♥♥♥♥♥)))))♥o¤o-♥♥-o¤o♥(((((♥♥♥♥♥
Maailman äänet ovat kaikonneet
Pihlajanoksalle lehataneen
linnun laulukin on lakannut
Alkuillan heikot varjot heräävät
Ilta - niin kuin aina -
yllättäin tulee
Hymyillen saapuu
Päivä kevyesti ystävälleen kumartaa
Hyräilee mennessään
ei taakseen katso
vaan hiljaa laahustaa ja
katoaa taivaanrannan taa
Kaikki ovat menneet
Jää vain hiljainen odotus
On hetki viimeisen
tuulenhenkäyksen
On hetki hetkien
Ja saapuu viimein hän -
se joka tulee ja menee
vaik’ei koskaan lähdekään
Taipuu tahto onneen
sulaa suudelmaan
Edestä sen kaikista suurimman
- Rakkaani -
Minun rakkaani -
Saavuithan
♥♥♥♥♥)))))♥o¤o-♥♥-o¤o♥(((((♥♥♥♥♥
@-)-- EDESSÄ SEN SUURIMMAN
17
702
Vastaukset
- padme_amidala
..murua optimismin vallassa. Tuossa alussa, kun kaikki hiljeni, odotin että tästä olisi tullut samantyylinen mollilori, kuin se, jonka äskettäin toit esille. Mutta ei rauhallisen hiljentymisen jälkeen lähti suloinen suukkojen odotus onnellisuudessaan käyntiin : )
Voi että pidin taas tästäkin ja noista ornamenteistasi, kiitokset lukuhetkestä : )- *MURUKULTA*
Ainahan minä olen optimistisella mielellä! :)))))
Mutta jos en ole,(hypoteesi) niin se kestää vain hetkisen, koska ei sellaista jaksa, kun sen hetkisen,
muutenhan sitä olisi pian pessimisti,(hyihyi) riippakivi, ruikuttaja, painolasti.. mitä näitä ny on,,huoh, ei jaksa!
Mutta kyllähän sitä rakkauden edessä kuka vain sulaa, luulis ny ainakin, joku normaali ainakin,,,ja minä..kin! ;)
Kiidos padme_ ja iloista ildaa sinne, minä se saan illan touhuilla täytetyksi ja jää varmaan varastoonkin kasapäin.. :]
- Kopittelija
Jopas oli "Murukulta" latingit laittanut tähän runoon...
Mutta aikuisten oikeasti...
Hieno Runo ! Pidin ! :)
Mutta kun on kysymys " Murukullasta", niin onhan tämän prönsyilevän sydänmeren jatkoksi laitettava myös asiaan kuuluva musiikkipläjäys ja oikkeinyhdyssanana... :P
http://www.youtube.com/watch?v=5SFrrEzcBCE
T. Kulkuri ja Joutsen :P- *MURUKULTA*
Siis viiton tämän kaiken, koita ottaa selvää sitten siitä..
Häkeltyneenä ensin huitoo sinne sun tänne, eikä kukaan saa selvää,,
MacGyver, olisin laittanut mussiikki linkuran, mutta kun aika oli prepaidilla (tai jotain) ja sit se vain loppusi, en ehtinyt *nyyhkytää seinää vasten*.
Mutta sinä - juuri sinä - kaikista sinäistä sinäin, huomasit ymmärsit ja laitoit, autoit täydentämään runoni juuri oikealla täydennyskuorolla,,,Lauloin onnellisena mukana :[ ,,kaikki 1.45sek. 'rakkaus on elää sovussa...'
*hymyilee niin että hampaat näkyy* Kiitos kauniista palautteestasi, Ihimemies, kiitos! :)
- Minanoita
Noitakäräjät ouvat lähellä
ny!Mutta sie joudut mäneen sinne
ihan yksin koska noita aikoo piellä
sapattivappaata täst palstast jos
passaa=)))
Kenkkara sentäs, kyl sie sitten
ossaat=))))- *MURUKULTA*
Jos kirjoittaa hyviä runoja, se rikos ei vanhene koskaan, ettäs tiedät. Jos et tuu mun kaa,,, Vuoren Velhon synkemmät varjot tulee hakemaan sinua tuomiolle, *kuiskaa*,, Olen kuullut, että silloin voi tapahtua outoja, kummallisia asioita, vaarallisiakin,,,Näin oltaisiin varmaan kerrottu, jos joku olisi joskus jäänyt niiltä reissulta kertomaan jotain,,,huhuuuuuuUUUUU...*vetää kynnellä ikkunaa*
Niin että lupaa ei ole myönnetty! Virallinen leima--> @ ja piste! eiku .
Ja kiitos Noituli kun lensit Murukullan kellarin luo, mulla on muuten jotain uutta taas,,Elä kysy, en tiiä, hyvää se kuitenkin on!;)
- yössä yksin
On katuautio
lamput vain loistaa
kun sävel
hiljaista kaipuuta
soittaa.
Vain sydän lyö
on rakkauden yö
huulesi tuntea
poskellani saan.
Sun hymysi
kukkimaan koko
illan saa
kauneimpia hetkiä
kanssasi viettää saan
kun huulesi tuntea
poskellani saan.
http://www.youtube.com/watch?v=sxqaw4UVvhM
oot minulle Rakas.- *MURUKULTA*
Pelko pois katosi
syliihisi vain vajosin
Epäillen käteni ojensin
sormiini tartuit ja niin
Päivä meni menojaan
yön hetki on taas
Se odotettu vieras on
tuokiot tuo se suutelon
Kiitos sinulle, kappale on kaunis, sitä voi kuunnella aina vain,, :)
- kaaru
...dalmatia, tulin kurkkaan tänne ja oisin voinut vaik vannoo et olin jo tätä kommentoinut. No parempi myöhään ku ei milloinkaan:)))
Päivä kevyesti kumarsi
aurinko hymyn sai
iltaa kohti kuljetaan
seurana hiljainen odotus
"Taipuu tahto onneen
sulaa suudelmaan
Edestä sen kaikista suurimman
- Rakkaani -
Minun rakkaani -
Saavuithan "
Upeasti taas olet kirjoittanut...yes- *MURUKULTA*
Et usko miten hienolta kuulostaa, juuri nyt,,,*omia ajatuksia ajattelee*...
Perustetaan kaaru farmi, mullakin on dalmaatia,,;)))
Minä luulin että mulla on vp vaan ei siltä tunnut taitaa mennä taas ensvik.lop. ennen ku saap sen pitää!
Ja vielä noista omista ajatuksista...On se hienoa että olet! :)
Kiitos kaaru ja taputa sitä dalmatiaa päähän! ;þ
- Kallen K:n poeka 25 vee
Jospa sitä minä vastoesin Sinun runnoos
tällä kertoo eekä aena tuo isäukon kääkkänä.
Niinkun tiijjät niin käätin Eeroo ja Elliä
varpaesissa ossuuskaapan tytön luona enkä
täättä taksihintoo ottannu tutuilta.
Nyt on pikkusen luppoaekoo mutta uamuyöllä
kaet tääs rähinä piällä kun kuppilat tyhjenöö.
Asiakkaat on ylleensä mukavia lukkuunottamatta
erräetä naesija jotka esittää että eekö
kyytiä voes maksoo toesenlakkii laella?
Sinäpä oot tänne tuas hyvän runon
laettannu ja minä nyt toevotan hyvvee illanjatkoo- *MURUKULTA*
No nythän sitä tull nuorennusleekkaus het kerrall. Päivee vuaan.
Siinä sitä näkkeeki vaik minkalaista koheltajoo kun mittariaatoo ajeloo. Sie ku uoot tummonen viksu ja kohtelijas ja komiakii, issääs uoot tainna tulla, niin ee se uoo ihimekää, jotta nuo naisimmeiset kilivan tekköö tietylaisia ehotuksii.
Vuaan elä sinä niihi sorru, uoo vaa asialiset ja mikäli oot vielä tullunna luonteessakii samanmoiseks ku Kalle K, niin taatusti piääset pinteestä ku pinteestä niitte tyllien kanss.
Nyt onkii jo pyhä ja varmoon se tulloo kyylii tuonne kirkolle enemäkii, vuaan elä puhu sitte mittää niill kylän juoruakoille Kallen asioist. Kytteevät muutenii, ku ee nill uoo mittään muutakaa tekemit,,
Tuo onnii heinoo jotta runolot kiinnostaa sinuuki Ja mikäli miun nokka tutisii oikee, niin siust oh tulossa hyvee vauhtii seuraavoo sukupolovee noissa..köhöm..muissakii pisnesasioiss..vaa oo ihan kunnolla siell ny, ku oot niin nuorkii viel! ;)
Hyviä kyytilöit sitten ja pyhäpäivee, mie lähenkii täst kurssiloisille tuaas päiväks.
On seill hieno ilima pittee muistoo käyvä myöhemmin kävelemässäkii ja kuuntelemassa lintuloitte kevätlauluja. :)
Suuren tunteen tanssi
"Taipuu tahto onneen
sulaa suudelmaan
Edestä sen kaikista suurimman"
MURUKULTA
kaunista aaltoilevaa, kiitos
minutki valtas liidän....Liisa- *MURUKULTA*
Ei mikään menen rakkauden edelle - Se on suurin ja voimakkain!
Se nostaa tämänkin aamuisen hymyn Murukullan suupieliin
ja antaa mahdollisuuden ystävän aamuiseen halaukseen, sinulle, kiitokseksi käynnistäsi! :)
Oikein mukvaa alkavaa viikkoa, Liisa! :)
Minulla on mustaakin mustempi päivä.
Sielussa.
Vilkutan kaukaa ********tähdille.
Olisiko MURUKULTA nähnyt ne.- *MURUKULTA*
Minä puhallan kaikki tummat pilvesi huitsin kuikkiin..'puuuuuhhh'..
Ja keitän sinulle kunnon aamukahvit, laitetaan maailma mallilleen,!
Minä olen kädenojennuksen päässä, Gitta! :]
Ystävänhalaus aamuusi ja alkavaan viikkoon Murukullalta! :) *MURUKULTA* kirjoitti:
Minä puhallan kaikki tummat pilvesi huitsin kuikkiin..'puuuuuhhh'..
Ja keitän sinulle kunnon aamukahvit, laitetaan maailma mallilleen,!
Minä olen kädenojennuksen päässä, Gitta! :]
Ystävänhalaus aamuusi ja alkavaan viikkoon Murukullalta! :)Sinä olet oikea Ystävä....NYYYYH
Hymykin jo tuli
Nauti uudesta päivästäsi sinäkin luin runosi uudelleen taas:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032393Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342378Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321