Onko kellään kokemuksia ko. myymälästä
Simply Elektronics Nettimyymälä
2
292
Vastaukset
- Valokuvaajan alku
Tilasin syyskuun alussa Tokinan 116 ko. liikkeestä. DHL toi kotiovelle joten ei ainakaan huijari kaupasta ole kysymys. Isona miinuksena PIIITKÄ toimitusaika joka venähti meilkein neljään viikkooon. En sitten tiedä oli tuote väli aikaisesti loppu mutta samapa tuo, nyt on hyvä obiska ja vielä säästin Nikkorin 35mm/1,8 f verran rahaa =).
On ollut spekilaatiota, että osatavaroista tulisi Hong Kongista jolloin päälle tulisi alv. ja tullit, mutta omani tuli NEWBURY, GB:sta. Tietämättömille tiedoksi, että jos tavara tulee
Toinen spekulaatio mitä olen kuullut on, että tarkoituksella viivyttäisivä toimituksia, jotta saisivat korkoa rahasummalle, ennen tavaran toimitusta, mutta itse en mene tästä vannomaan.- VarmaLaakkonen
Kahta objektiivia tuolta katsoin jotka olen tänä vuonna Suomesta ostanut. Toinen oli 16e kalliimpi kuin verkkokaupassa (jossa sitä on varastossa), toinen taas kokonaista 6e halvempi.
Ei siis ole todellakaan yhtään mitään järkeä tilata objektiiveja ulkomailta monien viikkojen toimitusajalla heiteltäväksi postiin ja vielä niin että joutuu maksamaan etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760