joko kohta saa vaihtaa

kesäverhot

vai pitääkö kevätverhot laittaa ensin?
Pitääkö erikseen olla pääsiäisverhot vai pärjääkö ilman?
Minulla on vaan kahdet erilaiset, onko muilla useampia?

25

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;-))

ole kuin pari tiimaa ku pitää vaihtaa aika kesäaikaan, kevät ja pääsiäinen kuittantuvat keltaisell yksityiskohdalla keittiön pöydällä. Juu pari viikkoa ennen tiiman vaihtumista voi vallan hyvin laittaa kesäverhot liehumaan, jos vain on pessyt ikkunat. Syssylä sitten pimeänajan verhot.

• kesäverhot

sitten taidan vaihtaa ne kesäverhot, tai viimeistään pääsiäiseksi.
        Ovat kellertävät, joten samalla iskulla tulee pääsiäisaihekin mukaan, värin muodossa.

Ai niin, ikkunatkin pitää pestä:((

• Laivat

Samat verhot kesät talvet. Miksi pitäisi vaihtaa kesäksi erilaiset? Tai talveksi? Minulla ei ole edes eteenvedettäviä verhoja muualla kuin makkurissa. Vaikka ikkunoita on vastapäätä vaikka kuinka. Mutta kun niillä kaikilla on säleverhot, niin ei kai ne mua niiden säleiden väli vaklaa...

Ainakin tuolla Hollannissa ollaan sitä mieltä, että jos peittää ikkunat katseilta, on elämässä jotakin salattavaa. Muistelenpa että ruottalaisetkin ovat vähän sitä mieltä.

• mukaan vaihtelemaan

verhoja. Mulla on vissiin ollu samat verhot kohat 15vuotta, välillä vaan imuria...ja taas mennään...ihan joutavaa puuhaa verhojen vaihtelu.

• Verhot edessä

Ruotsissa. Ne joilla on verhot edessä on useimmiten suomalaisia. Minulla on sama vika.
        Tosin on kiva pimeällä katsoa millasia lamppuja ihmisillä on. Kun etsin uutta keittiön kattovaloa sain paremman käsityksen, kun näin lampun oikeassa ympäristössä

Aiemmin en vaihdellut verhoja moneen kertaan, mutta viime vuosina olen huomannut, että se piristää jollain lailla. Tosin käy silleen, että jouluverhot roikkuu Pääsiäiseen asti ja pääsiäisverhot Juhannukseen asti. Mutta väliäkö sillä.

• kyttääjät saattavat

hyvinkin sieltä säleittensä raoista seurata puuhiasi:)

• Laivat
        kyttääjät saattavat kirjoitti:

hyvinkin sieltä säleittensä raoista seurata puuhiasi:)

Kyttään minä itsekin partsilla istujia. Kalsonkimiehen kanssa meillä on oikeen suhe. En tiedä onko miehen kaikki kalsongit samanlaisia mustavalkoisia, vai vaihtaako niitä ollenkaan. Tosin juhannuksena oli vaihtunut lyhyisiin. Elokuussa hän sitten taas ilahdutti minua niillä mustavalkoisilla.

Olen esitellyt hänet myös vierailleni. "eiköhän sinun pitäisi hankkia itsellesi elämä", kommentoi eräs. No, tämä on minun elämääni...

• sitten on
        Laivat kirjoitti:

Kyttään minä itsekin partsilla istujia. Kalsonkimiehen kanssa meillä on oikeen suhe. En tiedä onko miehen kaikki kalsongit samanlaisia mustavalkoisia, vai vaihtaako niitä ollenkaan. Tosin juhannuksena oli vaihtunut lyhyisiin. Elokuussa hän sitten taas ilahdutti minua niillä mustavalkoisilla.

Olen esitellyt hänet myös vierailleni. "eiköhän sinun pitäisi hankkia itsellesi elämä", kommentoi eräs. No, tämä on minun elämääni...

antaa vaihdokkina kalsonkimiehelle, että hänellä riittää katsomista?
        Onk kiva uimapuku tms. :))

• pese verhoja?
        mukaan vaihtelemaan kirjoitti:

verhoja. Mulla on vissiin ollu samat verhot kohat 15vuotta, välillä vaan imuria...ja taas mennään...ihan joutavaa puuhaa verhojen vaihtelu.

minä pesen aina vaihdon yhteydessä pölyt pois.

• Laivat
        sitten on kirjoitti:

antaa vaihdokkina kalsonkimiehelle, että hänellä riittää katsomista?
        Onk kiva uimapuku tms. :))

Jaa kiva uimapuku...parempi ilman. Siis tässä iässä on jo kauniimpaa katseltavaa ihan vaatteet päällä. Ehkä hänelle riittää tämä. Että hänen olemuksensa saa minut hyvälle tuulelle:D

• aattelin jo,
        Laivat kirjoitti:

Jaa kiva uimapuku...parempi ilman. Siis tässä iässä on jo kauniimpaa katseltavaa ihan vaatteet päällä. Ehkä hänelle riittää tämä. Että hänen olemuksensa saa minut hyvälle tuulelle:D

että sinä ilman mitään... siellä:))))
        Voi olla, että sinun olemuksesi saa hänet hyvälle tuulelle. ;O))

• piristää minuakin
        Verhot edessä kirjoitti:

Ruotsissa. Ne joilla on verhot edessä on useimmiten suomalaisia. Minulla on sama vika.
        Tosin on kiva pimeällä katsoa millasia lamppuja ihmisillä on. Kun etsin uutta keittiön kattovaloa sain paremman käsityksen, kun näin lampun oikeassa ympäristössä

Aiemmin en vaihdellut verhoja moneen kertaan, mutta viime vuosina olen huomannut, että se piristää jollain lailla. Tosin käy silleen, että jouluverhot roikkuu Pääsiäiseen asti ja pääsiäisverhot Juhannukseen asti. Mutta väliäkö sillä.

tulee ihan toisenlainen tunne, kun vaihtaa kesäverhot pimeän talven jälkeen.
        Koko huone raikastuu ja valostuu.

• on sellasia keveitä
        pese verhoja? kirjoitti:

minä pesen aina vaihdon yhteydessä pölyt pois.

ei niitä tartte pestä...ihan hyvät on

• joskus pestä
        on sellasia keveitä kirjoitti:

ei niitä tartte pestä...ihan hyvät on

haprisuvat pölystä ja auringonvalosta.

• k/k

Vaihtaa verhot sillä ne on jotenkin sidoksissa renkaanvaihto sirkukseen ja grillin esiin raahaamiseen.
      Toisinaan lipsutaan kesäkumeilla ja istutaan tuiskussa grillin ympärillä mutta perinteissä on voimaa.

• juhannusrae

ollaan niin tavattoman tapasidonnaisia.

• kesäverhot

että löytyy perinteitä kannattavia mieshenkilöitä, kiitos hyvästä mielipiteestä.

• JekkuKonttori

Ihmettelen että miksi ihmisillä on ylipäätään asunnossaan verhoja ikkunoissa,kun lähes kaikilla on säleverhoilla peitetyt ikkunat Joulusta Jouluun.

• väriterapia

kuvastavat valitsijansa persoonallisuutta ja sen hetken mentaalisia tarpeita.

• JekkuKonttori
        väriterapia kirjoitti:

kuvastavat valitsijansa persoonallisuutta ja sen hetken mentaalisia tarpeita.

Mutta hyvä ystävä,eikö sitten olisi parempi,helpompi ja huokeampi vaihtaa eriväriset kaihtimet vuodenaikojen mukaan.Niitä ei tarvitse pestäkkään.

• kesäverhot

verhot ovat tärkeät, ei ilman verhoja ole kodikastakaan.
        Säleverhot ovat kalseat.

• JekkuKonttori
        kesäverhot kirjoitti:

verhot ovat tärkeät, ei ilman verhoja ole kodikastakaan.
        Säleverhot ovat kalseat.

Tietysti ole oikeassa,mutta kerro se yhdeksälle kymmenestä,joka asustaa kerrostalossa.

Tanskassa,ne joiden asunnon ikkunat on peitetty säleverhoilla vuodesta vuoteen pidetään epäilyttävinä ja jotenkin yhteiskunnalle vaarallisina.

• kesäverhot
        JekkuKonttori kirjoitti:

Tietysti ole oikeassa,mutta kerro se yhdeksälle kymmenestä,joka asustaa kerrostalossa.

Tanskassa,ne joiden asunnon ikkunat on peitetty säleverhoilla vuodesta vuoteen pidetään epäilyttävinä ja jotenkin yhteiskunnalle vaarallisina.

venäläisperhe pitää jatkuvasti säleverhoja alhaalla ja tiukasti suljettuina.
        Kyse on omakotitalosta, tuollainen on minusta hyvin epäilyttävää:)

• väriterapia
        JekkuKonttori kirjoitti:

Mutta hyvä ystävä,eikö sitten olisi parempi,helpompi ja huokeampi vaihtaa eriväriset kaihtimet vuodenaikojen mukaan.Niitä ei tarvitse pestäkkään.

jaksaa noin monimutkaista edes ajatella. Mutta jos ostaa usiamman, vaikka tiun verran, verhotangon ja asettelee niihin erilaiset verhot niin samallahan se vaihto käy kun tomuhuiskulla sipaisee ja pois kaihtimet kokonaan.

• Meriläinen

vaihtaa noi kesä verhot pois ja laittaa sellaiset tummat verhot ikkunaan.
      Talvella mulla on kirkkaita ja kauniita verhoja ikkunassa ja kun kesä tulee ja suuri valo joka häikäisee laitan tummat verhot.
      Kesällähän ollaan muutenkin enenmän ulkona miksi sisällä täytyisi olla kaunista, paitsi tietysti luonnonkukat jotka koristaa pöytää.
      Yö vuoroissa tarvii nukkua päivällä jolloin aurinko helottaa täysiään makkarin ikkunaan tuo kiskkauden ja kuumuuden, tummat ja paksut verhot auttaa molempiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe