Kapea on kuja ja vielä kapenee. Aura voisi liikkua kun katumaksukin maksetaan.
Onko auraus unohdettu
7
331
Vastaukset
- sama juttu
Vesimiehenkadulla on sama juttu. Tie on kuin kapea kinttupolku ja pahassa kunnossa. Syviä monttuja siellä täällä. Katu pitäisi jyrsiä karhulla nopeasti, sillä lunta on pakkaantunut niin paksusti, että lauhtumisen jälkeen katu on yhtä soosia.
- V75-prosentti
Ei ole unohdettu Aurausta.
V75-pelissä toiseksi suosituin suomenhevosaten kovassa ryhmässä tänään Joensuussa. - Auraaja
Kuukauteen ei oo lunta satanu
- ajan tasalla ?
Katumaksu ? sitä ei ole enää olemassa !!!
- ne ottavat
valituksia vastaan ? hei haloo !
- äijän ja karhun?
Niin, minä tilaisin äijän ja karhun, mistä numerosta sen voi tilata?
- Sohjoiset tiet
äijän ja karhun? kirjoitti:
Niin, minä tilaisin äijän ja karhun, mistä numerosta sen voi tilata?
Et mistään voi tilata. Aurataankohan sohjoa pois, väliin aika vaikea ajaa pyörällä sohjossa.
Useana vuonna, kun lumentulo on loppunut sitten näyttää siltä aurataankohan sohjoa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760