaa, mutta kai helpompiakin tapoja on?
lampun"pesurit"
14
3930
Vastaukset
- vaikka
sulake irti. Manuaalista löytyy sulakkeen numero. Todenn. sulakkeen takana on vain korkeapainepumppu, sulakekoko ainakin 25A.
- ajatuskulku
ja pelaa kuin venäläinen valuraudasta tehty pyllynpäristin, ei pärise eikä mahdu pyllyyn, mutta muuten ihan hyvä... eli ovat pissapojan kanssa saman sulakkeen alla mut kiitti silti vinkistä!
- astra Hssa
ajatuskulku kirjoitti:
ja pelaa kuin venäläinen valuraudasta tehty pyllynpäristin, ei pärise eikä mahdu pyllyyn, mutta muuten ihan hyvä... eli ovat pissapojan kanssa saman sulakkeen alla mut kiitti silti vinkistä!
ainakin astra H on lampunpesijöille oma sulake, poistettu on niinkuin vectrastakin 2004 ja astrasta 2000 mallia
- sulake se on ?
astra Hssa kirjoitti:
ainakin astra H on lampunpesijöille oma sulake, poistettu on niinkuin vectrastakin 2004 ja astrasta 2000 mallia
mulla ainakin kiran mukaan sulake nro. 9 (30A)=lasinpesulaite ,symboli näyttää umpionkastelijan kuvaa,tarttis vissiin kokeilla jos päristin sittenkin sopisi paikkaansa...
- Astra H Wagon -05
sulake se on ? kirjoitti:
mulla ainakin kiran mukaan sulake nro. 9 (30A)=lasinpesulaite ,symboli näyttää umpionkastelijan kuvaa,tarttis vissiin kokeilla jos päristin sittenkin sopisi paikkaansa...
Mulla taas kirja kertoo:
Numero 9 = Ajovalojen pesulaite 25A.
Numero 14 = Tuulilasinpyyhkimet 30A.
Numero 15 = Tuulilasinpyyhkimet 30A.
Revi siitä sitten, meillä on eri autot. - katsastus
toimimattomiin ajovalopesureihin? Niitähän ei jokaisessa automerkissä ole ollenkaan. Tuo sulakekikka toimi ainakin Zafirassa. Mutta pitäneekö panna sulake takaisin katsastuksen ajaksi?
- katsastuksessa
katsastus kirjoitti:
toimimattomiin ajovalopesureihin? Niitähän ei jokaisessa automerkissä ole ollenkaan. Tuo sulakekikka toimi ainakin Zafirassa. Mutta pitäneekö panna sulake takaisin katsastuksen ajaksi?
Itsellä on Astrassa ollut tuo sulake irti noin 8 vuotta eikä katsastusmies ole koskaan asiasta maininnut.
- Astra Urpo
katsastuksessa kirjoitti:
Itsellä on Astrassa ollut tuo sulake irti noin 8 vuotta eikä katsastusmies ole koskaan asiasta maininnut.
Jos katsastaja ei satu tarkastamaan valonpesimiä niin ei se tarkoita, että niiden ei tarvitsisi toimia. Katsastus tulee hylätä, jos katsastusmies testaa pesulaitteen ja se ei toimi.
- pesimet----
Astra Urpo kirjoitti:
Jos katsastaja ei satu tarkastamaan valonpesimiä niin ei se tarkoita, että niiden ei tarvitsisi toimia. Katsastus tulee hylätä, jos katsastusmies testaa pesulaitteen ja se ei toimi.
lampunpesimet ei ole enää pakolliset eikä näinollen niiden tarvitse myöskään katsastuksessa toimia.
- Astraaja
Irrota puskurista suutin kiertämällä sitä ja irroita letkú suuttimesta. Pistä vaikka puutappi letkun päähän. Tee tämä vain toiselle lampulle.
Itse tein sen oikeanpuoleiselle suuttimelle.
Vasen toimii normaalisti ja neste riittää paremmin.
Ompahan ainakin toinen valo puhtaampi aina tarvittaessa.
m.o.t - Astraattori
Höh, lutraa vaan mielummin sen pesunesteen kanssa äläkä rupea mitään sulakkeita irrottelemaan.
Voi tulla nimittäin loppupeleissä edullisemmaksi, kun näkee minne ajaa... - Juhy
Tässäpä tullaan juur siihen asiaan, miks cee'diä on haukuttu... kun ei oo ollenkaan noit juoppoja varusteena... Ja nimenomaan on riittäny pesunesteet hyvin siihen mihin sitä oikeesti tarvii... ja lamput puhdistuu auton pesun yhteydessä.
- nig.
tuossa vanhassa G mallissa on vain niin "vanhanaikaisesti toteutetut", että toimivat aina,
päivävaloasennossakin.
en ikinä ostaisi autoa jossa ei ole pesureita,
niitä ei voi edes jälki asentaa.
- Leili Lyyli
Siirry suosiolla jalankulkijaksi, jos olet noin saamaton. Ei tuo suuren suuri työ ole lorauttaa vettä säiliöön silloin ja tällöin. Saatpahan senkin pakollisen liikuntahetken, niin ei pääse p...se puutumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 16972
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi87788Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740