lopettaa nämä höpö höpö keskustelut täällä. Lueskelin noita juttuja äsken niin tuli jo tunne että ihan kuin joku kirjoittelisi mun puolesta tänne. Siis eihän se tietenkään ole totta. Moikka ja nähdään siellä oikeassa elämässä.
Nyt täytyy
14
776
Vastaukset
- joskus tuntuu
ihmisillä sitten varmaan aika samantyyppisiä tilanteita..
- kun on
samassa tilanteessa...
- totta kybällä
eteenpäin liveen.
- pelkää..
Ihan omasta puolestani minä kyllä kirjoittelen. Näen kaipaamaani miestä tosin oikeassakin elämässä. ;)
t. M....- Mut vaikuttaa
vähän siltä et joku kyllä yrittää kirjoitella minun nimissä jotain juttuja täällä/sekoittaa pakkaa. En kaipaile mitään M...oa vaan J...a.
- vittu näitä
Mut vaikuttaa kirjoitti:
vähän siltä et joku kyllä yrittää kirjoitella minun nimissä jotain juttuja täällä/sekoittaa pakkaa. En kaipaile mitään M...oa vaan J...a.
näihin palstoihin seonneita typeryksiä,,!!!!!!
kun viiraa noin pahasti, mee hyvä ihminen pois täältä.
sä oot idiootti!! - Jos noin
vittu näitä kirjoitti:
näihin palstoihin seonneita typeryksiä,,!!!!!!
kun viiraa noin pahasti, mee hyvä ihminen pois täältä.
sä oot idiootti!!ahdistaa niin älä lue näitä. ;)
- ketään ..
Mut vaikuttaa kirjoitti:
kiinnostavan ...sekoittaa pakkaa ..paljon on
sairaita immeisiä täällä. - vittu ...
Jos noin kirjoitti:
ahdistaa niin älä lue näitä. ;)
ehei kuule ahista, naurattaa sun luulotautis.
edellinen. - Edellinen
ketään .. kirjoitti:
kiinnostavan ...sekoittaa pakkaa ..paljon on
sairaita immeisiä täällä.se pointti siinä ollutkaan.
- Edellinen
vittu ... kirjoitti:
ehei kuule ahista, naurattaa sun luulotautis.
edellinen.Älä sit lue näitä.
- ihan tosissaan
Mut vaikuttaa kirjoitti:
Äläkä pahoita mieltäs ilkeistä kommenteista.
Joskus mustakin on tuntunut,että on kuin joku kirjoittais mun puolesta ja saattaa joku tietnki leikillään joskus pilaillakin,mut pääosin on ainakin niin samantyylisiä pulmia ja ihmiset kamppailee samoissa omantunnontuskissa.
en edes jaksa vastailla gallupjuttuihin,koska täällä on joku ihan mun tyylinen tytteli joka on jo ehtinyt vastata jotain mitä itsekin olisin,joten en vaivaudu:)kiitos hänelle;)
Tämä on vain tällaista täällä.Oikeastihan ne tosielämässä on sovittava. tämä on vain hetkellistä lohtua. leikkiä,että hän kuuntelee. - Edellinen
ihan tosissaan kirjoitti:
Äläkä pahoita mieltäs ilkeistä kommenteista.
Joskus mustakin on tuntunut,että on kuin joku kirjoittais mun puolesta ja saattaa joku tietnki leikillään joskus pilaillakin,mut pääosin on ainakin niin samantyylisiä pulmia ja ihmiset kamppailee samoissa omantunnontuskissa.
en edes jaksa vastailla gallupjuttuihin,koska täällä on joku ihan mun tyylinen tytteli joka on jo ehtinyt vastata jotain mitä itsekin olisin,joten en vaivaudu:)kiitos hänelle;)
Tämä on vain tällaista täällä.Oikeastihan ne tosielämässä on sovittava. tämä on vain hetkellistä lohtua. leikkiä,että hän kuuntelee.niinkin olla. Kiitos sinulle.. :)
- hitossa luen
Edellinen kirjoitti:
Älä sit lue näitä.
ja hekottelen sunkaltaisille typeryksille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17913494
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454920Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402843Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515