huonoin asiakaspalvelu

ei yksityisyyttä sovituskop...

Teljäntorilla olevassa neomodassa ei saa sovittaa rauhassa kun myyjä änkee samaan koppiin.Onneksi on vaihtoehtoja, ei enää siihen putiikkiin.

10

2044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla...

sama liike jossa aiottuni sovittaa housuja minulta kysyttiin ihmetellen löytyikö sieltä tarpeeksi suuria kokoja! Enkä ole mikään satakiloinen vaan ihan tavallisen kokoinen nainen.

• Nimetön

Siitä puljusta saa niin ala-arvoista palvelua, ja tämä itse omistaja muija on juuri se ketä siellä päivästä toiseen on naama norsunvi**lla!! ja kaiken lisäksi tavara mitä siellä myydään on aivan paskan laatuista!

• ja outo asiakaspalvelu
        Nimetön kirjoitti:

Siitä puljusta saa niin ala-arvoista palvelua, ja tämä itse omistaja muija on juuri se ketä siellä päivästä toiseen on naama norsunvi**lla!! ja kaiken lisäksi tavara mitä siellä myydään on aivan paskan laatuista!

Joo,todella hidasta ja tylyä palvelua.Kerran ostin sieltä parit housut ja kun otin lompakon esille myyjä änkesi naamansa lompakkooni kiinni ja melkein repi rahat kädestäni. Lääkitys??

• imiuuu

eipä siinä puodissa koskaan näy asiakkaita vaikka siitä ohi kuljen lähes päivittäin.myyjä nyhjää aina yksin tiskinsä takana agressiivisen näköisenä.en uskaltaisi mennä liikkeeseen ja joutua yksin sen myyjän armoille.

• kkj

Aika hassua että itse olen siel saanut aina mukavaa palvelua :/

• Taapertaja.

Menkää joskus käymään Kirjurin minigolf radalla, niin sen jälkeen kaikki muut paikat suorastaan loistavat asiakaspalvelullaan.

• molemmat myyjät

ovat aina yhtä norsunvi'''a. joku täydellisyyttä hehkuva blondi siellä välillä on huoh. ei siihen liikkeeseen vaan voi kävellä yksin sisään. ja vaikka meneekin ystävän kanssa niin ahdistaa se myyjien kyttääminen.

• minigolf

Kirvatsin minigolf rata on aivan legendaarinen tuon asiakaspalvelun suhteen. Yhden ainoan kerran olen siellä käynyt enkä koskaan enää sinne mene, saati maksaisin siitä palvelusta jotain.

• poiujhre
        minigolf kirjoitti:

Kirvatsin minigolf rata on aivan legendaarinen tuon asiakaspalvelun suhteen. Yhden ainoan kerran olen siellä käynyt enkä koskaan enää sinne mene, saati maksaisin siitä palvelusta jotain.

miks, voi miksi, joku käy nea modassa?! onko ne vaatteet teidän mielestä oikeesti hienoja:D:D kunnon teenage-housut helvetinmoisilla valkosilla kulutuksilla, jäätävä pinkki hevoskirjailu reidessä ja glitteri kiiltää ku viimeistä päivää.. ou nou!

• ei voi pestä
        poiujhre kirjoitti:

miks, voi miksi, joku käy nea modassa?! onko ne vaatteet teidän mielestä oikeesti hienoja:D:D kunnon teenage-housut helvetinmoisilla valkosilla kulutuksilla, jäätävä pinkki hevoskirjailu reidessä ja glitteri kiiltää ku viimeistä päivää.. ou nou!

Niin ja glitterit lähtee pesussa pois vaikka ohjeitten mukaan pesee.Mulle kävi niin ostamani hupparin kanssa.Menin valittamaan asiasta ja myyjä alkoi haistelemaan hupparia ja kyseli millä olen pessyt sen.Mulla on muitakin vastaavanlaisesti "tuunattuja" paitoja mutta kyllä niissä kiilteet pysyy pesusta toiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      131
      4635
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3921
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3320
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      44
      3097
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      28
      2539
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2226
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1878
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1755
    Aihe