Heippa taas.
Täällä Tammisaaressa on ollut rauhallista ja hyvä niin. Olen jättänyt ne ärt-tutkimukseni vähemmälle, koska ei ole ollut paineita. Hmm, johtuisikohan ruokavaliosta. Ihan mautonta velliä ollaan saatu sen meksikolaisruoka jutun jälkeen.
Nämä muut hullut täällä sairaalassa syyttävät minua nyt tästä vellikuurista. Eiköhän tämä kohta lopu.
Katselin tuossa valokuvia ja olipahan isäukkokin niissä. Siitä tulikin mieleen eräs vanha juttu. Kyseessä oli ukon nuoruudesta. Hän kertoi että hänen nuoruudessaan oli raha tiukassa ja ei ollut oikein varaa laittaa rahaa kortsuihin. Asiaa pahensi se kun panetti niin perkeleesti.
No, ukkohan sitten keksi tehdä omat kumit. Hän otti polkupyörän sisäkumin, josta sitten leikkasi pätkän, solmi sitten pään umpeen ja ei muuta kuin hommiin.
Näin jatkui, mutta sitten kerran kännissä kerran piti päästä hieman jörnimään, hän ei kännissä huomannut että kumi oli sen verran vähissä ja että venttiilinkohta tuli kohdalle. No, tämän vuoksi minä sitten synnyin ja sen vuoksi minun nimeni on edelleen ukon mielestä "Venttiilinkohta Niin_no".
Tästä aiheutui kamalasti ongelmia jne. koulussa.
Mutta, vellikello soi. Täytyy mennä ja toivottavasti en ole taas maalitauluna.
Heippa.
hei hei
minä itse
0
165
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928