Ihanaa ikävää! Ajele varovasti tänään...;) Naiselle ihanaiselle tämä...
Oi ihmeellistä...
43
1906
Vastaukset
- ole ihanaa!
Varsinkaan jos ikävöinnin kohde ei tiedä olevansa ikävöity. Ainahan mä varovasti ajan =) buahhaa
- ........nimen
ensimmäinen kirjain tai missä päin tämä ihanainen asustelee?
- itse...
omasi vain...en minä sinun nimeäsi ennen voi tietää :)
- ajella
varovasti, kun ajatukset karkailevat sinuun..Sitäpaitsi mua ketuttaa, kun en voi olla kanssasi. ...siispä antaa mennä vaan..
- tuskaa
voi olla? Varovasti eilen...ajelin. Meinasi livetä ylinopeuden puolelle, mutta onneksi vaan meinasi. Miehelle söpöimmälle tämä...
- tuskaa!
se vain tuottaa sitä tuskaa...Oliko kiire töihin vai kotiin ;)
- kotiin,
tuskaa! kirjoitti:
se vain tuottaa sitä tuskaa...Oliko kiire töihin vai kotiin ;)
koska ikäväntuska yllätti minutkin! Vaikka eihän se kotonaolo auta siihen tuskaan.
- tuskaa!
kotiin, kirjoitti:
koska ikäväntuska yllätti minutkin! Vaikka eihän se kotonaolo auta siihen tuskaan.
sitä ylinopeutta ajelit...siis kotona ei ole odottamassa se söpö mies...
- tai..
tuskaa! kirjoitti:
sitä ylinopeutta ajelit...siis kotona ei ole odottamassa se söpö mies...
oikeastaan en minä ajellut vaan istuin takapenkillä. Kotiin oli kuitenkin kiire, vaikka kaipaamani söpö mies ei siellä odotakaan.
- tuskaa!
tai.. kirjoitti:
oikeastaan en minä ajellut vaan istuin takapenkillä. Kotiin oli kuitenkin kiire, vaikka kaipaamani söpö mies ei siellä odotakaan.
sinulla on autokuski ;)Miksi kotiin sitten on kiire...tai on minullakin tänne aina kiire vaikka kukaan täällä ei odotakkaan. Ja huomenna loman jälkeen alkaa taas arki. Antaa tämäkin iltaisin jotakin "seuraa" ja usein tuntuu siltä että onko täällä järkeä ikävöidä...mutta kun ei oikein muutakaan voi. Miksi et ota siihen söpöön mieheen yhteyttä...
- söpöön
tuskaa! kirjoitti:
sinulla on autokuski ;)Miksi kotiin sitten on kiire...tai on minullakin tänne aina kiire vaikka kukaan täällä ei odotakkaan. Ja huomenna loman jälkeen alkaa taas arki. Antaa tämäkin iltaisin jotakin "seuraa" ja usein tuntuu siltä että onko täällä järkeä ikävöidä...mutta kun ei oikein muutakaan voi. Miksi et ota siihen söpöön mieheen yhteyttä...
mieheen yhteyttä? En uskalla, en tiedä, haluaako hän jne. jne. En tiedä mistään mitään.
Miksi sinä sitten ikävöit täällä? "Kun ei oikein muutakaan voi." Miksi ei? - tuskaa!
söpöön kirjoitti:
mieheen yhteyttä? En uskalla, en tiedä, haluaako hän jne. jne. En tiedä mistään mitään.
Miksi sinä sitten ikävöit täällä? "Kun ei oikein muutakaan voi." Miksi ei?uskalla ja samat on tuntemukset. Siihen yhteydenottoon on huonot puitteet...en voi soittaa jne. Muutakaan en oikein voi kun täällä kirjoittaa sillä silloin kun hänet näen...on niitä ihmisiä vähän liikaa ympärillä...että näin. Miten sinulla, voitko soittaa jos haluat? Miksi sinä et kysy jos sinulla on siihen mahdollisuus, ei se ota jos ei se annakkaan.
- sama..
tuskaa! kirjoitti:
uskalla ja samat on tuntemukset. Siihen yhteydenottoon on huonot puitteet...en voi soittaa jne. Muutakaan en oikein voi kun täällä kirjoittaa sillä silloin kun hänet näen...on niitä ihmisiä vähän liikaa ympärillä...että näin. Miten sinulla, voitko soittaa jos haluat? Miksi sinä et kysy jos sinulla on siihen mahdollisuus, ei se ota jos ei se annakkaan.
vastaus. Että näin.
- tuskaa!
sama.. kirjoitti:
vastaus. Että näin.
sinä sitten minut ;) Nyt kysyn sitten silmienväristä, sinun ja hänen?
- menee..
tuskaa! kirjoitti:
sinä sitten minut ;) Nyt kysyn sitten silmienväristä, sinun ja hänen?
kuitenkin metsään, on mennyt aikaisemminkin. Enkä edes ole katsonut niin läheltä, että varmasti osaisin sanoa.
- tuskaa!
menee.. kirjoitti:
kuitenkin metsään, on mennyt aikaisemminkin. Enkä edes ole katsonut niin läheltä, että varmasti osaisin sanoa.
:) Entä jos ne ei mene metsään...pimessäkö olet sen miehesi nähnyt vai etkö ole lähelle päässyt;) Naisen silmät näen aina silmissäni...ja ne kyllä aina tulen muistamaan.
- avauduin
tuskaa! kirjoitti:
:) Entä jos ne ei mene metsään...pimessäkö olet sen miehesi nähnyt vai etkö ole lähelle päässyt;) Naisen silmät näen aina silmissäni...ja ne kyllä aina tulen muistamaan.
täällä, siitä seurasi pettymys, itku ja paha mieli.
Ihan päivänvalossa olen miehen nähnyt. Lähemmäksi pääsisin, jos uskaltaisin. On hän tässä jokunen aika sitten ollut n. metrin päässä (vähän hämärämmässä tilassa), mutta taisi katse olla enemmän lattiaan päin kuin minuun, joten... - tuskaa!
avauduin kirjoitti:
täällä, siitä seurasi pettymys, itku ja paha mieli.
Ihan päivänvalossa olen miehen nähnyt. Lähemmäksi pääsisin, jos uskaltaisin. On hän tässä jokunen aika sitten ollut n. metrin päässä (vähän hämärämmässä tilassa), mutta taisi katse olla enemmän lattiaan päin kuin minuun, joten...vaivaa sinua sen enempää...
- pitää
tuskaa! kirjoitti:
vaivaa sinua sen enempää...
antaa ne vihjeet? Mies ei kerro mitään. Todella epäreilua.
- tuskaa!
pitää kirjoitti:
antaa ne vihjeet? Mies ei kerro mitään. Todella epäreilua.
ne osumattomat vihjeet satuttaa on ne sitten kumman antamia tahansa. Minulla ruskeatsilmät eli taas satutti...tiedän sen jo. Eikö vain? En olisi halunnut satuttaa mutta kun jatkoit ja en halua olla epäreilu... ja tässä tapauksessa olisin aina ollut.
- hänen
tuskaa! kirjoitti:
ne osumattomat vihjeet satuttaa on ne sitten kumman antamia tahansa. Minulla ruskeatsilmät eli taas satutti...tiedän sen jo. Eikö vain? En olisi halunnut satuttaa mutta kun jatkoit ja en halua olla epäreilu... ja tässä tapauksessa olisin aina ollut.
silmienväriä, ihan oikeasti. Enkä tosta sun loppukirjoituksesta saa tolkkua ollenkaan.
Masentaa koko touhu... - tuskaa!
hänen kirjoitti:
silmienväriä, ihan oikeasti. Enkä tosta sun loppukirjoituksesta saa tolkkua ollenkaan.
Masentaa koko touhu...että jos en kerro mitään itsestäni tai jos vihje ei osu niin se tunne tuntuu aina epäreilulta. Jos nyt selvitetään tämä eli sun silmienväriä vielä kysyisin...se selvittäisi kannattaako tätä jatkaa;) Ei täällä kannata masentua;)
- ton
hänen kirjoitti:
Masentaa koko touhu...kirjoituksen lopun. Turhahan tätä on sitten enää jatkaa eli ei tarvitse vastata. Hyvää jatkoa. Nyt otan etäisyyttä palstoihin, häneen - kaikkeen.
- tuskaa!
ensin kaipaat söpöä miestä ja sitten luovutat...
- kateissa,
kyse on naisesta
- tuskaa!
kateissa, kirjoitti:
kyse on naisesta
taitaa olla. Jos huomaat niin olen aloittaja ja vastasin naiselle jonka kanssa keskustelin... viestiketjun hierarkia vain oli liian pitkä ja en voinut vastata niinkuin olisi pitänyt...
- luovuttaja.
Ei se kaipaus mihinkään häviä, vaikka otinkin palstoihin etäisyyttä...tunniksi. Ei vaan, mitä se hyödyttäisi, vaikka olisitkin kaivattuni. Homma jatkuisi samanlaisena, koska kumpikaan ei uskalla.
- tuskaa!
luovuttaja. kirjoitti:
Ei se kaipaus mihinkään häviä, vaikka otinkin palstoihin etäisyyttä...tunniksi. Ei vaan, mitä se hyödyttäisi, vaikka olisitkin kaivattuni. Homma jatkuisi samanlaisena, koska kumpikaan ei uskalla.
mistä sen voit tietää..
- tapauksessa
tuskaa! kirjoitti:
mistä sen voit tietää..
tilanne on junnannut paikoillaan jo niin kauan, että taitaisi olla jo maailman kahdeksas ihme, jos jotain tapahtuisi.
- tuskaa!
tapauksessa kirjoitti:
tilanne on junnannut paikoillaan jo niin kauan, että taitaisi olla jo maailman kahdeksas ihme, jos jotain tapahtuisi.
teidän tapauksessa...Toivotan nyt hyvää yötä ja kauniita unia...ja ihmeitä voi tapahtua.
http://www.youtube.com/watch?v=cseeflq7ELc - siis..
tuskaa! kirjoitti:
teidän tapauksessa...Toivotan nyt hyvää yötä ja kauniita unia...ja ihmeitä voi tapahtua.
http://www.youtube.com/watch?v=cseeflq7ELcminun ja hänen, pöhkö, jos et sitä ymmärtänyt.
Anteeksi nimittely, teki nyt vaan mieli sanoa. Hyvää yötä. - tuskaa!
siis.. kirjoitti:
minun ja hänen, pöhkö, jos et sitä ymmärtänyt.
Anteeksi nimittely, teki nyt vaan mieli sanoa. Hyvää yötä.pöhkö...vihasesti katson...
- pistän paremmaksi
tapauksessa kirjoitti:
Minulla taasen on sellainen tilanne, että olisi maailman kymmenes ihme, jos jotain tapahtuisi. Kahdeksas ihme oli se, että joku (r-silmäinen) ihminen herätti minussa tämmösen tunteen. Yhdeksäs ihme olisi se, jos hänellä olisi samansuuntaisia tunteita minua kohtaan. Joten asioiden eteneminen olisi kymmenes. Onnellinen lopputulos yhdestoista?
- tavalla...
tuskaa! kirjoitti:
pöhkö...vihasesti katson...
sen tarkoitin, höpsö. Älä katso vihaisesti.
- tuskaa!
tavalla... kirjoitti:
sen tarkoitin, höpsö. Älä katso vihaisesti.
en nyt enää katso...sillä en ole pitkävihainen ;)
- tuskaa!
pistän paremmaksi kirjoitti:
Minulla taasen on sellainen tilanne, että olisi maailman kymmenes ihme, jos jotain tapahtuisi. Kahdeksas ihme oli se, että joku (r-silmäinen) ihminen herätti minussa tämmösen tunteen. Yhdeksäs ihme olisi se, jos hänellä olisi samansuuntaisia tunteita minua kohtaan. Joten asioiden eteneminen olisi kymmenes. Onnellinen lopputulos yhdestoista?
Oliko se mies vai nainen jonka sen tunteen aiheutti? Itseltäni puuttuu vielä ne 9,10 ja 11...hmmm
- vihastua..
tuskaa! kirjoitti:
en nyt enää katso...sillä en ole pitkävihainen ;)
aika helposti. Mua sanotaan pöhköksi joka päivä, enkä ole moksiskaan. Ota oppia!
Hyvää yötä! - tuskaa!
vihastua.. kirjoitti:
aika helposti. Mua sanotaan pöhköksi joka päivä, enkä ole moksiskaan. Ota oppia!
Hyvää yötä!nyt oikeesti vihainen ollut...jos olisin ollut niin en olisi vastannut ollenkaan ja voihan sitä katsoa vihaisesti hymyillen ;) Kuka sinua pöhköksi sanoo? Hyvää yötä vain
- hymyillen?
tuskaa! kirjoitti:
nyt oikeesti vihainen ollut...jos olisin ollut niin en olisi vastannut ollenkaan ja voihan sitä katsoa vihaisesti hymyillen ;) Kuka sinua pöhköksi sanoo? Hyvää yötä vain
Kävin yrittämässä peilin edessä tuota, ei onnistunut.
Pöhköksi mua sanoo...Teletapit. Öitä! - tuskaa!
hymyillen? kirjoitti:
Kävin yrittämässä peilin edessä tuota, ei onnistunut.
Pöhköksi mua sanoo...Teletapit. Öitä!sä vielä nukkumaan mennyt...missä muuten olet? Ai sä katsot vielä teletappeja...
- Kotona..
tuskaa! kirjoitti:
sä vielä nukkumaan mennyt...missä muuten olet? Ai sä katsot vielä teletappeja...
tietenkin. En mä näin iltaisin teletappeja katsele, vaan päivisin ihan livenä.
Jokohan nyt malttaisi mennä... - tuskaa!
Kotona.. kirjoitti:
tietenkin. En mä näin iltaisin teletappeja katsele, vaan päivisin ihan livenä.
Jokohan nyt malttaisi mennä...mene, mene nukkumaan...
- tuskaa!
nyt huomasin että miksi et siitä lopusta tolkkua saanut...siitä puuttui vähän kirjaimia:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366