Honda CRV:n kytkin

Naisomistaja

Mikähän aiheuttaa CRV:n kytkinpolkimen natinan ? Kyseessä 2003-malli. Onko syytä olla huolissaan?

10

5515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Sj-

Natinan aiheuttaa itse kytkinpoljin. Rasvaus saattaa auttaa, mutta polkimen vaihdolla pääset äänestä.

• Rasvaa

natina häviää... ei tarvitse poljinta vaihtaa.

• Koiranleuka

..ääni kuuluu kytkinpolkimesta. Jos ääni kuuluukin nivelrikkoisesta polvesta;)

• WWwwrrroommm

Luulen, että ratin ja penkin välistä kuuluu enemmän natinaa :)

• ääni...

tulee itse asiassa pääsylinteristä, poljinmekanismin voitelu ei auta, mutta jos saat jotain "liukastetta" suihkautettua syl. sisään (siitä kohdasta josta varsi menee sisään) jopa auttaa..

• ei....

Pääsylinteri ei natise vaan kyllä ko. "vika" on ihan mekanismin kuivuutta. Monilla merkeillä samaa oiretta...

• Naisomistaja
        ei.... kirjoitti:

Pääsylinteri ei natise vaan kyllä ko. "vika" on ihan mekanismin kuivuutta. Monilla merkeillä samaa oiretta...

Kiitoksia varsinkin asiallisista vastauksista! En kysy tätä huvikseni,asiallehan pitää tehdä jotain. Nyt on CRC-pullo ostettuna ja huomenna valoisan aikaan täytynee kokeilla saako crc-suihkeen osumaan oikeaan paikkaan!
        Pojat hoi, polvet on kunnossa eikä leukapieletkään natise, ratin ja penkin välissä ei kitistä, vaan ajellaan tyytyväisenä ( happy with honda), eiks je, Honda-miehet??

• Pääsylinteri natisee
        ei.... kirjoitti:

Mulla ainakin meni takuuseen pääsylinteri narinan vuoksi.Huollon yhteydessä vaihtoivat.

• Naisomistaja

Kiitos,miehet, neuvoista !
      Natina katosi crc:llä !

• Jude

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1080
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1044
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      845
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe