yleensä itse aloitteen vai uskallanko pyytää häntä ulos? Onko se hänelle miehisyyden vastainen isku?
Tuntuu, että homma ei muuten etene lainkaan. Kokemuksia! Kiitos jo etukäteen!
härkänainen80
Tekeekö
7
1266
Vastaukset
Jos nainen tekee aloitteen, sehän nimenomaan pönkittää miehisyyttä.
Jos nainen tekee aloitteen, sehän kertoo miehelle, että nainen on kiinnostunut. Ainakin minä haluaisin joskus kokea jotain sellaista, mutta tuskin koen.
Jos mies joutuu tekemään aloitteen, siinä on helposti hänellä samalla pessimistinen asenne....
No, tämä on tosin vain koskaan seurustelemattoman 30-vuotiaan miehen näkemys...en tiedä seurustelemisesta.- nnnnnnmies
Ilman muuta pyydät ulos. On otettu ja iloinen. Olen itse aika heikko tekemään aloitetta, ei ota jos ei annakkaan.
- !!!!!!!????
miksi vastaat jos sinulla ei ole tietoakaan seurustelusta.ei ole normaalia olla 30v ja ei koskaan seurustellut?
!!!!!!!???? kirjoitti:
miksi vastaat jos sinulla ei ole tietoakaan seurustelusta.ei ole normaalia olla 30v ja ei koskaan seurustellut?
Ei se miehelle ole tavatonta, ettei tässä iässä ole kokemuksia. Miehiähän on näissä ikäluokissa sen verran enemmän kuin naisia, että jotkut jäävät kokonaan sivuun parisuhdejutuista, jopa koko iäkseen.
- härrrkänainen
!!!!!!!???? kirjoitti:
tunnen muutaman yli 30v naisen, joka ei ole seurustellut vielä kertaakaan.
- lara123
moi.tapasin elämäni miehen jo ala ylä asteella,se iski mut ja pyysi olee sen kaa,siitä se nytte lähti ja kihloissa 7vuotta jo.
- Nouseva jouskari
Monesti kumappaniltani aloitetta odotan ja hän sen tietää.
Sitten se poikkeus: Monesti baarissa teen itse aloitteen. Sopiva iskurepliikki ja donna on minun.
Näin olen monet kauniottaret hoitanut. Joidenkin kanssa on tarina jatkunut, toisten kanssa vain se hetki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1287736Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?947262Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317182Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t186532Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736341Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1115687Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465468Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv195445Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa745321Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus475190