Kauhea perintö:)

Moottoriturpa

Olen perinyt äidiltäni puheliaisuuden.En osaa pitää suutani kiinni.Isäni oli hiljainen,samoin mieheni on.Minulle on sanottu,että pystyt puhumaan ihmisen pyörryksiin:)On siitä ollut hyötyäkin.Monesta kiperästä paikasta olen selvinnyt puhelahjojeni avulla.

4

991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa olla

siellä Varkaudessa enemmänkin! Ei riitä, että olette puheliaita, vaan kauheita juoruamaan. Asuin pari vuotta Varkaudessa ja jos jollekin kerroin pikkuisen asioistani, koko Varkaus tiesi ne. Helsingissä olen saanut olla rauhassa, kukaan ei ole minusta kiinnostunut, kukaan ei utele asioitani, eikä jutut hyppää jostakin silmilleni! Vaikka olen syntyjään Varkaudesta, en enää osaisi elää siellä uteliaiden ihmisten kaupungissa.

• Ei puheliaisuus ole pahe vaan hyve. Suomalaisethan varsinkin täällä maalla ovat tuppisuita. Oikeasti moni mies kaipaa puhuvaa vaimoa mielummin kuin mököttävää. Mäkättäjät on taas eri asia. Kumpa sun kaltainen löytyisi.

• mottoriturpa

Brunolle:Tunnen lukkarin rakkautta sinua kohtaan.Äitini eno oli Bruno Lauritsalasta .En muuten ole juoruilija.Enkä kiero.Suoruus on minun mottoni.Sanoa paukautan mielipiteeni.Arvata saattaa,että kaikki eivät pidä siitä.

• milma2

Minusta puheliaisuus on lahja, jota täytyy käyttää. Itse olen puhelias, joskus kyllä tuntuu siltä että päässä viiraa, sellaisia katseita saa tuppisuilta. Eikun vaan kaikki keskustelemaan vauvasta vaariin. Hyvää päivän jatkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4388
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      150
      3187
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2502
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      51
      2435
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2115
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1632
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1484
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1253
    Aihe