Liiallista valkovuotoa

Eli ongelmani on aivan liian runsas valkovuoto joka on aika nestemäistä. Olen viikolla 25 raskaana ja minulle suositeltiin maitohappobakteeria sisältäviä emätinpuikkoja joissa mukana myös c-vitamiini. Muistaisiko kukaan nimeä tälle lääkkeelle?
2319
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

saa apteekista ilman reseptiä. Voi käyttää raskauden aikana.

C-vitamiini eli askorbiinihappo muuttaa emättimen happamuutta eli ph lukua suotuisaksi siten että bakterielli vaginoosi ei emättimessä viihdy.

Onnellista odotusta!

Miia

Äänestä
  • Muistelinkin jotain tämän suuntaista nimeä. Kiitos paljon :)

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


muistaako kukaan nimeä lääk... kirjoitti:

Eli ongelmani on aivan liian runsas valkovuoto joka on aika nestemäistä. Olen viikolla 25 raskaana ja minulle suositeltiin maitohappobakteeria sisältäviä emätinpuikkoja joissa mukana myös c-vitamiini. Muistaisiko kukaan nimeä tälle lääkkeelle?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu