uusi yritys Nexium-vaivat

Alemmasta viestistä ei päästy puuta pidemmälle. Kysynkin onko muilla kipuja Neximusta ja turvotusta? Pyydän että apulääkärit jättävät vastaamatta (jotka esiintyvät lääkäreinä).
16596
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Sain Nexiumista huonon olon ja siirryin takaisin Lansoprazoliin.
Samaa sanoi eräs ystäväni, että tuosta lääkkeestä tuli jotenkin etova olo.

Äänestä

aloituksesi meni tuolla syyttelyyn/kinasteluun/riitelemiseen.

Nexiumistahan sanotaan että siitä voi saada jopa turvotusta, kivuista en ole itse kuullut, itse käytän Somacia mutta vain 20Mg/vrk.

Kauanko olet Nexiumia käyttänyt?

Äänestä
  • on juuri nuo vatsakivut, 20Mg:seen olen minäkin siirtynyt Somacin suhteen kun kirurgi sitä ehdotti ja 20Mg vaikuttaa ainakin minulta yhtä tehokkaasti kuin 40Mg:kin.

    Jossain vaiheessa pitäisi jo kokeilla kokonaan ilman happosalpaajaa.

    Äänestä

  • jaazaa kirjoitti:

    on juuri nuo vatsakivut, 20Mg:seen olen minäkin siirtynyt Somacin suhteen kun kirurgi sitä ehdotti ja 20Mg vaikuttaa ainakin minulta yhtä tehokkaasti kuin 40Mg:kin.

    Jossain vaiheessa pitäisi jo kokeilla kokonaan ilman happosalpaajaa.

    syönyt Somacia?

    Onko olleet pahatkin vaivat?

    Äänestä

  • Vertaistukea, vertaistukea kirjoitti:

    syönyt Somacia?

    Onko olleet pahatkin vaivat?

    Somacia, välillä kyllä olen kokeillut Nexiumiakin.

    Vaikeita aikojakin ollut mutta nyt on selvästi parempi vaihe menossa.

    Äänestä

  • jaazaa kirjoitti:

    Somacia, välillä kyllä olen kokeillut Nexiumiakin.

    Vaikeita aikojakin ollut mutta nyt on selvästi parempi vaihe menossa.

    käyttänyt joitain kuukausia, välillä on apua, välillä ei.

    Äänestä

  • jaazaa kirjoitti:

    Somacia, välillä kyllä olen kokeillut Nexiumiakin.

    Vaikeita aikojakin ollut mutta nyt on selvästi parempi vaihe menossa.

    lääkäri ?

    Äänestä

  • kysyn taas.. kirjoitti:

    lääkäri ?

    ei.

    Äänestä

  • kysyn taas.. kirjoitti:

    lääkäri ?

    iski taas.

    Hahhah!

    Äänestä

turvotuksesta en ole kuullut aikaisemmin kuullut.
Jos jotakin, jollakin mahaongelmia.
(toivottavasti pystyt pitämään tuon yhden
nimimerkin pois keskustelustasi!)

Äänestä
  • nainen ?

    Äänestä

  • kysyn taas, kirjoitti:

    nainen ?

    nais eikä mieslääkäri ei

    Äänestä

  • mies? lääkäri? suomalainen?
    turkulainen? lukihäiriöinen?

    Äänestä

  • sinä kirjoitti:

    mies? lääkäri? suomalainen?
    turkulainen? lukihäiriöinen?

    leikkiä lääkäriä.

    Kai olet huomannut?

    Äänestä

  • yrittää kirjoitti:

    leikkiä lääkäriä.

    Kai olet huomannut?

    en ole.

    Äänestä

aika rankat sivuvaikutukset, johtuvat ilmeisesti Nexiumista: päänsärkyä, turvotusta, huimausta, oksetusta ja ilmavaivoja.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


kyllästynyt jahkailuun kirjoitti:

Alemmasta viestistä ei päästy puuta pidemmälle. Kysynkin onko muilla kipuja Neximusta ja turvotusta? Pyydän että apulääkärit jättävät vastaamatta (jotka esiintyvät lääkäreinä).

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu