Minne auto KALPA pelin ajaksi

perjantai # 13

Olen tulossa omalla autolla KALPAN peleihin ja nyt kysysinkin että mihin auto kannattaa jättää ?

En tunne Kuopiota kovin hyvin - muutakuin kartasta.

Nyt olisi ihan kiva että joku täällä olevista osaisi vastata - joten KIITOS jo etukäteen !

Voimme tulla jo hyvissä ajoissa - sillä vaimon on kuulemma päästävä ostoksille jo ennen peliä !

12

2994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.-.-

Jos tulette jo päivällä ja haluatte auton lähelle jäähallia niin siinä jäähallin ympärillä on lähes jokapuolella hyviä paikkoja. Illalla jäähallin ympäristö on kuitenkin aivan tukossa joten jos pieni kävely ei haittaa niin suosittelen jättämään vaikkapa teatterin viereen Valkeisenkadulle. Valkeisenkadun alkupäässä on hyviä paikkoja ja kävelymatkaa tulee noin 300 - 500 metriä hallille riippuen mihin kohtaan autosi jätätte.

Suosittelen jälkimmäistä vaihtoehtoa sillä pelin jälkeen liikenne on jäähallin ympäristössä vallitsee pienimuotoinen kaaos kun kaikkien pitää päästä lähtemään yhtäaikaa.

• kapane

Itse ajan tekun takapihalle parkkipaikalle Kuopiohallin viereen (opistotielle)

• -.-.-.

Eikös Tekun parkkipaikalla ole puomit?

• kapane
        -.-.-. kirjoitti:

Eikös Tekun parkkipaikalla ole puomit?

ei ole ollut puomeja ja olen aina ajanut sinne..

• -.-.-

Tuossa vielä kattelin kartasta noita katuja niin hyviä paikkoja Valkeisenkadun lisäksi on Sairaalakatu, Kasarmikatu, Hatsalankatu, Mäkikatu ja lisäksi Kuopiohallin tai Hatsalan lukion parkkipaikat (sijaitsevat opistotien varressa). Kävelymatka on suunnilleen sama kuin näistä muistakin kun kävelee Tekun takana olevan junaradan ylittävän sillan kautta.

Ostoksia kannalta kannattaa toki autolla mennä lähemmäksi toria ja sitten illan suussa siirtää se ennen ruuhkien muodostumista.

• perjantaina

jäähallille sopii... Lauantaina sattaa tehdä tiukkaa

• pysäköintitaloon
      • auton pysäköinti

Auto Kannattaa jättää päivällä torille tanssilavan vierelle,ja sitten ennen peliä ajaa se karjalan kadun puolelta junardan viereltä hautuumaan portilta sisään siellä on satoja metrejä vapaata käytävätilaa parkkeeraamiseen niin kaikki fanit tekee jotka tulevat peliä katsomaan.
        Hautuumaan käytävät ovat sitä varten vapaina pelien aikaan saattueet ohajaataan pelien ulkopuolella vasta haudoille.

• perjantai # 13

Tänään vasta olemme tulossa - jos jollekkin jäi se epäselväksi eilen !

Kiitos kaikista vastauksista.

Emme ole muuten sellainen perhe jonka täytyy päästä hallilta esimmäiseksi pois - kun nyt teemme pitkän matkan sinne.

• Charlotte Sometimes

Kuopiohallin parkkipaikka on varmasti paras vaihtoehto, jos tulee ajoissa. Kannattaa vaan siellä katsoa tarkkaan mihin auton laittaa. Pysäköinti-ajat kun muuttuvat ruutu ruudulta. Joissakin on vapaa pysäköinti ja joissakin aikarajoituksia.Lisäksi sakkopaikkoja ihan laillisen pysäköinnin vieressä.

• sssssss

Niiralassa on useita opiskelija-asuntoloita, joiden pihaan voit vapaasti pysäköidä. Ei ne opiskelijat niistä pihanurmikoista välitä.

Viikonloppuisin toinen hyvä paikka on poliisiaseman edessä, täynnä tyhjiä ilmaisia parkkipaikkoja.

• Anonyymi

kalpasaipa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe