Moro! Eli tarttisin apua näytönohjaimen ongelman kanssa, elikkäs kun menen pelaamaan jotain peliä vaikka nyt esimerkiksi crysis niin n. 10 minuutin pelailun jälkeen peli tilttaa eli "freezaa", nakkaa työpöydälle, resoluutiot ovat menneet 800x600, värit 16 bittisiksi ja tulee valitus että "Näytönohjain nv4_disp ei toimi enää normaalilla tavalla" ja sitten kun bootin koneen, resoluutiot ja värit on taas kohdallaan, mutta aina sama homma tulee kun menen pelaamaan.
Olen kokeillut poistaa näyttiksen ajureita ja asentaa niitä uudelleen mutta eipä ole auttanut :/
Niin ja näyttis on Club3D nvidia geforce 9800gt
Pitääkö tämä nyt takuuseen lähtä kiikuttamaan?! :S
kiitos... :)
apua tarvis nopeesti!
9
473
Vastaukset
Onko ajuri kuin vanha. Uusin on seuraava
Version: 182.08
Release Date: 03.03.2009- kokeillut
olen kokeillu päivittää uusimpaan mutta ei tunnu auttavan :/
onko muita vaihtoehtoja kuin takuu? kokeillut kirjoitti:
olen kokeillu päivittää uusimpaan mutta ei tunnu auttavan :/
onko muita vaihtoehtoja kuin takuu?Takuuvaihtoa en suosittele nimittäin voi käydä kalliiksi. Riittääkö muuten virtalähteen tehot eli vähintään 400w ja siinä ilmeisesti pitäisi olla lisävirransyöttö. Entäpä näytönohjainväylän kertoimet biosista.
- koneesta
SagittariusM-61 kirjoitti:
Takuuvaihtoa en suosittele nimittäin voi käydä kalliiksi. Riittääkö muuten virtalähteen tehot eli vähintään 400w ja siinä ilmeisesti pitäisi olla lisävirransyöttö. Entäpä näytönohjainväylän kertoimet biosista.
eli vähän tietoa tästä kokoonpanosta:
emolevy: asus p5k
muistit: 4x1gt 800mhz ddr2 (voiko johtua noista?)
prossu: intel core 2 duo e6750
niin ja virtaa on 550w eli ei siitä ainakaan pitäisi kiikastaa :p - joten siitä ei
koneesta kirjoitti:
eli vähän tietoa tästä kokoonpanosta:
emolevy: asus p5k
muistit: 4x1gt 800mhz ddr2 (voiko johtua noista?)
prossu: intel core 2 duo e6750
niin ja virtaa on 550w eli ei siitä ainakaan pitäisi kiikastaa :pole puute. Kokeilisin vielä Omega drivereita, itselläni pelaa loistavasti ATIssa http://www.omegadrivers.net/ .
Noin muuten vika tuntuu liittyvän lämpiämiseen, pelaako puhallin varmasti hyvin ja onko puhaltimen lämpötilan mahdolliset biossäädöt tsekattu? - biosissa
joten siitä ei kirjoitti:
ole puute. Kokeilisin vielä Omega drivereita, itselläni pelaa loistavasti ATIssa http://www.omegadrivers.net/ .
Noin muuten vika tuntuu liittyvän lämpiämiseen, pelaako puhallin varmasti hyvin ja onko puhaltimen lämpötilan mahdolliset biossäädöt tsekattu?ei pitäisi biosissa olla mitään vikaa koska tämä näyttis on pelittänyt muutaman kuukauden iha normaalisti kunnes yhtäkkiä meni tuommoiseksi, eli biosisa en ole käynyt säätämässä ja kokeilen nuita omega ajureita jos ne sattuisivat auttamaan asiaa ;)
- ....
Noi Club 3d valmistamat kortit ei oo kuulemma todellakaan parhaasta päästä. Eli siinä saatta hyvinki olla joku tekninen vika.
- takuu?
eli takuuseen vaan vai?
- .....
takuu? kirjoitti:
eli takuuseen vaan vai?
Eli jos et keksi keinoa korjata tuota vikaa millään niin pistä takuuseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027