Rakennuksia Kuun pimeällä puolella

USA:n ilmavoimien Karl Wolf todistaa Disclosure Projectin lehdistötilaisuudessa 2001, että hän näki vuonna 1965 valokuvia jotka oli otettu Kuun "pimeältä puolelta". Niissä näkyi selvästi sienen muotoisia rakennuksia ja torneja.

http://www.youtube.com/watch?v=R6QNzH4x1rY

22

1910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Project Camelotin haastattelu.

      Dark Mission - an interview with Richard Hoagland Part 1 of 3 Albuquerque, December 2007 The name of Richard Hoagland - a bearded Viking warrior, still standing after all these years - is inevitably etched in the minds of all those who have contemplated the possibility that all may not be the way we are led to believe on the Moon and Mars.

      Informed and opinionated, and proud to have been a steady thorn in NASA's side for over twenty years, Richard makes regular appearances as the Science Adviser on Coast to Coast AM - and has written two books, the most recent of which, Dark Mission, has climbed to near the top of the New York Times best seller list.

      Project Camelot interviews Richard Hoagland - Part 1 of 3

      http://video.google.com/videoplay?docid=2030707978100913713

    • CMN:n haastattelu.

      Mike Bara kirjoitti yhdessä Richard Hoaglandin kanssa kirjan "Dark Mission: The Secret history of NASA".

      NASA's Occult Origins

      For most Americans, the word "NASA" suggests a squeaky-clean image of technological infallibility.

      Yet the truth is that NASA was born in a lie, and has concealed the truths about its occult origins. Dark Mission documents this seemingly wild assertion.

      Baran haastattelu
      http://www.consciousmedianetwork.com/members/mbara.htm

      Baran ja Hoaglandin kirja Amazon.comissa. Dark Mission: The Secret History of NASA

      http://www.amazon.com/dp/1932595260?tag=cmnsedona-20&camp=14573&creative=327641&linkCode=as1&creativeASIN=1932595260&adid=0X1HTQ0BJ8T481X51CW6&

    • Luento on vuodelta 1996.

      Collier näyttää myös NASA:n ottamia valokuvia joissa rakennuksia näkyy.

      Koska videon laatu on hieman huono, kannattaa klikata videon valikosta "HQ", eli high quality.

      http://www.youtube.com/watch?v=5Ls7lcturUQ

      • Tuossa luennon ensimmäisessä osassa, kohdassa 7 min 40 sek:

        http://www.youtube.com/watch?v=5Ls7lcturUQ

        Collier: Jotkut teistä tuntevat informaation, jota Hoagland on kertonut; mielestäni Richard tekee hyvää työtä, mutta aion kertoa teille henkilökohtaisen kokemukseni hänestä Los Angelesissa. ----- Richard istui takarivissä ---- Istuin hänen viereensä, katsoin häntä suoraan silmiin - ja hänellä ei ollut aavistustakaan kuka olin - ja sanoin hänelle:

        "Richard, mikset kerro ihmisille, että Kuu on keinotekoinen satelliitti?"

        Ja hän katsoi minua ja sanoi vain:

        "En ole valmis".

        OK? Tämä on minun henkilökohtainen kokemukseni hänestä ja se on ainut, joka minulla on. Mielestäni hänen tarjoamansa informaatio on hyvää. Mutta sanon teille, oman kokemukseni pohjalta, että hän panttaa tietojaan. Enkä ymmärrä, miksi hän panttaa.


    • kuuukko...

      Mutta eikö kuun pimeä puoli ole ennen pitkää se kuun valoisa puoli, eikös kuu pyöri akselinsa ympäri ihan samoin kun maapallo ?

      Jos se kuu pyörii niin eikö kaukoputki ole aika tehokas apuväline havaita kuun sienirakennukset ?

      • kuun takapuoli

        kuun varsinaista pyörimistä akselinsa suhteen ei ole. Aina samassa tahdissa maan pyörimisen suhteen, pientä vaihtelua on vain tuossa näkyvässä puolessa maahan nähden, taisi olla siinä 15 % luokaa tuo pieni heilahdus vaihtelu.


      • ellet sitten lennä avaruuteen raketilla ja käy katsomassa. Kuu näyttää Maahan päin aina saman puolen itsestään.


      • Eise
        The_wanderer kirjoitti:

        ellet sitten lennä avaruuteen raketilla ja käy katsomassa. Kuu näyttää Maahan päin aina saman puolen itsestään.

        Haluu näyttää persettään.


    • alex starman

      joo,, asiallisen näköinen herra! hyvä puku päällä kravatti kaulassa, on pakko uskoa että Kuusakin on humanoidien tukikohtia, näin suurien salaisuuksien paljastuminen internetissä uhkaa jo internetin riippumattomuutta.

      • pois näiltä

        sivuilta jos pääs ei kestä.!


      • Kieltämättä puku ja kravatti ovat parempi vaihtoehto kuin tunkkaiset ryysyt. :)


      • oy_talonrakennus_ab

        No,vieläkös siellä Kuun pimeällä puolella on rakennuksia vai onko ne jo purettu?


      • tyhmiäKyselet

        on ne siellä vielä.


      • kuunatsiWolf

        Rakennuskompleksejs on laajennettukin.


    • yllärikö

      Ainaskin ilmeestä päätellen näyttäisi puhuvan totta? Tuota clippiä en ollut nähnytkään. Täysin mahdollisia ne rakennukset.

      • Mitähänseuraavaksi

        Jos ne rakennukset ovat mahdollisia,niin miksi niistä ei enää puhuta?Onko Collier kenties todennut,ettei häneen enää uskota joten hänen pitää keksiä uusia hömppäjuttuja.


      • missäkohtaa
        Mitähänseuraavaksi kirjoitti:

        Jos ne rakennukset ovat mahdollisia,niin miksi niistä ei enää puhuta?Onko Collier kenties todennut,ettei häneen enää uskota joten hänen pitää keksiä uusia hömppäjuttuja.

        Collier? Oliko aloituksessa mainittu?


      • ColexAllier
        missäkohtaa kirjoitti:

        Collier? Oliko aloituksessa mainittu?

        ...Luento vuodelta 1996....Colllier näyttää myös NASA:n ottamia kuvia joissa rakennuksia näkyy..Tällaista pölinää tästä viestiketjusta löytyy.....


    • Kjiehkjieh

      Paskat, kukaan ihminen ei ole kuuta kiertänyt ja sieltä elävänä palannut.

      Siitä olen sen sijaan varma että harmailla on Kuussa tukikohtia.

      • Satavarmaatietoa

        Kuussa sijaitsee niiden deptiliaanien,eli liskoihmisten,tukikohtia.Näin ollen yksikään astronautti,kosmonautti tai mikä tahansa nautti ei sieltä ole palannut takaisin koska he ovat päätyneet deptiliaanien ruokalistalle.Tietoni olen saanut erittäin korkea-arvoiselta avaruusohjelmien parissa työskentelevältä äpseeriltä..äsh,ei kun siis upseerilta,joka ei halua esiintyä julkisuudessa.


    • Anonyymi

      Vanha ketju mutta nostetaan. Niin onhan sieltä vuotanut paljonkin videoita missä kuvia rakennelmista, nasan ottamia kuvia niin sanotusti "dark side of the moon" yms.
      Mitä ihmeteltävää siinä muka on että siellä on rakennuksia yms.
      Eikö enemmän ihmetytä se että pyramideja löydetty maapallon ulkopuolelta?.
      Minulla ainakin herää ajatus siitä että pyramidit ovat jotain portaaleja.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe