Hei!
pieni aloitteleva yritys tarvitsisi nettisivut, mainoksen, käyntikortteja, logon, ym.
Tässä voisi olla sopivan homma esim. markkinoinnin opiskelijalle.
mainoksen/nettisivujen/logon suunnittelija ja toteuttaja
14
2068
Vastaukset
- kotisivut
todella halpaanhintaan kun soitat 040-4445091
mahdollisuus myös käyntikortteihin ja logoon - d1vine
Nettisivut voisin vähintään teille tehdä, halvalla (80-200€ riippuen minkälaiset sivut mielessä). Kokemusta löytyy paljon nettisivujen suunnittelusta ja pari yksinkertaista logoa olen aikoinani tehnyt.
Laittakaa sähköpostia [email protected] jos kiinnostaa niin voin antaa linkkejä työnäytteisiinkin.- tekohintaan palvelintila ja...
jos ilmoituksenne nettisivut hintaan 80 - 200 kuuluu palvelintila ja ylläpito, suosittelen jokaiselle sivujen tarvitsijalle teitä. Jos ei kuulu kannattaa kaikki asiat,palvelut ja ominaisuudet eritellä ilmoituksessa, kun tuotteen hinnat ilmoittaa. Ei niin, että nettisivut alkaen hintaan 80 - 200 euroa...
- d1vine
tekohintaan palvelintila ja... kirjoitti:
jos ilmoituksenne nettisivut hintaan 80 - 200 kuuluu palvelintila ja ylläpito, suosittelen jokaiselle sivujen tarvitsijalle teitä. Jos ei kuulu kannattaa kaikki asiat,palvelut ja ominaisuudet eritellä ilmoituksessa, kun tuotteen hinnat ilmoittaa. Ei niin, että nettisivut alkaen hintaan 80 - 200 euroa...
Ei kuulu palvelintila tai ylläpito hintaan. Mutta voin suositella joitain palveluntarjoajia. :)
- palveluja
d1vine kirjoitti:
Ei kuulu palvelintila tai ylläpito hintaan. Mutta voin suositella joitain palveluntarjoajia. :)
mahdollista ylläpitoa, tai selvästi osoitettua palveluntarjoaa, siinä tapauksessa minäkin voin kuuluttaa: Nettisivut ALKAEN 10 EUROA
- minä teen
Hei!
Minulta onnistuisi tuo. Myönnän, että graafiset taidot eivät minulla ole huipussaan, mutta nettipuoli on kunnossa.
Kerro hieman minkälaisia sivuja toivot? Suhteellisen yksinkertainen, mutta tarpeeksi näyttävä ja selkeä sivusto, josta löytyy yrityksen tiedot, lyhyt (tai miksei pidempikin) esittely, kenties tuote-esittelyt, yhteystiedot ja mitä vain haluattekaan onnistuu avaimet käteen periaatteella.
Kerrotte hieman omista näkemyksistä sivujen suhteen, annatte tiedot, jotka haluatte sivuille (esittelyt jne, myös pääpointit riittää, kykenen tuottamaan mainostekstejä), hieman toivomuksia värimaailmasta jne. Teen toiveitanne vastaavasta sivustosta oman näkymykseni ja esittelen sen teille, tämän jälkeen otan muutosehdotuksia ja toivomuksia vastaan, jotta sivusta saadaan juuri sellainen kuin te sen haluatte olevan. Olen valmis muokkailemaan sivustoa haluamme suuntaan ilman eri veloitusta; maksatte vain lopputuloksesta, mikäli se teitä miellyttää. Näin ollen en tunge teille pakolla omaa vaihtoehtoani vaan olette itse vaikuttamassa sivuston ulkonäköön.
Oletan, että kyseessä ei ole monimutkainen ja ominaisuusrikas sivusto, joka sisältää hallintajärjestelmiä ja muuta. Toki nämäkin onnistuvat. Luonnollisesti siis ihan alkuun kaipailen tietoa minkälaisia sivuja haette.
Pyrin keskittymään työssäni asiakaslähtöisyyteen ja avaimet käteen- periaatteeseen, jossa teidän ei tarvitse huolehtia sivuston valmistuksesta, ylläpidosta tai päivityksistä. Minä hoidan kaiken puolestanne, mikäli haluatte muutoksia sivuillenne, esimerkiksi tiedotuksia, uutisia, yleisesti ottaen muokkauksia mihin tahansa, otatte minuun yhteyden kertoen mitä haluatte ja minnepäin sivua ja hoidan homman - teidän ei tarvitse huolehtia mistään muusta kuin toivomuksistanne.
Tälläisestä suhteellisen tavallisesta ja yksinkertaisesta sivustosta veloittaisin seuraavasti:
50€ - pohjatyö ja itse sivusto toivomustenne mukaan
Verkko-osoite, .com, .net, .org tai .info päätteinen 15€ / vuosi.
.fi päätteisin joutuu erikseen hakemaan viestintävirastolta, veloitan 20€ / vuosi.
Varmistettu palvelintila kaikilla herkuilla 25€ / vuosi.
Sivuston jatkuva ylläpito ja päivittäminen toiveidenne mukaan - te lähetätte sähköpostia haluamistanne muutoksista, toteutan ne mahdollisimman pian, joko heti tai parin arkipäivän sisällä. 25€ / vuosi.
Eli yhteenvetona - pohjatyö 50€, .com, .net tai .org verkkotunnus valintanne mukaan, palvelintila, ylläpito 65€ / vuosi.
Eli reilu vitonen kuussa, eikä teidän tarvitse huolehtia verkkosivuista ollenkaan.
Mikäli haluatte monimutkaisemman sivuston - vaikkapa verkkokaupan tai vastaavan vaativamman palvelun sovitaan hinnat erikseen kunhan kartoitetaan tarpeenne.
Kuten mainitsin, valitettavasti en ole kummoinen graafikko, joten en uskalla sanoa mitään hintoja logoille, katsotaan hintaa vasta mikäli olen saanut tehtyä teitä miellyttävän ratkaisun.
Mainostekstien tuotto ja ylipäätään markkinointi onnistuu minulta myöskin.
Kertokaahan tarkemmin minkälaisesta yrityksestä on kyse ja mitä haette niin jutellaan lisää.
Yhteydenottoanne odotellaan sähköpostitse:
[email protected]- varsin edulliselta
joten, esitä demo/esittelysivusi osoite tms.
Kerro paljonko palvelintilaa on tarjolla?
Miten luotettavaa palvelintila on?
Miten palvelin ja-sivujen ylläpito toimii?
- jubatus
Millaista käyntikorttia / logoa / mainosta haluaisitte?
laittakaa mailia [email protected]- äijä syvän joen vastarannalta
nyt sotketaan palvelintilat nettisivujen tekemiseen?
Palvelintilaahan saa webhotelleista tarpeen mukaan, hinnat alkaen pari euroa kuussa. Vaikkapa nebula tai ynet, valikoimaa riittää.
Sivujen suunnittelu ja toteutus sitten taas on työsuoritus, ja siihen tarvitaan tekijää. Ylläpitoon samoin.
Ihan vastaavasti on eri asia ostaa auto kuin palkata kuljettaja..... - Been there
äijä syvän joen vastarannalta kirjoitti:
nyt sotketaan palvelintilat nettisivujen tekemiseen?
Palvelintilaahan saa webhotelleista tarpeen mukaan, hinnat alkaen pari euroa kuussa. Vaikkapa nebula tai ynet, valikoimaa riittää.
Sivujen suunnittelu ja toteutus sitten taas on työsuoritus, ja siihen tarvitaan tekijää. Ylläpitoon samoin.
Ihan vastaavasti on eri asia ostaa auto kuin palkata kuljettaja.....Heh, tämä on niin tyypillistä. Asiakas haluaa ensin vaan pelkät simppelit nettisivut ja on valmis maksamaan siitä noin 100 euroa. Mutta sitten yhtäkkiä asiakas havahtuu, että tarttis laittaa nettisivut jonnekin palvelimelle ja sen lisäksi olisi kiva saada sivut flashilla, palautelomakkeita, 3D:tä ja pari videoclippiä... Hinta tietenkin edelleen se sama 100 euroa. Projektin edetessä asiakkaan mieli muuttuu vielä pariin kertaan ja joka kerta sivujen tekeminen aloitetaan lähes nollasta.
- Iloinen asiakas
Täältä saa hyvään hintaan KUNNON logon ja käyntikortit
http://www.arcologodesign.fi/logon-suunnittelu.html
http://www.arcologodesign.fi/kayntikorttien-suunnittelu.html - martia
Teen logon viidelläkympillä, ammatitaidolla ja kokemuksella,
[email protected]
Design Martia- MobileMango
Sivujen suunnittelu ja tekeminen (laajuus 20 sivua), palvelin tilan sekä ns. domain osoitteen (esimerkiksi. www.yritys.fi), 5 kpl sähköpostiosoitteita sekä sivujen päivityksiä tai muokkauksia 20kpl vuodessa. Domain osoite on asiakkaan vapaassa päätettävissä (edellyttäen että osoite on vapaa ja että asiakkaalle myönnetään haettu domain osoite). Hinta sisältää siis kaiken jos haluaa www-sivut ns. avaimet käteen periaatteella ilman että tarvitsee itse huolehtia niiden päivittämisestä (muutenkuin ilmoittamalla mitä muutoksia tai lisäyksiä haluaa sivuille).
Hinta vain 190e vuosi! Ei avaus eikä muita maksuja!
Lue lisää www.mobilemango.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349