Olen ollut pian 2v pois työelämästä kaksisuuntaisen takia ja nyt hoitava lääkäri ehdotteli työhönpaluuta.Joka on muuten aika mahdoton palata hoitotyöhön,jossa ryhmässä yli 20 ihmistä ja asiakkaat,kun olo edelleen huono ja unirytmi sekaisin.Pitäisi välttää stressiä helppohan se on sanoa onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa, että töihin vaan,vaikka seurauksena uusi romahdus?
Kaksisuuntainen ja työelämä
5
1128
Vastaukset
- Oinaski
Kyllä sinne töihin voi mennä kokeilemaan siipiä.Jos/kun romahtaa,niin sitten saikulle.Itse kävin romahtelemassa useaan otteeseen ennenkuin pistivät eläkkeelle.Turhauttavaa se oli,mutta ei jäänyt kaivelemaan pärjäisikö sittenkin.Onhan sellainen teoreettinen mahdollisuus,että selviääkin töissä.Minäkin olin hoitoalalla.
- hiluksi
mä kävin lääkärin kans kauheen tappelun ku eivät päästäneet eläkkeelle ni sanoin et meen sit töihin.lääkäri oli sitä mieltä ettei onnistu mut mä pidin pääni ja nyt olen ollu töissä vuoden enkä kertaakaan ole kaks-suuntasen takia töistä ollu poissa ja mulla on vielä taudin vaikein versio.tsemppiä vaan kaikille saman taudin kans painiskeleville!!
- Skarppa
Mainitsit että sinulla on taudin vaikein versio. Mikä se mahtaa olla?
- viidi
Hei.
Tiedän miltä sinusta tuntuu. Olen itsekin kuntoutuja. Älä alistu lääkärisi ehdotukselle, että palaisit liian aikaisin työelämään. Olet oikein ymmärtänyt ettei kannata liian aikaisin lähteä töihin jos vointi ei anna myöten vaan kuuntelee itseään ja tekee niikuin oikealta tuntuu. - klo 14.
jännittää niin maan perusteellisesti. Tämä olis sitten jo 3.s työpaikka, siitä kun sairastuin ja jäin työkyvyttömyyseläkkeelle. Kuntouduin ja vuonna 2006, menin töihin. 2 edellistä meni kun en jaksanut/kyennyt hoitamaan töitäni. En tiedä onko oikea ratkaisu mutta rahat ihan loppu, jos vaikka sais vähän aikaa olla töissä. Tossa oli ihan hyvä vinkki että sairaslomalle, en ole sitä tähänastisissa työpaikoissa tehnyt, mutta taitaa olla ainut keino että jotenkin pärjäisi tässä maailmassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse544195SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2874088Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1423579Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923525Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä693026Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit302427Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361865Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575671769Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.61696- 371670