totuuden sanoja härkämiehestä...

shilba

Alan kohta nauraa
Kirjoittanut: .kauris-n. 14.3.2009 klo 14.10

Härkämiehet ei todellakaan mitään kaapinpaikkoja määräile. :'D Nehän on kaikkien lapatossujen isiä! Läheltä olen saanut seurata kuinka RAPUnainen kyykyttää häräntolvanaansa (vähän se rutisee ensin, mutta tekee joka tapauksessa sen mitä käsketään, aina!). :D Härkämiehet ovat myös lähes aina niitä joille TOISET MIEHET nauravat ja vittuilevat päin naamaa. Kovasti yrittävät monet härät nynnyä luonnettaan pönkittää esim. bodaamalla... ;) Ei niistä ole mihinkään. Täysiä vätyksiä.

13

2523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heitäkin

      sitten moneen junaan. Tuntemani Härkämiehet ovat todellakin niitä kaapinpaikan määrääjiä. Oma sarvipääni on suhteemme nyt kestettyä reilun kolme vuotta alkanut antaa vähän löysää - huomannut kai, että tiedän kyllä hänen tyylinsä... Pari kavereitteni Härkämiestä ovat myös hyvin samaa maata: isäntiä taloissaan. Ja heille ei vittuilla, ei päin naamaa eikä selän takana - koska yksi aiheeton vittuilu, ja skädäm: luukku on kiinni ja pysyy. Heillä on ilmiömäinen taito deletoida "turhat" ihmiset elämästään. Joskus aikas karua touhua...
      Tuntemani Härkämiehet eivät pönkitä egoaan bodaamalla tai muulla ulkoisella kikkailulla. He ovat Miehiä isolla M:llä ilman mitään Mr NiceGuy-maneereja, mottonaan ettei kaikille tarvitsekaan kelvata.
      Helvetin vaikeita ja itsepäisiä, mutta kun päästävät lähelleen, sen luotettavampaa ystävää ja lämminsydämisempää kumppania on vaikea löytää.

      Kirjoittanut: Neitsyt-nainen 14.3.09 klo 15:30

      • mennyt helppoon

        mutta minun kokemus härkämiehistä on ettei ole luotettavia, heti kun selän kääntää niin siellä tehdään jo vispilä kauppaa toisen kanssa, ikinä en enää kajoa härkämiehiin.


      • täysin...
        mennyt helppoon kirjoitti:

        mutta minun kokemus härkämiehistä on ettei ole luotettavia, heti kun selän kääntää niin siellä tehdään jo vispilä kauppaa toisen kanssa, ikinä en enää kajoa härkämiehiin.

        siitä, millainen itse olet. Härkämiehet ovat hiton säälimättömiä toisten virheille, ja jos toinen jostain syystä antaa syytä epäilylle, ei Härkämies välitä pätkääkään korjailla tilannetta tai kuunnella selityksiä.
        Tiedä häntä sitten siitä helppoon menemisestä... Olen tuntenut Härkämieheni jo kymmenisen vuotta, alusta saakka välillämme on ollut kunnioitusta ja luottamusta, eikä ole ollut tarvetta näitä käsityksiä korjata. Sama juttu kaveripiirini Härkämiehien kanssa, sitä ovat aina olleet, minkä vaikutelman heistä olen saanut. Samaa on sanonut kaverini, Härkämiehen vaimo hänkin.


    • baarimikko-98

      Tuntemani härkämiehet ovat hieman nössöjä.Ne tekee sen mitä käsketään,ja alistuvat tossun alle.Hankala luonne,eikä luotettava missään,saatikka seurustelukumppanina.

      • voi olla

        samaan aikaa hankala luonne, epäluotettava eikä sovellu seurusteluun kenenkään kanssa, ja tossun alla....??
        Luulis että näillä tossun alla olijoilla olis jokseenkin erilainen luonne kun härkä miehellä??
        Vittu mitä paskaa.....


    • sunshine-77

      Tuntemani härkämiehet ovat hieman nössöjä.Ne tekee sen mitä käsketään,ja alistuvat tossun alle.Hankala luonne,eikä luotettava missään,saatikka sitten seurustelukumppanina.

    • sanonta menikään

      Jotenkin tähän suuntaan eli sääliä saa pyytämättä, mutta KATEUS on ansaittava. Hyvä härkämiehet! Olette onnistuneet tehtävässänne.

    • vesimiestyttö_81

      ei pidä paikkaansa ainakaan mun härkämiehen kohdalla. Ainut mikä tuossa piti paikkaansa oli se, että härkäpäiseni kyllä bodaa ja sen ansiosta hänellä on todella maukas kroppa :). Taitaapi vain joillakin käydä kateeksi kun toiset saavat härkämiehen kesytettyä omakseen ja toiset eivät, härkä ei ole nimittäin se helpoin saalis! Minun härkäni kyllä haluaa enimmäkseen olla kanssani kotona jonka ehkä jotkut tulkitsevat nössöydeksi??? Härkämies on mies todellakin isolla M:llä, huolehtii perheestään ja viihtyy kotona vaimon kanssa. Kaipa härkä miehet ovat fiksuina tajunneet että "parempi tossun alla kuin taivas alla". Eipä sillä, oma härkäni ei todellakaan anna minulle kaikissa asioissa helposti periksi ja alistu tossun alle vaikka hän kiltti onkin.

      • totuutta kerrakseen

        kerroppas kun ne härkämiehet on niin ihania ja reiluja, miksi kuitenkin niitä on niin paljon kinuamassa vierasta naista, esim, itselläni on kakkosena härkämies joka on naimisissa, eikös silloin liitossa ole jokin vika kun täytyy vieraisiin mennä.


      • Silmät auki
        totuutta kerrakseen kirjoitti:

        kerroppas kun ne härkämiehet on niin ihania ja reiluja, miksi kuitenkin niitä on niin paljon kinuamassa vierasta naista, esim, itselläni on kakkosena härkämies joka on naimisissa, eikös silloin liitossa ole jokin vika kun täytyy vieraisiin mennä.

        Jopas on suppea näkökanta.
        Itselläni leijonamies kaverina joka aviossa,tosin itse olen ottanut etäisyyttä mutta leijona sitkee tyyppi,tiedän että hänellä ollut vuosien varrella useita seikkailuja,
        ystävättärelläni jo 10v kalaukkomies seuralaisena,tuossa naapurissa oinasmies joka mennä viipottaa vieraissa minkä ehtii ja kehtaa,että se näistä horoskooppimerkeitä.
        Eipä kovin suuri totuus tuo sinunkaan totuutesi.


      • Vesimiestyttö_81
        totuutta kerrakseen kirjoitti:

        kerroppas kun ne härkämiehet on niin ihania ja reiluja, miksi kuitenkin niitä on niin paljon kinuamassa vierasta naista, esim, itselläni on kakkosena härkämies joka on naimisissa, eikös silloin liitossa ole jokin vika kun täytyy vieraisiin mennä.

        Kaikista merkeistä löytyy pettäjiä, joka ikisestä, sekä miehiä, että naisia. Toiset pettää toiset EI. Ei voi yleistää jos sulla sattuu tommonen kokemus yhdestä luuserista olemaan.


      • hyvin lakaistaan
        Silmät auki kirjoitti:

        Jopas on suppea näkökanta.
        Itselläni leijonamies kaverina joka aviossa,tosin itse olen ottanut etäisyyttä mutta leijona sitkee tyyppi,tiedän että hänellä ollut vuosien varrella useita seikkailuja,
        ystävättärelläni jo 10v kalaukkomies seuralaisena,tuossa naapurissa oinasmies joka mennä viipottaa vieraissa minkä ehtii ja kehtaa,että se näistä horoskooppimerkeitä.
        Eipä kovin suuri totuus tuo sinunkaan totuutesi.

        maton alle itse pointti, nythän oli nimen omaan kyse härkämiehistä.


      • silmät auki
        hyvin lakaistaan kirjoitti:

        maton alle itse pointti, nythän oli nimen omaan kyse härkämiehistä.

        No eipä minun tarvitse matonalle mitään lakaista,huvittaa vain nuo horoskooppihössötykset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe