Millaista on asua VVO:n vuokrataloissa? Puututaanko metelöintiin ym. ongelmiin?
Kokemuksia VVO:n
3
351
Vastaukset
- Marjo27
Mie ainakii niistä taloista oon tykänny. Mitä nyt parissa talossa naapurissa asu just se kaikist eniten mökää pitävä ihminen ja sille ei oikee kukaa voinu mitää, ei ees poliisi. Mut sit viimesin talo missä asuin...se oli oikee hiljanen ja en tainnu ees kaikkia naapureita nähä, vaikka vuoden verra siin asuinki.
Kyllä sitä metelöintiä on muissakii taloissa ko vaan VVO:n ja ite pitää asioita ottaa esille esim. noita metelöintejä, jos haluu et asialle jotain tehään.
Mie oon aina soittanu vaan poliisille jos on meteli tapahtunu klo 22 jälkeen ja sillokaa se ei aina oo mitekään vaikuttanu. Myös isännöitsijälle kannattaa ilmottaa.- sallimunnauraa..
Mie oon aina soittanu vaan poliisille jos on meteli tapahtunu klo 22 jälkeen ja sillokaa se ei aina oo mitekään vaikuttanu. Myös isännöitsijälle kannattaa ilmottaa.
siinäpäs vasta ihana naapurin täti jollakin;D eikö naisella ole käynyt mielessä että voi kait sitä metelöitsijän ovikelloa mennä soittamaan ja asiallisesti sanoa että voisiko olla vähän hiljempää!!..poliisilla varmasti muutakin tekemistä kun SINUN naapurissa käytä rauhottamassa musiikin soittoa että saat itse nukkua:D ja jokaisessa asunnossa kuuluu ääniä niin yöllä kuin muinakin aikoina!että itse ole kerrostalon valinnut... mutta toivon että et koskaan tule asumaan minun naapurissa:D vaikka en meteliä pidä!
¨
T:naapuri joka ymmärtää!!
- 2v ajalta
Vajaa pari vuotta on nyt asuttu Espoossa Lippajärvellä VVO:n vuokrakerrostalossa.
Melua ei oikeastaan ole, se vähän mitä yläkerrasta kuuluu, raskaat askeleet, huomautan yläkerran rouvalle suoraan, kun satun näkemään ... ei vain saa kevennettyä niitä askeleitaan.
Eli mukavan rauhallista ja huollot yms. pelaa.
Ja tietty moniin vuokra-asuntoihin verrattuna 250 euron vuokravakuus on hyvä juttu, ja sen saa vielä 3 vuoden asumisen jälkeen takaisin.
Asuntoa saa itse rempata, saa maaleja ja välineitä.
Vuokrataso on mielestäni kohtuullinen: meillä 79,5m2, vuokra 831e/kk= 10,45e/m2/kk.
Taitaa olla Espoon kaupungilla saman suuruiset, samalla alueella.
Sähkö ei vuokraan kuuluu, mutta vesi ja lämpö kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750