Kuinka on nykyään. Hiltonin perushuoneisiin kuului aikoinaan (ainakin vielä -07) vedenkeitin murukahvit mutta kun nyt katsoo hotellin omilta sivuilta huonekuvausta niin kyseinen härveli kuuluisi vain alkaen Deluxe huoneisiin.
Miten on tilanne nyt 2009?
Olisiko kellään tuoretta tietoa.
HH Hilton vedenkeitin
25
1935
Vastaukset
- hoh hoijaa
jos se on yhdestä veden keittimestä kiinni.
- avuttomat!
Kyllä pikkuasioistakin huolta jaksetaan kantaa!
Entä sitten jos ei ole? LOMA PILALLA!
Paikallisessa Tescossa vedenkeitin maksaa melkein 4 euroa, murukahvi viikoksi ei sitäkään. Entäs jos se keitin ei enää mahdukaan matkalaukkuun? HIRVEÄ MENETYS!
Miten joku kehtaakin vaivata toisia noin typerällä kysymyksellä! :/ - steoz
avuttomat! kirjoitti:
Kyllä pikkuasioistakin huolta jaksetaan kantaa!
Entä sitten jos ei ole? LOMA PILALLA!
Paikallisessa Tescossa vedenkeitin maksaa melkein 4 euroa, murukahvi viikoksi ei sitäkään. Entäs jos se keitin ei enää mahdukaan matkalaukkuun? HIRVEÄ MENETYS!
Miten joku kehtaakin vaivata toisia noin typerällä kysymyksellä! :/Asialliseen mitättömään kysymykseen juuri sellainen vastaus jota kuvittelin tältä ns. roskapalstalta saavani. Vastaajat tyypillisiä roikkujia täällä joilla ei ole muuta tekemistä elämässään kuin vain häiriköidä. Se vielä puuttuisi että sossu maksaisi näitä reissuja näille vastaajille.
Tarkennampa hieman: Itse vien "avuttomana" perheeni jo peräti viidettä kertaa kyseiseen monikansalliseen hotellikomplexiin (oli vuosi taukoa)ja vieläpä kesällä ja peräti kolmeksi viikoksi. Tiedätkö syyn:
1: Kesällä turistit minimissään jolloin minun ei tarvitse nähdä juuri vastaajien oloisia ihmisiä paikanpäällä. Arvostan rauhaa ja Hiltonin bonuspisteitä.......
2: Olen senverran raskaissa töissä että minimoin kokemuksesta kaikki pienet turhat stressit lomalta pois. Reissaan työni vuoksi siivillä ihan riittävästi joten valitsen helpon yölennon lämpöön kuten myös hyödynnän työmatkani lentopisteet perheeni matkustusmukavuuteen.
2:Matkustan pienten lasten kanssa joista toinen on reilun vuoden ikäinen jolloin elämää kummasti helpottaa kun osaan varautua joihinkin pieniin asioihin etukäteen. Esim. myöhäisen saapumisen vuoksi pienimmäinen haluaa samantien nukkumaan ja juuri silloin en todellakaan lähde etsimään Tescosta vedenkeitintä iltapuuroa vasten. yms
-Ehkä tajuatte nämä asiat jos teillä on joskus ilo elää lasten kanssa. Silloin oma ahteri ei ole etusijalla.
Riidelkää vapaasti sillä sain ystävällisen vastauksen ns. Thaimatkailuun erikoistuneelta sivulta joissa tietoa jaetaan "avuttomille" pienissäkin asioissa. - kysymykseen
steoz kirjoitti:
Asialliseen mitättömään kysymykseen juuri sellainen vastaus jota kuvittelin tältä ns. roskapalstalta saavani. Vastaajat tyypillisiä roikkujia täällä joilla ei ole muuta tekemistä elämässään kuin vain häiriköidä. Se vielä puuttuisi että sossu maksaisi näitä reissuja näille vastaajille.
Tarkennampa hieman: Itse vien "avuttomana" perheeni jo peräti viidettä kertaa kyseiseen monikansalliseen hotellikomplexiin (oli vuosi taukoa)ja vieläpä kesällä ja peräti kolmeksi viikoksi. Tiedätkö syyn:
1: Kesällä turistit minimissään jolloin minun ei tarvitse nähdä juuri vastaajien oloisia ihmisiä paikanpäällä. Arvostan rauhaa ja Hiltonin bonuspisteitä.......
2: Olen senverran raskaissa töissä että minimoin kokemuksesta kaikki pienet turhat stressit lomalta pois. Reissaan työni vuoksi siivillä ihan riittävästi joten valitsen helpon yölennon lämpöön kuten myös hyödynnän työmatkani lentopisteet perheeni matkustusmukavuuteen.
2:Matkustan pienten lasten kanssa joista toinen on reilun vuoden ikäinen jolloin elämää kummasti helpottaa kun osaan varautua joihinkin pieniin asioihin etukäteen. Esim. myöhäisen saapumisen vuoksi pienimmäinen haluaa samantien nukkumaan ja juuri silloin en todellakaan lähde etsimään Tescosta vedenkeitintä iltapuuroa vasten. yms
-Ehkä tajuatte nämä asiat jos teillä on joskus ilo elää lasten kanssa. Silloin oma ahteri ei ole etusijalla.
Riidelkää vapaasti sillä sain ystävällisen vastauksen ns. Thaimatkailuun erikoistuneelta sivulta joissa tietoa jaetaan "avuttomille" pienissäkin asioissa.ihan yhtä "asiallinen" vastaus.
Onhan se kauheaa, jos yhtenä iltana jää puuro syömättä. Menee päivän rutiinit ihan sekaisin.
Jos olet viidettä kertaa Thaimaassa, niin luulisi sinunkin tietävän, että vedenkeittimiä löytyy hotellin respasta lainaksi koska vain... vaikka keskellä yötä. Jopa HH Hiltonista. - niin raskas työ
steoz kirjoitti:
Asialliseen mitättömään kysymykseen juuri sellainen vastaus jota kuvittelin tältä ns. roskapalstalta saavani. Vastaajat tyypillisiä roikkujia täällä joilla ei ole muuta tekemistä elämässään kuin vain häiriköidä. Se vielä puuttuisi että sossu maksaisi näitä reissuja näille vastaajille.
Riidelkää vapaasti sillä sain ystävällisen vastauksen ns. Thaimatkailuun erikoistuneelta sivulta joissa tietoa jaetaan "avuttomille" pienissäkin asioissa.että se saa ihmisen noin räyhäämään?
Joku vedenkeittimen hakeminen Tescosta
ei käy ja jopa sen pyytäminen respasta
lainaksi taitaa olla ylivoimaista.
Huh Huh näitä Hua Hiniin mänijöitä. - hoitaja
steoz kirjoitti:
Riidelkää vapaasti sillä sain ystävällisen vastauksen ns. Thaimatkailuun erikoistuneelta sivulta joissa tietoa jaetaan "avuttomille" pienissäkin asioissa.Tosi hienoa että huolehdit pienimmäisen hyvinvoinnista matkalla. Olen työkseni hoitanut yli 30v toisten lapsia joten tiedän että se iltapuuro on tosi tärkeä. Mukavaa lomaa teille!
- vastaajana
kyllä löytyy vedenkeitin ja murukahvia,tulin juuri kyseisestä hotellista.hauskaa matkaa sinulle vaik nää vastaukset tääl osastol o "pikkulapsilt"
- steoz
Loma on pelastettu!
- oikea steoz
steoz kirjoitti:
Loma on pelastettu!
Edellinen vastaaja:
Kirjoittele vain oikealla nimimerkillä tai edes nimettömänä!!!!!!
Edes alkeellisimmat pelisäännot luulisi näihin keskusteluihin löytyvän mutta kun ei.
- Sianporsas ;hetero
Kyllä siellä voi munansa pestä aivan hanavedellä.
Minä en kylläkään pessyt tuskin kertaakaan.
Otin ORJAN joka niitä peseskeli mielellään.
Eihän meillä Suomessakaan vesiä keitetä.
Kaljaa ja rasvatonta maitoa juodaan.
Terv. Sonni, jonka vyötärö 90cm.- niinku
Niin, kotimaassahan sinä käytätkin siihen vastaavaan pesuhommaan munankeitintä...
- laitan maitoa tulemaan
niinku kirjoitti:
Niin, kotimaassahan sinä käytätkin siihen vastaavaan pesuhommaan munankeitintä...
arvatkaas mitä lypsykoneella voi tehdä?
- urbaani urho
laitan maitoa tulemaan kirjoitti:
arvatkaas mitä lypsykoneella voi tehdä?
Saman minkä urbaanisti pölynimurilla.
- Seitsemäntuumaa
olin viimetalvena monta viikkoa Hua hinissa ja meidän hotlassa ei ollut ko. vekotinta . Kävin ostamassa ja jätin lähtiessäni siivoojalle . Maksoikin peräti 600Thb.
Peruuta matkasi jos on siitö kiinni.- rivalinda
Luin nämä vastaukset läpi, ja en voi muuta sanoa, kuin HÄVETKÄÄ! Kun joku tekee asiallisen kysymyksen, siihen voi vastata joko kyllä, ei tai en tiedä. Nuo irvailevat kirjoitukset ovat mauttomia ja osoittavat kirjoittajan huonon kotikasvatuksen.
- on vedenkeitin
rivalinda kirjoitti:
Luin nämä vastaukset läpi, ja en voi muuta sanoa, kuin HÄVETKÄÄ! Kun joku tekee asiallisen kysymyksen, siihen voi vastata joko kyllä, ei tai en tiedä. Nuo irvailevat kirjoitukset ovat mauttomia ja osoittavat kirjoittajan huonon kotikasvatuksen.
jota tosin emme kertaakaan käyttäneet koska kyseisessä hotellissa on niin mahtava palvelu muutenkin. Yöllä joskus tilattiin huoneeseen salaattia tai tom yamia, viereisestä kaupasta pari pinkkiä Bacardi Breezeriä ja pullotettua kylmää vihreää teetä, sitten tutimaan.
Aamiaisbuffet oli niin loistava että sillä pärjäs pitkälle päivään.
- huonepalveluun
Kyllä huonepalvelu toimii, soita sinne, tulee kuumia paukkuja tarvittaessa sänkyyn tarjoiltuna...
- Aina Hilton
Ei voi muuta sanoa, kuin että onpa täällä ala-arvoista keskustelun taso! On esitetty kysymys, mutta suurin osa vastaajista heittää jotakin aivan asiaan kuulumatonta. Luultavasti vain roikkuvat netissä ja osallistuvat typerillä kommenteillaan jokaiselle keskustelupalstalle!
Edellinen superonnistunut Hiltonin lomani oli vuosi sitten (joten en voi auttaa kysymyksesi suhteen). Mutta upea hotelli loistava sijainti, hienostunut palvelu, hotellin taso onneksi karsii epämiellyttävät ihmiset, siellä en ole törmännyt yhteenkään junttityperykseen, vaan loma on taatusti sitä mitä odottaa!
Hyvää lomaa sinulle ja perheellesi!- provvoo
Jep jep... joku viisi kertaa Thaimaassa käynyt ei muka osaa kysyä vedenkeitintä Hiltonin respasta ja saatuaan toivomiaan vastauksia alkaa meuhkaamaan.
Aloittaja ja Aina Hilton melko varmasti sama velikulta;-) - Aina Hilton
provvoo kirjoitti:
Jep jep... joku viisi kertaa Thaimaassa käynyt ei muka osaa kysyä vedenkeitintä Hiltonin respasta ja saatuaan toivomiaan vastauksia alkaa meuhkaamaan.
Aloittaja ja Aina Hilton melko varmasti sama velikulta;-)En ole sama henkilö kuin keskustelun aloittaja. Ja minun osaltani keskustelu päättyy tähän.
- steoz
Aina Hilton kirjoitti:
En ole sama henkilö kuin keskustelun aloittaja. Ja minun osaltani keskustelu päättyy tähän.
Viestin alkuperäinen aloittaja tässä!!! Ei voi muuta kuin ihmetellä minkätasoista ihmistä tällä palstalla liikkuu vastauksista päätellen. Varastetään nimimerkkejä ja puututaan asiaan josta ei mitään tietoa. Oli virhe kysyä täältä mitään koska yksinkertaistakaan asiaa/kysymystä suurin osa näistä kirjoittelijoista ei edes ymmärrä.
Vastauksen yksinkertaiseen kysymykseeni jo tiedänkin, joten kiitokset sille pienelle ryhmälle jotka vastasitte. Tosin vastauksen sain myös sellaiselta palstalta jossa sairalloiset häiriköt eivät voi mellastaa.
Tässä tulikin yksi perimmäinen syy selväksi miksi majoitun mm. tämän tietyn hotelliketjun kanta-asiakkaana. Tämä pätee ympäri maailmaa.
Varmaan edella oleva vastaaja on huomannut saman asia kuin minä ja perheeni. Hiltonin taso yleisesti pitää huolen siitä että tietynlaiset öykkärit joutuvat viettämään yönsä aivan toisentasoisissa majoituksissa.
Tiedän kyllä että mitä huonepalvelusta saan ja olisinhan mitättömän asian voinut kysyä respasta samalla kuin varasin koko haluamani majoitukseni jo tuttavaksi tulleelta hotellin henkilökunnalta, mutta se siitä. En vain viitsi pikkuasialla vaivata kiireistä henkilökuntaa joten ajattelin kysästä se mm. täältä.
No, kaikki nyt ok eli pienimmäiseni saa raskaan matkan jälkeen iltapuuronsa heti ja kaikki tyytyväisiä paitsi valittajat täällä.
Myös minun kohdaltani viestittely päättyy tähän. Jos joku vielä kokee tarvetta murista pahaa oloaan niin kirjoittakoot edes omalla nimimerkillään. Luulisi tämän olevan selvää nettietiketissä mutta täällä lienee omat säännöt.
steoz poistuu tästä keskustelusta odottelemaan reissua. - rivalinda
steoz kirjoitti:
Viestin alkuperäinen aloittaja tässä!!! Ei voi muuta kuin ihmetellä minkätasoista ihmistä tällä palstalla liikkuu vastauksista päätellen. Varastetään nimimerkkejä ja puututaan asiaan josta ei mitään tietoa. Oli virhe kysyä täältä mitään koska yksinkertaistakaan asiaa/kysymystä suurin osa näistä kirjoittelijoista ei edes ymmärrä.
Vastauksen yksinkertaiseen kysymykseeni jo tiedänkin, joten kiitokset sille pienelle ryhmälle jotka vastasitte. Tosin vastauksen sain myös sellaiselta palstalta jossa sairalloiset häiriköt eivät voi mellastaa.
Tässä tulikin yksi perimmäinen syy selväksi miksi majoitun mm. tämän tietyn hotelliketjun kanta-asiakkaana. Tämä pätee ympäri maailmaa.
Varmaan edella oleva vastaaja on huomannut saman asia kuin minä ja perheeni. Hiltonin taso yleisesti pitää huolen siitä että tietynlaiset öykkärit joutuvat viettämään yönsä aivan toisentasoisissa majoituksissa.
Tiedän kyllä että mitä huonepalvelusta saan ja olisinhan mitättömän asian voinut kysyä respasta samalla kuin varasin koko haluamani majoitukseni jo tuttavaksi tulleelta hotellin henkilökunnalta, mutta se siitä. En vain viitsi pikkuasialla vaivata kiireistä henkilökuntaa joten ajattelin kysästä se mm. täältä.
No, kaikki nyt ok eli pienimmäiseni saa raskaan matkan jälkeen iltapuuronsa heti ja kaikki tyytyväisiä paitsi valittajat täällä.
Myös minun kohdaltani viestittely päättyy tähän. Jos joku vielä kokee tarvetta murista pahaa oloaan niin kirjoittakoot edes omalla nimimerkillään. Luulisi tämän olevan selvää nettietiketissä mutta täällä lienee omat säännöt.
steoz poistuu tästä keskustelusta odottelemaan reissua.Hyvää lomaa Hua Hin Hiltonissa steoz. Olen rekisteröinyt nimimerkkini, jottei kukaan voi vääristellä kirjoituksiani.
Hiltonissa olen mieheni kanssa asunut 3 kertaa, ja mielestäni se on se hotelli, jossa Hua Hinissa pitää asua. Sijainti hyvä, ja aamiainen loistava. Muuta hotellipalvelua en siellä kaipaa, koska syömme aina kaupungissa. - rivalinda
rivalinda kirjoitti:
Hyvää lomaa Hua Hin Hiltonissa steoz. Olen rekisteröinyt nimimerkkini, jottei kukaan voi vääristellä kirjoituksiani.
Hiltonissa olen mieheni kanssa asunut 3 kertaa, ja mielestäni se on se hotelli, jossa Hua Hinissa pitää asua. Sijainti hyvä, ja aamiainen loistava. Muuta hotellipalvelua en siellä kaipaa, koska syömme aina kaupungissa.Ai niin, unohdin pääasian. Edellisestä käynnistämme on pari vuotta ja silloin ainakin oli vedenkeitin huoneessa enkä usko, että sitä huoneista olisi otettu pois. Joka päivä siivooja tarkisti kahvitilanteen ja neskahvipusseja tuli, jotta saattoi keittää päiväkahvit. Oli myös teetä ja sokeria tarjolla.
- varovainen..
rivalinda kirjoitti:
Ai niin, unohdin pääasian. Edellisestä käynnistämme on pari vuotta ja silloin ainakin oli vedenkeitin huoneessa enkä usko, että sitä huoneista olisi otettu pois. Joka päivä siivooja tarkisti kahvitilanteen ja neskahvipusseja tuli, jotta saattoi keittää päiväkahvit. Oli myös teetä ja sokeria tarjolla.
Ole varovainen mitä kirjoitat, kuitenkin.
Aloittaja halusi ilmeisesti vain provoilla.
Hieno vastaus sinulta kuitenkin. Kiitos! - mä nauran
steoz kirjoitti:
steoz poistuu tästä keskustelusta odottelemaan reissua.iltapuuroon heh heh heh heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207051Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1164821L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634076TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6932143Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2471545- 671395
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581378Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531326Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä201007