Laittaisinko räpättäjän...

aatami.autuas

...tänä keväänä pyörääni? Auttaisiko se varhaiseläkkeen saannissa?

12

677

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konstan tytär

jos lisäät sen vaikutusta oranssilla, pitkävartisella viirillä munamankelin tarakalla, vaikka.
      Sillä kun suihkailet liikenteen seassa sikin, sokin, pian saapuu piipaa-auto paikalle.
      Yritä muistaa nimesi ja osoitteesi, henkilötunnuskin auttaa.

• aatami.autuas

...on parree olla ilimottamatta ommaa henkilötunnustaan. Voisihan sitä antaa vaikka isoisänsä henkilötunnuksen. Sen varhaiseläkkeen toivossa...

• konstan tytär
        aatami.autuas kirjoitti:

...on parree olla ilimottamatta ommaa henkilötunnustaan. Voisihan sitä antaa vaikka isoisänsä henkilötunnuksen. Sen varhaiseläkkeen toivossa...

minun ikänen, ei sinun isoisälläsi, kuten ei minunkaan, vielä ollut sellaista nykyajan hupatusta, niih.

Jos veisit valokuvan?

• viivi-amaldiina

siis perustakaa räpättäjä-kerho kaikille miehille räpätykset pyörään, jestas ku naurattaa. :)

• aatami.autuas

Minä ajattelin, että se olisi sellainen älyttömyydenväläys... Mutta onhan siinä toki se vaara, että ei tulekaan varhaiseläkettä, vaan hihat kiinni ja hoitoon...

• viivi-amaldiina
        aatami.autuas kirjoitti:

Minä ajattelin, että se olisi sellainen älyttömyydenväläys... Mutta onhan siinä toki se vaara, että ei tulekaan varhaiseläkettä, vaan hihat kiinni ja hoitoon...

lähtis alkuun se eläkkeelle lähtö. :)

• tankavaara

"varhaiseläkkeellä".... mitkä ovat sinun omat arvosi?....

Aidosti itse en usko muuhun kuin ihmisiin, joilla on tavoitteita "nyt"- hetkessä ja nuo tavoitteet ovat "Kauniita"... mitä sitten minun mielestäni olisivat "rumat" tavoitteet?

....

en tarvitse puolustajia.....

• aatami.autuas

Minulla on ollut hyvä päivä. Niitä osuu kohdalleni hyvin harvoin. Valitettavasti. Tavoitteita minä en aseta itselleni, en muille. Elämä vie. Seuraan sitä mielenkiinnolla. Kaikesta huolimatta.

• aatami.autuas kirjoitti:

Minulla on ollut hyvä päivä. Niitä osuu kohdalleni hyvin harvoin. Valitettavasti. Tavoitteita minä en aseta itselleni, en muille. Elämä vie. Seuraan sitä mielenkiinnolla. Kaikesta huolimatta.

hanki sellainen pitkäkinttuinen rättinukke, ja kulje se kainalossa muutama päivä, eläkä luovu siitä missään vaiheessa.Et tarvitse edes sitä pyörääsikään, pidä vain huoli siitä nukesta.Kyllä on kohta eläke tilillä!

• Enkeli-trio
        marja-liisa41 kirjoitti:

hanki sellainen pitkäkinttuinen rättinukke, ja kulje se kainalossa muutama päivä, eläkä luovu siitä missään vaiheessa.Et tarvitse edes sitä pyörääsikään, pidä vain huoli siitä nukesta.Kyllä on kohta eläke tilillä!

mul meinannu millää eläkkeen tulo onnistuu,
        ku mää kuljeti mettäsikkaa kainalos.
        Muttem mää siit ol viäläkä luapunu,
        sitä alkaa tottumaa 40 vuares :)

• viatont miästä
        Enkeli-trio kirjoitti:

mul meinannu millää eläkkeen tulo onnistuu,
        ku mää kuljeti mettäsikkaa kainalos.
        Muttem mää siit ol viäläkä luapunu,
        sitä alkaa tottumaa 40 vuares :)

ku vierasta sikaa,kamalii naisii tääl.

• viatont miästä kirjoitti:

ku vierasta sikaa,kamalii naisii tääl.

ketään.On koitettu auttaa miestä mäessä, eikä mäen alla

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe