Oinasmieheni kanssa kesti 6v ja 2 ihanaa muksua siin ajassa.
Muksujen tulon jälkeen oinasmiehelleni alkoi tulla omia menoja yllinkyllin. Viina astui myös kuvaan.
Kavereita tuli ja meni.Mä ja muksuni seurattiin ja kärsittiin kotona.
Mittani tuli täyteen ja lähdin omien kavereitteni kanssa viettämään naisteniltaa.
Se ilta muutti elämäni täysin, löysin ystävän jonka kanssa tavattiin.
Seksiä ei ollut suhteessa ystäväni kanssa kun asuin ja olin oinasmiehen kanssa.
Muutin muksujeni kanssa pois menevän ja ryyppäävän oinasmiehen luota.
Uusi ystäväni antoi minulle voimia siihen ja eron jälkeen 2vuotta oli kulunut.Minä ja uusi ystäväni olemme naimisissa ja onnellisia.
Lapseni myös ovat onnellisia ja tasapainoisia ja uusi mieheni rakastaa heitä kun omiaan.
Näin se elämä voi muuttua iloksi kun vain uskaltaa tehdä vaikeatkin päätökset.
Entisellä oinasmiehelläni suhteet vaihtuu ja ryyppykaverit mutta en enään murehdi sitä.
Jokainen päivä on ihana, koskaan ei ole liian myöhäistä olla onnellinen.
Ihana elämä
viisastunut nainen
1
590
Vastaukset
- täytyypi kommentoida...
samanlainen mies on ystäväni ex-vesimies, toisen ystäväni ex-rapumies ja oma ex-vaakamies. Itse olen rapu, eli en puolustele oinaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003174531- 162216
- 1882046
- 1071456
- 771343
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57947IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746