Windows Live messenger 2009

P1KKu-NeiTi

2009 live messenger on aivan turhan sekava. haluaisin vanhemman version eli 8.5 tai 8.1 takaisin.
poistin jo ohjeiden mukaan ohjauspaneelista ohjelmia mitä kuulemma piti poistaa että saa vanhemman takas. (poistin windows live asennustyökalu, kirjautumisavustaja, lataustyökalu) Ja kun se vielä noiden poistamisen jälkeen valitti poistin jonkun Windows live sync vaikka en tiedä olisinko saanut(:D). pitääkö vielä jotai poistaa? Onko samaa ongelmaa kellään?

10

4800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Ei ole ongelmaa, ne sekavuudet saa pois mesen asetuksista layout/asettelu -kohdasta.

      Jossain vaiheessa tuo on pakko päivittää eli rimpuilu on turhaa.

    • - Matu

      Itse asensin tämän päivityksen perjantaina 13.. Avatessani huomasin yhteystietolistan tyhjentyneen, eli minulla ei ole ketään mesessä. Kokeilin jo lisätä erään henkilön, mutta ohjelma sanoo "Henkilö X ei näytä vielä käyttävän messengeriä". Onko kenelläkään tietoa missä vika - ohjelmassa, käyttäjässä vai että henkilöllä on eri päivitysversio..? Apua.

      • canis21

        Minulla myös tuo tama ongelma, eli päivitettyäni messengerini tuohon Windows live messenger 2009:ään ei messengerissä ole ollenkaan yhteystietoja. Kokeilin lisätä ystävääni listaan, mutta messenger väittää että ystäväni ei käytä messengeriä. Onko kellään tietoa miten tämän saa korjattua? En alunperinkään halunnut päivittää messengeriä ja vanha messenger toimikin moitteettomasti mutta tänä aamuna messenger ei suostunut toimimaan ellen lataisi uutta versiota. Ja tämä uusi versio on täysi susi! Ei toimi! Ja messengerin sivustolta ohjeita katsellessa löysin muka ratkaisun ja tein kuten ohjeissa sanotaan mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta. MSN:n sivustolla ei ole edes yhteydenottolomaketta tällaisia tilanteita varten, jotta voisi kysyä neuvoa. Vain palaute mahdollisuus, joihin ei edes vastata.


      • telenovelafani
        canis21 kirjoitti:

        Minulla myös tuo tama ongelma, eli päivitettyäni messengerini tuohon Windows live messenger 2009:ään ei messengerissä ole ollenkaan yhteystietoja. Kokeilin lisätä ystävääni listaan, mutta messenger väittää että ystäväni ei käytä messengeriä. Onko kellään tietoa miten tämän saa korjattua? En alunperinkään halunnut päivittää messengeriä ja vanha messenger toimikin moitteettomasti mutta tänä aamuna messenger ei suostunut toimimaan ellen lataisi uutta versiota. Ja tämä uusi versio on täysi susi! Ei toimi! Ja messengerin sivustolta ohjeita katsellessa löysin muka ratkaisun ja tein kuten ohjeissa sanotaan mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta. MSN:n sivustolla ei ole edes yhteydenottolomaketta tällaisia tilanteita varten, jotta voisi kysyä neuvoa. Vain palaute mahdollisuus, joihin ei edes vastata.

        "Minulla myös tuo tama ongelma, eli päivitettyäni messengerini tuohon Windows live messenger 2009:ään ei messengerissä ole ollenkaan yhteystietoja. Kokeilin lisätä ystävääni listaan, mutta messenger väittää että ystäväni ei käytä messengeriä. Onko kellään tietoa miten tämän saa korjattua? En alunperinkään halunnut päivittää messengeriä ja vanha messenger toimikin moitteettomasti mutta tänä aamuna messenger ei suostunut toimimaan ellen lataisi uutta versiota. Ja tämä uusi versio on täysi susi! Ei toimi! Ja messengerin sivustolta ohjeita katsellessa löysin muka ratkaisun ja tein kuten ohjeissa sanotaan mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta. MSN:n sivustolla ei ole edes yhteydenottolomaketta tällaisia tilanteita varten, jotta voisi kysyä neuvoa. Vain palaute mahdollisuus, joihin ei edes vastata."


      • Tuohon
        telenovelafani kirjoitti:

        "Minulla myös tuo tama ongelma, eli päivitettyäni messengerini tuohon Windows live messenger 2009:ään ei messengerissä ole ollenkaan yhteystietoja. Kokeilin lisätä ystävääni listaan, mutta messenger väittää että ystäväni ei käytä messengeriä. Onko kellään tietoa miten tämän saa korjattua? En alunperinkään halunnut päivittää messengeriä ja vanha messenger toimikin moitteettomasti mutta tänä aamuna messenger ei suostunut toimimaan ellen lataisi uutta versiota. Ja tämä uusi versio on täysi susi! Ei toimi! Ja messengerin sivustolta ohjeita katsellessa löysin muka ratkaisun ja tein kuten ohjeissa sanotaan mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta. MSN:n sivustolla ei ole edes yhteydenottolomaketta tällaisia tilanteita varten, jotta voisi kysyä neuvoa. Vain palaute mahdollisuus, joihin ei edes vastata."

        http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-US/wlmessengerdev/thread/75248156-314e-4578-bfe4-01d67f930c55

        Go to "add contact" and choose to add from other services...this will allow you to choose from your hotmal/msn/livespace/etc contacts and add them to your current messenger

        Eli suomeksi: Paina lisää henkilö nappia ja valitse avautuvista vaihtoehdoista "lisää ihmisiä muista palveluista" sitten aukee internet explorer joka menee sivulle josssa kysytään mistä haluat lisätä. Niin valitse alareunasta hotmail yhteystiedot ja sitten lisäät ne rastittamalla kaikki ja OK.

        Jos ei auta niin sitten on toinen vaihtoehto joka onkin astetta vaikeampi tehdä. Tuo Jonathan Kayn vastaus tuolla sivulla.

        http://www.vistax64.com/live-messenger/203918-contacts-disappeared-live-messenger-2009-a.html


    • "2009 live messenger on aivan turhan sekava. haluaisin vanhemman version eli 8.5 tai 8.1 takaisin."

      Ei sitä vanhempaa oikein voi tietoturvasyistä käyttää. Vaihda toiseen ohjelmaan jos tuo ei kelpaa. Esimerkiksi aMSN:n. Tässä on vertailutaulukko pikaviestimistä:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Instant_messenger

    • International
      • että näin

        Mulla toi uus versio sanoo seuraavaa kun yrittää kirjautua sisään:
        Kirjautuminen epäonnistui, koska palvelu on tilapäisesti pois käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen.
        Virhekoodi: 8007007e
        Monta viikkoa sanonut samaa, vaikka oon poistanut päivittänyt sen uudelleen jne. Onko kukaan törmännyt samaan, missä vois olla vika?
        Oon nyt sitten käyttänyt jotain kivikautista messengeriä mikä löyty koneelta, kun ei paljoo uus toimi.


      • perk
        että näin kirjoitti:

        Mulla toi uus versio sanoo seuraavaa kun yrittää kirjautua sisään:
        Kirjautuminen epäonnistui, koska palvelu on tilapäisesti pois käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen.
        Virhekoodi: 8007007e
        Monta viikkoa sanonut samaa, vaikka oon poistanut päivittänyt sen uudelleen jne. Onko kukaan törmännyt samaan, missä vois olla vika?
        Oon nyt sitten käyttänyt jotain kivikautista messengeriä mikä löyty koneelta, kun ei paljoo uus toimi.

        Uus mese on aivan perseestä !!!


    • vanhempia kaipaillen

      Kokoajan vaan huononee ja monimutkistuu minkä uuemmaks menee , ,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe