vuosi melkein kulunut rintasyöpä leikkauksesta ja solusalpaajahoidot ja sädehoitotakana.tukkakin kasvanut noin 5sm,pituiseksi eli ilman peruukkia ollaan töissä.kommentteja paljon kylläkin tullut työkavereilta kylläkin posiitiivisia. onko teiltä otettu syöpämarkkereita cea ja 13-5 tiedättekö onko näillä mitään merkitystä kontrolleissa mulla oli gragus 3 ja kainalossa 3.ssa syöpäsoluja rintapoistettiin ja kaikki kainaloimusolmukkeet tettiin olisi kiva keskustella enemmän,jep
toivossa on hyvä elää
23
1142
Vastaukset
- Ira¤
nyt hiukset n.15cm.kiharat,ja kasvaa päivä päivältä.Älä murehdi.
- tuli mieleeni
..että milloin sinä sait hoidot?
Minä olin hoidoissa huhtikuu- lokakuu 07ja olen leikkauttanut hiuksiani useita kertoja,
kaljuudesta on jo aikaa.
Aloittajalle voimia hoitoihin ja tuo cea.arvo on minulle tuntematon,liittyykö se rintasyäöpään? - Ira¤
tuli mieleeni kirjoitti:
Minä olin hoidoissa huhtikuu- lokakuu 07ja olen leikkauttanut hiuksiani useita kertoja,
kaljuudesta on jo aikaa.
Aloittajalle voimia hoitoihin ja tuo cea.arvo on minulle tuntematon,liittyykö se rintasyäöpään?sain hoidot,en raaski leikata hiuksia lainkaan,nyt kun niitä on.
- ainakin
tuli mieleeni kirjoitti:
kaljuudesta on jo aikaa.
Aloittajalle voimia hoitoihin ja tuo cea.arvo on minulle tuntematon,liittyykö se rintasyäöpään?suolistosyöpämarkkeri. Normaaliarvo alle 5.
- eikö niin ?
Ira¤ kirjoitti:
sain hoidot,en raaski leikata hiuksia lainkaan,nyt kun niitä on.
Kerroithan joku aika sitten että nimimerkki "tässä ja nyt" leikkasi hiuksesi käydessään luonasi?
En ole varma,muistanko oikein:)
Minulla ei ole vielä tarvetta leikata hiuksiani,ovat sopivan lyhyet vielä:) - Lisäksi
eikö niin ? kirjoitti:
Kerroithan joku aika sitten että nimimerkki "tässä ja nyt" leikkasi hiuksesi käydessään luonasi?
Minulla ei ole vielä tarvetta leikata hiuksiani,ovat sopivan lyhyet vielä:)hän teki jalkahoidon. Miksi Ira¤ et muista?
- jaksaa valehdella?
Lisäksi kirjoitti:
hän teki jalkahoidon. Miksi Ira¤ et muista?
Hän on pahatapainen ja epäluotettava..
- Ira¤
jaksaa valehdella? kirjoitti:
Hän on pahatapainen ja epäluotettava..
miksi sinä jaksat valehdella ja puhua pahaa ihmisistä.
- Ira¤
eikö niin ? kirjoitti:
Minulla ei ole vielä tarvetta leikata hiuksiani,ovat sopivan lyhyet vielä:)hapsuja.
- Ira¤
Lisäksi kirjoitti:
hän teki jalkahoidon. Miksi Ira¤ et muista?
ja pikasen tasasikiharan latvoja,kun menivät niin takkuun.
- Muistin oikein
Ira¤ kirjoitti:
ja pikasen tasasikiharan latvoja,kun menivät niin takkuun.
Maksan vuokrani itse
Kirjoittanut: Ira¤ 24.1.2009 klo 20.26
...
Tässä ja nyt leikkasi hiuksenikin kun näytin tarhapöllöltä.
Kirjosiepolta olen saanut vaatteita,ja tässä ja nytiltä lapselleni vaatteita. - Ira¤
Muistin oikein kirjoitti:
Maksan vuokrani itse
...
Kirjosiepolta olen saanut vaatteita,ja tässä ja nytiltä lapselleni vaatteita.pankista suoraan vuokra.En tiedä miksi haluaisit loukata minua,mutta et onnistu ja sekös vasta sinua vituttaakin.
- Ira¤
Muistin oikein kirjoitti:
Maksan vuokrani itse
...
Kirjosiepolta olen saanut vaatteita,ja tässä ja nytiltä lapselleni vaatteita.kirjoittaa tuollaista sontaa,mitäköhän sinunkin elämästäsi löytyisi luurankoja taitaa olla paljon.
- Omaa tekstiäsi
Ira¤ kirjoitti:
kirjoittaa tuollaista sontaa,mitäköhän sinunkin elämästäsi löytyisi luurankoja taitaa olla paljon.
Tuo oli auora lainaus omasta viestistäsi.
- Yksi lyöntivirhe
Omaa tekstiäsi kirjoitti:
Tuo oli auora lainaus omasta viestistäsi.
auora=suora
Tuo "sonta" oli Ira¤ lainaus sinun kirjoittamasta viestistä. - palsta on,,
Ira¤ kirjoitti:
pankista suoraan vuokra.En tiedä miksi haluaisit loukata minua,mutta et onnistu ja sekös vasta sinua vituttaakin.
kai tarkoitettu syöpäpotilaille,käsitin..ei käytetä rumia sanoja enää -
sellainen tuntuu niin pahalta lukea.
Vaihdetaan ajatuksia ja kuulumisia
jaksetaan yhdessä nämä hoitomme loppuun;) - Ira¤
Ira¤ kirjoitti:
hapsuja.
nimimerkillään yrittäen saada riitaa aikaan.Mikäli joku saajotakin toisilta tarvitseeko muiden olla kade?
- toinen sinun
Ira¤ kirjoitti:
nimimerkillään yrittäen saada riitaa aikaan.Mikäli joku saajotakin toisilta tarvitseeko muiden olla kade?
Käyttääkö joku toinen sinun nimimerkkiäsi täällä?
- sairastatko.
Ira¤ kirjoitti:
kirjoittaa tuollaista sontaa,mitäköhän sinunkin elämästäsi löytyisi luurankoja taitaa olla paljon.
.. syöpää? - siis kuinka piisaa energiaa tällaisessa elämänvaiheessa tuollaisee?
- Ira¤
toinen sinun kirjoitti:
Käyttääkö joku toinen sinun nimimerkkiäsi täällä?
riidoissa,haukkunut esim.karia nimissäni,ja minulla ei ole mitään Karia vastaan uskova mies.
- ei tänään
Ira¤ kirjoitti:
riidoissa,haukkunut esim.karia nimissäni,ja minulla ei ole mitään Karia vastaan uskova mies.
Tänään on laitettu tänne oma vanha kirjoituksesi näin ymmärsinkö oikein?
Ei pidä riidellä turhaan,täällä on paljon hyviä ketjuja joissa syöpäptilaat hakevat tukea ja tukevat toisiaan,
olen lukenut ketjuja ja tuntuu että on hyvä keskustelupaikka meille syöpään sairastuneille.
Ei halua mitään turhaa kinausta lukea ja haen enemmän kirjoituksia joissa on vertaistukea. - Ira¤
ei tänään kirjoitti:
Tänään on laitettu tänne oma vanha kirjoituksesi näin ymmärsinkö oikein?
Ei pidä riidellä turhaan,täällä on paljon hyviä ketjuja joissa syöpäptilaat hakevat tukea ja tukevat toisiaan,
olen lukenut ketjuja ja tuntuu että on hyvä keskustelupaikka meille syöpään sairastuneille.
Ei halua mitään turhaa kinausta lukea ja haen enemmän kirjoituksia joissa on vertaistukea.riitaa halua.
- rekisteröidä nimimerkki
Ira¤ kirjoitti:
ellei halua,että joku toinenkin käyttää samaa nimimerkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740