itselleni tuollaisen kamman olin sitä jo pitkään katsellut ja miettinyt että raaskinko vaiko e. Se on ihanan vaaleenpunainen!
http://www.moominworldshop.fi/catalog/images/2856721 0017.JPG
Ostin tänään
18
425
Vastaukset
- Virtuaalikoneistaja
ja niin käytännöllinen, miten sitä on ennen tullut toimeen ilman myykampaa.
- Myy-Pikkuinen
niin mitenkään viisjärjestelmällä olen tähän asti sukinut hiukseni.
barbitkin vois käyttää tollasta :)
- Myy-Pikkuinen
tosi magee!!
- Myy-Pikkuinen
hinski kirjoitti:
kade olen...
minun vesikameralla ja kakshan niit on mut voin harkita raskinko myydä sen toisen.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
minun vesikameralla ja kakshan niit on mut voin harkita raskinko myydä sen toisen.
lähettää ihan ilmaiseksi, jos et raski myydä :)
- Myy-Pikkuinen
hinski kirjoitti:
lähettää ihan ilmaiseksi, jos et raski myydä :)
Maksatko edes postimaksun?
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Maksatko edes postimaksun?
postimerkin saat heti kohta tämän palstan pikapostina :)
Aivan ihana,,oliko kalliskin,ei ole pakko hintaa sanoa jos et halua..
- Myy-Pikkuinen
niinku mun nimellä ni se tietysti maksoi...jonkinverran. En kehtaa sanoo hintaa sen mut kallis se oli. Juuh.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
niinku mun nimellä ni se tietysti maksoi...jonkinverran. En kehtaa sanoo hintaa sen mut kallis se oli. Juuh.
oikein "tilaustyönä"teettämään nimet,,ei ole halpaa touhua se.
tuollainen on pakko saada. onko Paris Hiltonilla tuollainen?
- Myy-Pikkuinen
on ihan uniikki juttu mulla vaan on tuollainen.
Onko harjoja samaan sarjaan?? Hiano;))
- Myy-Pikkuinen
harjoja...mut tuo o ihan uniikkii...tai sit minua on petetty...
tuollainen harja ja kampasetti,lisäksi myös vaaleanpunaista ja vaaleansinistä muumi shampoota on ;)
- Myy-Pikkuinen
Onkohan minua huijattu, siis sinulla on setti missä on pikku-myy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427