yleensä itse aloitteen vai uskallanko pyytää häntä ulos? Onko se hänelle miehisyyden vastainen isku?
Tuntuu, että homma ei muuten etene lainkaan. Kokemuksia! Kiitos jo etukäteen!
härkänainen80
Tekeekö
7
1176
Vastaukset
Jos nainen tekee aloitteen, sehän nimenomaan pönkittää miehisyyttä.
Jos nainen tekee aloitteen, sehän kertoo miehelle, että nainen on kiinnostunut. Ainakin minä haluaisin joskus kokea jotain sellaista, mutta tuskin koen.
Jos mies joutuu tekemään aloitteen, siinä on helposti hänellä samalla pessimistinen asenne....
No, tämä on tosin vain koskaan seurustelemattoman 30-vuotiaan miehen näkemys...en tiedä seurustelemisesta.- nnnnnnmies
Ilman muuta pyydät ulos. On otettu ja iloinen. Olen itse aika heikko tekemään aloitetta, ei ota jos ei annakkaan.
- !!!!!!!????
miksi vastaat jos sinulla ei ole tietoakaan seurustelusta.ei ole normaalia olla 30v ja ei koskaan seurustellut?
!!!!!!!???? kirjoitti:
miksi vastaat jos sinulla ei ole tietoakaan seurustelusta.ei ole normaalia olla 30v ja ei koskaan seurustellut?
Ei se miehelle ole tavatonta, ettei tässä iässä ole kokemuksia. Miehiähän on näissä ikäluokissa sen verran enemmän kuin naisia, että jotkut jäävät kokonaan sivuun parisuhdejutuista, jopa koko iäkseen.
- härrrkänainen
!!!!!!!???? kirjoitti:
tunnen muutaman yli 30v naisen, joka ei ole seurustellut vielä kertaakaan.
- lara123
moi.tapasin elämäni miehen jo ala ylä asteella,se iski mut ja pyysi olee sen kaa,siitä se nytte lähti ja kihloissa 7vuotta jo.
- Nouseva jouskari
Monesti kumappaniltani aloitetta odotan ja hän sen tietää.
Sitten se poikkeus: Monesti baarissa teen itse aloitteen. Sopiva iskurepliikki ja donna on minun.
Näin olen monet kauniottaret hoitanut. Joidenkin kanssa on tarina jatkunut, toisten kanssa vain se hetki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882