Eli jos olen töissä jossain s-ryhmän ruokakaupassa, niin koskeeko henkilökunta-alennukset esim. Sokos hotelleja? ja jos koskee, niin kuinka paljon niistä saa alennusta?
s-ryhmässä töissä olevat
8
9783
Vastaukset
- jos sinulla
S-rymän hotelli bonuskiorti. Maksaa toki 30 euroa vuodessa. Mutta ruuat sisältyy hintaan eli parin yöpymisen jälkeen maksanut itsensä takaisin. Itse yövyn noin 60 vrk./vuosi hotelleissessa..
- tuosta
tiedosta. Tuosta voi olla hyötyä joskus tulevaisuudessani, mutta tällä hetkellä se ei ole ajankohtaista. Harvemmin joudun yöpymään hotellissa. Mutta nyt kun joudun yhden yön olemaan, niin mietin vain,että saanko Sokos hotel-ketjujen hotelleista sen henk.kunt.alen..
- Ade
tuosta kirjoitti:
tiedosta. Tuosta voi olla hyötyä joskus tulevaisuudessani, mutta tällä hetkellä se ei ole ajankohtaista. Harvemmin joudun yöpymään hotellissa. Mutta nyt kun joudun yhden yön olemaan, niin mietin vain,että saanko Sokos hotel-ketjujen hotelleista sen henk.kunt.alen..
Taisipa tuo hinta olla henkilökunnalle n. 45 e yöltä. Varaus pitää tehdä kuulemma hyvissä ajoin. Kuulemma pari viikkoa aikaisemmin.
- että mua välillä riapooooo
Ade kirjoitti:
Taisipa tuo hinta olla henkilökunnalle n. 45 e yöltä. Varaus pitää tehdä kuulemma hyvissä ajoin. Kuulemma pari viikkoa aikaisemmin.
no mitä jos vaikka pirautat eli kilautat sinne hotelliin ja kysyt että paljoko on hölökunta rabatti! Seuraavaksi varmaan joku kysyy että saako abc:llä käydä kusella ilmaseks jos ei osta mitään mutta on kuitenkin suomen myyntimiästen keksusjärjestön ainaisjäsen....
- sulle
Ade kirjoitti:
45ekeä. Eikä sinne mitään tarvitse se aikaisemmin soitella kuin muidenkaan asiakkaiden. Päinvastoin! Asiakasomistajana ja henkilökuntatarralla saat vielä paremman huoneenkin jos sattuu olemaan vapaana!
- nytonniiin
sulle kirjoitti:
45ekeä. Eikä sinne mitään tarvitse se aikaisemmin soitella kuin muidenkaan asiakkaiden. Päinvastoin! Asiakasomistajana ja henkilökuntatarralla saat vielä paremman huoneenkin jos sattuu olemaan vapaana!
että joutuu ton 2vk etukäteen varaa huoneen jos meinaa hk hinnoilla saada. Osassa hotelleista on rajoitettu määrä noita hkunta huoneita. Tietenkään aikaisemmin kuin 2vk ei myöskään voi varata huonetta. 45€ on toi huone normaalisti muutamia poikkeuskia toki on.
- Henkilöstöalennukset
Henkilöstöalennukset
Alepa ja S-market
• 3 % kaikista tuotteista, paitsi ei keskioluesta, siideristä
ja tupakkatuotteista
Prisma
• 3 % päivittäistavaroista, paitsi ei keskioluesta, siideristä ja
tupakkatuotteista
• 15 % käyttötavaroista, paitsi:
• 8 % kodinkoneista ja kodintekniikasta
• 3 % tietokoneista
Sokos
• 15 % käyttötavaroista
• 8 % viihde-elektroniikasta (muun muassa kamerat,
konsolit, soittimet)
Emotion
• 15 % kaikista tuotteista
HUOM!
Saat edun myös jo alennetuista tuotteista.
Asiakasomistajapäivien ja tapahtumien tuoteryhmäkohtaisten
alennusten lisäksi saat 5 %:n henkilöstöalennuksen
Prismoissa, Sokoksissa ja Emotioneissa.
ABC / ABC Deli
• 3 % päivittäistavaroista
• 15 % käyttötavaroista
• 15 % ravintolan ruokatuotteesta
• 50 % yksittäin ostetuista autonpesuista
Kodin Terra
• 15 % piha- ja puutarhatuotteista
• 8 % puutarhakoneista, lumilingoista ja veneistä
• 15 % sisustamisen tuotteista
• 8 % kodinkoneista
• 8 % ilmastointikoneista
• 15 % rakentamisen tuotteista
• 8 % puutavarasta, listoista, ovista, kuitu- ja mineraalilevyistä
sekä valmiista rakennuksista
• 8 % lämpöeristeistä, vesikatteista ja lämminvesivaraajista
• 8 % tiilistä, harkoista, pihakivistä, kivituotteista, teräksistä ja salaojaputkista
• 8 % takoista, padoista, kiukaista, sähkötyökaluista, paineilmakoneista,
betonimyllyistä sekä peräkärryistä
• 15 % kahviotuotteista
• 15 % pakettiauton ja peräkärryn vuokrauksesta
• Valikoiman ulkopuolelta tilattavista toimitusmyyntituotteista ei
myönnetä henkilökunta-alennuksia.
Hautauspalvelut
• 15 % arkuista ja uurnista
Ravintolat
• 15 % ruokatuotteista. Etu koskee koko pöytäseuruetta, kun
koko laskun maksaa henkilökunta-alennukseen oikeutettu
henkilö.
• Ei koske catering-palveluja. Ei päällekkäisiä alennuksia.
S-ryhmän hotellit
Suomi
• Sokos Hotellit 50 euroa/huone/vrk, paitsi:
• Sokos Hotellit Bomba, Eden, Caribia ja Vesileppis 75 euroa/vrk
Tallinna
• Sokos Hotel Viru, 75 euroa/huone/vrk
ABC / ABC Deli
• 3 % päivittäistavaroista
• 15 % käyttötavaroista
• 15 % ravintolan ruokatuotteesta
• 50 % yksittäin ostetuista autonpesuista
Kodin Terra
• 15 % piha- ja puutarhatuotteista
• 8 % puutarhakoneista, lumilingoista ja veneistä
• 15 % sisustamisen tuotteista
• 8 % kodinkoneista
• 8 % ilmastointikoneista
• 15 % rakentamisen tuotteista
• 8 % puutavarasta, listoista, ovista, kuitu- ja mineraalilevyistä
sekä valmiista rakennuksista
• 8 % lämpöeristeistä, vesikatteista ja lämminvesivaraajista
• 8 % tiilistä, harkoista, pihakivistä, kivituotteista, teräksistä ja salaojaputkista
• 8 % takoista, padoista, kiukaista, sähkötyökaluista, paineilmakoneista, - s-ryhmässä työskente
Eipäs pidä tuo lista paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295