muita piinailijoita

Moikka.

Mulla on nyt pp7 inssin jälkeen. Onko muita piinailijoita? Eilen ja viimeyönä oli menkkakipuja, nyt ei mitään. Rinnat on kipeät, varsinkin nännit, se johtuu Pregnylistä. Mitään odotuksia ei hoidolta ole, menkat alkaa kumminkin. Kaikki tämän hetkiset oireet johtuu vielä Pregnylistä (jonka pistämisestä on nyt 8pv) tai Lugeista... =(
4333
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

sulla on, jos kerta olet noin varma että menkat alkaa?

Äänestä

Olipa veemäinen kommentti tuo edellinen! Ymmärrän turhautumisen tunteesi paremmin kuin hyvin. Joskus on sitäpaitsi parempi ottaa pessimisti ei pety -linja. Ehkä juuri "me negatiivisesti ajattelevat" putoammekin aina jaloillemme ja saamme taas uutta voimaa jostakin seuraavaa kertaa varten.

Itse myös tiedän, että ei ole tärpännyt tälläkään kerralla (3. IVF ICSI takana). Toivo hiipuu ja usko loppuu. Ikä tulee vastaan ja yritystä takana neljä vuotta, MUTTA missään tapauksessa ei aio luovuttaa.

Mulla kans ekaks noi lääkkeistä johtuvat "raskausoireet", sitten ei mitään ja nyt jo komatta päivää rusehtavaa vuotoa ja menkat alkaa tod. näk. huomenna. Alkakoon sitten, jos niin on tarkoitettu :( Elämä ei todellakaan aina ole reilua! Tsemppiä sulle tunteva "kohtalotoveri"!!!

Äänestä

Moi. Samankaltainen tilanne minulla (pp4). Pregnylin aiheuttamaa rintojen arkuutta, muuten ei mitään. Kuinka kauan muuten Pregnyl viipyy kehossa?

Positiivisin mielin=)

Äänestä
  • Riippuu kuinka paljon Pregnyliä pistit. Yksi ampulli poistuu elimistöstä noin 10vrk. Sitä varten kannattaa malttaa testin kanssa ettei tulekin Pregnyl haamu. Muutenkin kemiallinen on vähän inhoittava juuri tuon aikaisen testaamispäivän takia.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


toinen inssi kirjoitti:

Moikka.

Mulla on nyt pp7 inssin jälkeen. Onko muita piinailijoita? Eilen ja viimeyönä oli menkkakipuja, nyt ei mitään. Rinnat on kipeät, varsinkin nännit, se johtuu Pregnylistä. Mitään odotuksia ei hoidolta ole, menkat alkaa kumminkin. Kaikki tämän hetkiset oireet johtuu vielä Pregnylistä (jonka pistämisestä on nyt 8pv) tai Lugeista... =(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu