Perussuomalaiset

Missäs nyt olette?

Missä olette mielipiteinenne, kun suomalaista lisääntyjää kohdellaan näin: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903149242316_uu.shtml
Miksi ette puutu? Suuryritykset ottaisivat varmasti mielellään ulkomaalaista työvoimaa halvalla. Ai niin. Niinhän tekin ottaisitte juuri nimenomaan työperäistä maahanmuuttajaa vastaan, vaikka roppakaupalla. Oletteko oikeasti suomalaisen, suomalaisen työntekijän, suomalaisen naisen, perheen ja lapsen asialla? Ettepä taidakaan olla. Tervetuloa vaan työperäinen maahanmuuttaja! Vähät omista. Miksi? Siksi koska olette keskustan kannatusta paikkaava keskustalainen porvaripuolue ja onnellisia siitä, että kokoomusnuoret alkavat lähestyä teidän porvarillisia näkemyksiänne. Sääliksi käy, kun on työtön puolueen vetojuhtana tajuamatta omaa etuaan. Katkeruus otti vallan, kun eivät demarit pystyneet pelastamaan porvareitten tekosilta. Selkä kääntyi heti. Omat rallattavat täällä ja haukkuvat työttömiä. Ottaisivat varmasti ansiosidonnaisenkin pois, jos voisivat. Sitten seisoo näiden riveissä. Huvittavaa.

Terveisiä Kajaanista

10

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep.
      • Kaskaskas

1300 henkilöstä 15 vuotta talossa ollut varmaan joo ekana lähtijänä. Ettei vaan ole kertynyt liikaa ikälisiä 15 vuodessa? Joten täytyy yrityksen päästä kalliista työtekijästä ekana eroon. Näin perussuomalaiset.

• ???
        Kaskaskas kirjoitti:

1300 henkilöstä 15 vuotta talossa ollut varmaan joo ekana lähtijänä. Ettei vaan ole kertynyt liikaa ikälisiä 15 vuodessa? Joten täytyy yrityksen päästä kalliista työtekijästä ekana eroon. Näin perussuomalaiset.

Onko Nokian Renkaiden irtisanomisista ja lomautuksista päättävä johto perussuomalaisia?

• dothefake
        ??? kirjoitti:

Onko Nokian Renkaiden irtisanomisista ja lomautuksista päättävä johto perussuomalaisia?

Perussuomalaisethan omistavat Nokian, ainakin omistivat ennen.

• Missäs nyt...
        ??? kirjoitti:

"Missä olette mielipiteinenne, kun suomalaista lisääntyjää kohdellaan näin?" Mutta tuoltahan se jo tulikin se perussuomalainen mielipide: "Raskaudesta keppihevonen." On meillä siinä oikein perussuomalaiset miehet. Muuta eivät osaa kuin turpaansa louskuttaa maahanmuuttajista, mutta omiaan eivät pysty puolustamaan. Eivät edes he, joilla on omaa kokemusta työttömyydestä. Hiljaisesti hyväksytte vaan kaiken mitä maailmassa ja yhteiskunnassa tapahtuu.

Homman poitti oli se, että mielipiteinenne olette joka paikassa. Mutta puolustatteko todella suominaista koskaan. Ette. Velliperseitä olette. Ei voi muuta sanoa.

Tosimiehet löytyvät toisesta puolueesta.

• ???
        dothefake kirjoitti:

Perussuomalaisethan omistavat Nokian, ainakin omistivat ennen.

Nokia ja Nokian Renkaat ovat ihan eri firmoja.
        Vielä löytyy Nokian kaupunkikin. Mitä niistä tarkoitatte?
        Nokia on amerikkalainen firma, kun yli 90 % osakkeistakin on amerikkalaisilla.

• ???
        Missäs nyt... kirjoitti:

"Missä olette mielipiteinenne, kun suomalaista lisääntyjää kohdellaan näin?" Mutta tuoltahan se jo tulikin se perussuomalainen mielipide: "Raskaudesta keppihevonen." On meillä siinä oikein perussuomalaiset miehet. Muuta eivät osaa kuin turpaansa louskuttaa maahanmuuttajista, mutta omiaan eivät pysty puolustamaan. Eivät edes he, joilla on omaa kokemusta työttömyydestä. Hiljaisesti hyväksytte vaan kaiken mitä maailmassa ja yhteiskunnassa tapahtuu.

Homman poitti oli se, että mielipiteinenne olette joka paikassa. Mutta puolustatteko todella suominaista koskaan. Ette. Velliperseitä olette. Ei voi muuta sanoa.

Kun maassa on noin 300 000 työtöntä, niin saavatko hekin sitten työpaikan, jos tämä yksi poispotkittu saadaan takaisin töihin Nokian Renkaalle?

• jarilind
        Missäs nyt... kirjoitti:

Sitä en tietenkään pysty sanomaan, oliko tuo "perussuomalainen mielipide" ihan oikeasti sellainen.
        Mutta tämä on. Minun oma mielipiteeni:
        Olen kertonut mielipiteitäni niin lehdissä, televisiossa, radiossa kuin omassa blogissanikin. Ja puolustanut työtä tekeviä suomalaisia, AINA!
        Ja aina omalla nimelläni. Tietenkin.Olen kritisoinut rajusti nykyistä rahan perässä juoksemista ja ahneutta. Ei sillä juuri mitään vaikutusta ole ollut, mutta olenpahan kantani ilmaissut.
        Turpaa on louskutettu ja kuunneltu muita louskuttajia. Sen lisäksi olen tehnyt jotakin ihan käytännössä. Lähdin itse mukaan politiikkaan.Tervetuloa mukaan kaikki, joilla on jotain annettavaa. Jotta homma ei jäisi pelkän huutamisen asteelle. Hidastahan se on ja byrokraattista, mutta enpä ole muutakaan tapaa keksinyt.
        En hyväksy irtisanomisia, en tietenkään!Silti niitä tulee lähes päivittäin.
        Miten muuten voisi puolustaa kuin ottamalla kantaa? Sitä olen tehnytkin, vähintäänkin kohtuullisesti.
        Lakeja ja asetuksia, puhumattakaan päätöksistä, en ole pystynyt muuttamaan.
        Eikä kovin moni muukaan...
        Ei edes niistä tosimiehistä.

PS ei hiljaa hyväksy kaikkea, siitä voit olla aivan varma.

Ystävällisin terveisin,
        Jari Lindström(ps.)

• - kiitos
        jarilind kirjoitti:

Sitä en tietenkään pysty sanomaan, oliko tuo "perussuomalainen mielipide" ihan oikeasti sellainen.
        Mutta tämä on. Minun oma mielipiteeni:
        Olen kertonut mielipiteitäni niin lehdissä, televisiossa, radiossa kuin omassa blogissanikin. Ja puolustanut työtä tekeviä suomalaisia, AINA!
        Ja aina omalla nimelläni. Tietenkin.Olen kritisoinut rajusti nykyistä rahan perässä juoksemista ja ahneutta. Ei sillä juuri mitään vaikutusta ole ollut, mutta olenpahan kantani ilmaissut.
        Turpaa on louskutettu ja kuunneltu muita louskuttajia. Sen lisäksi olen tehnyt jotakin ihan käytännössä. Lähdin itse mukaan politiikkaan.Tervetuloa mukaan kaikki, joilla on jotain annettavaa. Jotta homma ei jäisi pelkän huutamisen asteelle. Hidastahan se on ja byrokraattista, mutta enpä ole muutakaan tapaa keksinyt.
        En hyväksy irtisanomisia, en tietenkään!Silti niitä tulee lähes päivittäin.
        Miten muuten voisi puolustaa kuin ottamalla kantaa? Sitä olen tehnytkin, vähintäänkin kohtuullisesti.
        Lakeja ja asetuksia, puhumattakaan päätöksistä, en ole pystynyt muuttamaan.
        Eikä kovin moni muukaan...
        Ei edes niistä tosimiehistä.

PS ei hiljaa hyväksy kaikkea, siitä voit olla aivan varma.

Ystävällisin terveisin,
        Jari Lindström(ps.)

Etpä ollutkaan vellipylly. Olet rohkea. Ole jatkossakin.

• gefa

Mikä se sinun mielestäsi on se huippupuolue?
      Joku sellainen, mikä viis välittää siitä tekevätkö nämä maahantulija töitä, kunhan saadaan kulttuuria rikkaaksi?
      Vai kenties Kataisen puulaaki, se kaverihan sulle mulle clubeineen on oikea malliesimerkki siitä, miten tavallinen kansa "tulee kuuluksi", kun tanssitaan klubitanssia isojen firmojen piikkiin...Matin hiihtoretkistä en taida edes vaivautua enempää, nenähtiin tässä jo hiljan...
      Ai mutta meinasi tuo vasemisto iha unohtua...valta kansalle, lada kaikile....???

Perussuomalaiset olivat ainoat jotka vastustivat uutta maahanmuuttolakia, joten varmaan kannattaa aloittaa se kiukutelu ihan muista puolueista, kaikki muut hyväksyivät lain kaikkine työperäisine maahanmuutoineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe