Minä ja minun rakas avopulisoni olemme olleet yhdessä seitsemän kuukautta ja minä tahtoisin ottaa hänen kanssaan askeleen eteenpäin ja mennä kihloihin, mutta minä mietin vain, että olisiko se liian aikaista noin seitsemän kuukauden seurustelun jälkeen? Kertokaa mielipiteenne...
Onko liian aikaista mennä kihloihin?
7
2920
Vastaukset
- nainen-
Päinvastoin,menkää jos haluatte.
- Vaimo!
naimisiin kahdeksankuukauden yhdessäolon jälkeen!
- Lukihäröinen
Ekaks muutetaan yhteen, sitten mennään naimisiin ja sitten vasta kihloihin. Meillä sekvenssi meni juuri päin vastoin.
Eiköhän sitä tehdä lupaus avioliitosta eli kihlaus ennen yhteenmuuttoa mieluiten.
älä kysy aikaa, kysy yhteensopivuutta. Ei ole ajan hampaan testin vertaista. - Seriously? Seriously!
Ensinnäkin, tiedäthän että kihlaus on sopimus siitä, että pari menee naimisiin?
Niin, varsinaisesta asiasta. Jos tunnet tarvetta kysyä tuota asiaa anonyymillä nettipalstalla vierailta ihmisiltä, jotka eivät tunne puolisoasi ja sinua, on liian aikaista. Et ole valmis, koska et luota omiin mielipiteisiisi. Taidat olla kovin kovin nuori vielä. - naimisiin, niin sitten
tiedätkö mitä kihlat tarkoittaa? Sehän on siis sopimus vihkimispäivästä. Ei mitään muuta. Jos olette valmiit sopimaan hääpäivän (ei nyt ehkä päivän tarkkuudella välttämtätä ,jos sellaista ei ole), niin miks ei. Jos ette, niin menkää kihloihin sitten, kun olette valmiit sopimaan päivän.
Jos olette menossa kihloihin ilman mitään tietoa ja halua puhua hääpäivästä, niin ne eivät ole oikeat kihlat. Niille on ihan oma terminsäkin eli teinikihlat (olkoot teinejä or not).
En menisi kihloihin, jos ei kiinnostaisi mennä oikeasti naimisiin ja sopia päivää. Muutenhan sillä kihloihin menemisellä ei ole mitään virkaa.- Rakastunut_nainen_
Kyllä minua ainakin kovasti kiinnostaisi mennä oman kummppanini kanssa naimisiin ja sopia jopa hääpäivänkin hänen kanssaan ja se olisi varmaan siinä kesäkuussa, koska me molemmat pidämme kesästä ja kesähäät olisivat varmaan meille molemmille oikein mieluisat. :)Ja kyllä me rakastamme toisiamme, mutta minä en vain ole koskaan ennen kosinut ketään joten se hermostuttaa minua siksi aikalailla...
- ...
Rakastunut_nainen_ kirjoitti:
Kyllä minua ainakin kovasti kiinnostaisi mennä oman kummppanini kanssa naimisiin ja sopia jopa hääpäivänkin hänen kanssaan ja se olisi varmaan siinä kesäkuussa, koska me molemmat pidämme kesästä ja kesähäät olisivat varmaan meille molemmille oikein mieluisat. :)Ja kyllä me rakastamme toisiamme, mutta minä en vain ole koskaan ennen kosinut ketään joten se hermostuttaa minua siksi aikalailla...
itse menin juuri kihloihin. seurustelua takana puolisen vuotta. en usko, että sillä yhdessä ollulla ajalla on loppujenlopuksi merkitystä. vaan sillä miltä susta itestäsi tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi317148Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313683912- 883889
- 2723359
- 612807
- 522785
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne372653- 1532500
- 322104
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1432048