kertokaahan arvon kelkkailiat kun pitäis oma mx-z 500 rave vaihtaa uudempaa tourinkiin ja merkissä ajatteli pysyä, niin onko kokemuksia tuosta kelkasta ja lähinntä tuon mallin kone vaihtoehdoista kokemuksia?
tuosta 380 koneesta on kyllä kokemuksia touring-LE mallista ja hyvinhän se kulki mutta ainahan sitä potkua sais olla enemmän. mitä eroo tuolla 550 koneella on tehoissa tuohon 380 koneeseen??
taitaa kumminkin olla tuo 600 nestekone se kovakulkusin noista ja paljonko eroo tuolla on siten tuohon 550f:ään?? eli vastaako tuo 550 kone tuota rotaxin 500 kuutioista nestekonetta?
kiitokset vaan etukäteen jos vastauksia tulee...
skidoo GTX 550f
3
5600
Vastaukset
- siinä
550f 42kw eli hiukan alle 60 heppaa kulkee semmosen 130 jos oikein tasaista. umpisessa kulkee hyvin.kuussatasissa näkys olevan jo n.80kw eli tuplasti tehoa.mut mä pärjään ainakin tolla omalla skidoo gtx:llä .hyvä ja kevyt ajaa .ainut miinus että bensa kelpaa n.20 l sataselle reitillä.
- skeidoo
kuullostaa ihan ok koneelta, meinaan pitää olla aika rattimies jos näillä main pystyy reitillä pitään ees 80 mittarissa.
ja sen bensansyönnin kans mulle on oikeestaan sama syökö 10 tai 40 litraa kun tulee aika vähän kilsoja. muutama pitempi reissu kaudessa ja sitte tenavien kans makkaranpaisto reissuja muutama....
kiitokset vastauksesta.
- skiiidooo
piti vielä lisätä että 500 nestekoneessa on 66 kw eli 24kw enemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497