Mikähän aiheuttaa CRV:n kytkinpolkimen natinan ? Kyseessä 2003-malli. Onko syytä olla huolissaan?
Honda CRV:n kytkin
10
5947
Vastaukset
- -Sj-
Natinan aiheuttaa itse kytkinpoljin. Rasvaus saattaa auttaa, mutta polkimen vaihdolla pääset äänestä.
- Rasvaa
natina häviää... ei tarvitse poljinta vaihtaa.
- Koiranleuka
..ääni kuuluu kytkinpolkimesta. Jos ääni kuuluukin nivelrikkoisesta polvesta;)
- WWwwrrroommm
Luulen, että ratin ja penkin välistä kuuluu enemmän natinaa :)
- ääni...
tulee itse asiassa pääsylinteristä, poljinmekanismin voitelu ei auta, mutta jos saat jotain "liukastetta" suihkautettua syl. sisään (siitä kohdasta josta varsi menee sisään) jopa auttaa..
- ei....
Pääsylinteri ei natise vaan kyllä ko. "vika" on ihan mekanismin kuivuutta. Monilla merkeillä samaa oiretta...
- Naisomistaja
ei.... kirjoitti:
Pääsylinteri ei natise vaan kyllä ko. "vika" on ihan mekanismin kuivuutta. Monilla merkeillä samaa oiretta...
Kiitoksia varsinkin asiallisista vastauksista! En kysy tätä huvikseni,asiallehan pitää tehdä jotain. Nyt on CRC-pullo ostettuna ja huomenna valoisan aikaan täytynee kokeilla saako crc-suihkeen osumaan oikeaan paikkaan!
Pojat hoi, polvet on kunnossa eikä leukapieletkään natise, ratin ja penkin välissä ei kitistä, vaan ajellaan tyytyväisenä ( happy with honda), eiks je, Honda-miehet?? - Pääsylinteri natisee
ei.... kirjoitti:
Mulla ainakin meni takuuseen pääsylinteri narinan vuoksi.Huollon yhteydessä vaihtoivat.
- Naisomistaja
Kiitos,miehet, neuvoista !
Natina katosi crc:llä ! - Jude
Moro,
Itsellä CR-V:ssä sama juttu (vm-05) ja sprayvaseliinia tuonne pääsylinterin juureen niin pysyy hiljaisena. Nuo crc/wd40- tyyppiset auttaa yleensä vain hetkeksi.
http://dynamiitti.com/forum/viewtopic.php?t=51048
-Jude-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m503748Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163615Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993405Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o803215Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362999Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582488- 502325
- 1022207
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142019Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182009