Ei me olla vielä vanhoja kun katsoo Pirkkoa.
Se on yksitysasia!
tanssii tähtien kanssa*
10
570
Vastaukset
- kun ukko...
Pirkko vouhottaa tansseissa vaikka ukko on juuri
kuollut. Sekasi on Pirkko.- Pirkon työasiat ja yksityis...
Antakaa Pirkon hoitaa työnsä ja hoitaa omat yksityisasiansa itse. Suru on surtava ja työt on hoidettava ja jokainen tekee sen omalla tavallaan.
Minä toivon voimia Pirkolle ja hänen läheisilleen. - tulenlieskat
Pirkon työasiat ja yksityis... kirjoitti:
Antakaa Pirkon hoitaa työnsä ja hoitaa omat yksityisasiansa itse. Suru on surtava ja työt on hoidettava ja jokainen tekee sen omalla tavallaan.
Minä toivon voimia Pirkolle ja hänen läheisilleen.toivon Pirkolle yhä eteenpäin. Jokaisella on yksi elämä joka on vietävä loppuun asti, tuskasta, kolhuista, kyynelsilmistä huolimatta.
Niinkuin joku jo sanoi työ on tehtävä ja suru on jokaisen oma.
Hienoa,kun jaksaa jatkaa, varmaan pois mennytkin niin tahtoisi. - Varalukkari
Jopel kirjoitti:
Ei Åken lähtö tullut yllätyksenä.
Elämä jatkuu kuitenkin.Milloin keksit tuon????
- ajastin
Varalukkari kirjoitti:
Milloin keksit tuon????
Onko sinulla kaikki päin honkia? Oletko sitten vitsikäs? Taidat olla vielä lasten maailmassa, etkä löydä kilttiä ja kaunista mistään. Vaitettavaa, jos tosiaan olet noin hauska.
- taiteilijaelämää
Åke sanoi Pirkolle, että hänen on oltava iloinen leski ja että "the show must go on".
Åke ei tule itkemällä takaisin. - Neitsyt-ihminen
taiteilijaelämää kirjoitti:
Åke sanoi Pirkolle, että hänen on oltava iloinen leski ja että "the show must go on".
Åke ei tule itkemällä takaisin.Tuo joka viikko sitten tuli oli nauhoitettu jo ennen Åken kuolemaa, mutta toivoisin että Pirkko jatkaa niin halutessaan.
Jokainen suree tavallaan, suru on sisäinen tuska, ja taiteilijaperheessä on totuttu esiintymään mitä ihmeellisimmissä tilanteissa.
Ei tavallista työtäkään saa jättää kuin korkeintaan 1 pv kuoleman jälkeen ja hautajaispäivä vapaa.
Esiintyminen on Pirkon työ. Jos timpurilta, leipurilta tai maisterilta kuolee puoliso, kukin noista mainituista jatkaa työtänsä.
Esiintyminen on Pirkko Mannolan työtä.Miksi hän ei siis jatkaisi, jos vain jaksaa.kyllä suru on raskasta kantaa, annetaan Pirkon hakea oma tyylinsä millä surua lieventää, on ajatukset välillä muuallakin kuin surussa.
Tanssi on eläväiselle Pirkolle jonkinlainen henkireikä, surun keskellä, kerätä voimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215574- 531655
- 201129
- 691007
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom160949- 48898
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.120872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848