Eli olisiko jollain tietoa paljonko niitä näytekappaleita tulee? Ja kuinka kauan niissä kestää, että ne on postilaatikossa (jos mahtuvat)? Itse olen niitä tilannut viikko sitten ja eivät ole tulleet. Olen siis 14-vuotias ja en haluaisi, että vanhempani saisivat tietää asiasta. Toivottavasti saisin vastauksen pian!
(Voi olla, että tämä viesti ei kuuluisi tänne "palstalle..")
Liberon näytekappaleet
11
1626
Vastaukset
- .........
Mitä vaipoilla teet? Oletko raskaana? Mistä sait näytteiden tilauskupongin? Neuvolastahan saa kupongin millä vaippanäytteen saa vasta kun vauva on syntynyt. Tuskin niitä vaippoja postiluukun täydeltä tulee, muutamia vaan...
- 1234
Kai tiedät sellaisesta fetissistä..
- ......
1234 kirjoitti:
Kai tiedät sellaisesta fetissistä..
Ai niin kun jotkut kieroutuu jo vaippakaudella ja yhdistää seksuaalisuuden niihin :( kurjaa millainen kohtalo joillakin on! toivottavasti vanhemmat huomaa niin saat hoitoa...
- --------
Itse olen ajatellut samaa että kuinka kauan kestää että näytepakkaus tulee perille. Mitä vaippoja tilasit Night Comforteja vai? Niin että toivottavasti joku kertoo ja kerro sinä ainaskin sitten kun on tullut perille.
- 1234
Kyllä, niitä comforteja tilasin osoitteesta: http://www.liberovaipat.fi/pages/marketactivities/campaigns/samples/OrderSamples.aspx?id=20748
Ja kerrotaan sittenkun on tullut perille :) - --------
1234 kirjoitti:
Kyllä, niitä comforteja tilasin osoitteesta: http://www.liberovaipat.fi/pages/marketactivities/campaigns/samples/OrderSamples.aspx?id=20748
Ja kerrotaan sittenkun on tullut perille :)Niin että tuliko ne vaipat jo ja kestikö kuinka kauan?
- nikkenikke
kuinka montakiloisille ne oli tarkoitettu
- 1234
20-37kg ja isommille 35-60kg
- menee
näytteitä tulee kaksi kappaletta,ja tulee n 3vk päästä tilauksesta.mitä 14 vuotias tekee näillä vaipoilla.eikös ne ole tarkotettu lapsille jotka kastelevat sänkynsä yöllä(siis n 6vuotiaille)
- pöölkbjl
onko noi vaippoja vai siteitä jota naiset käyttää meinaan haluaisin käyttää oikeita vaippoja
- Vaippa_poika
pöölkbjl kirjoitti:
onko noi vaippoja vai siteitä jota naiset käyttää meinaan haluaisin käyttää oikeita vaippoja
Ne on kunnon vaippoja mitkä imee hyvin. olen itse käyttänyt niitä jo vähän aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768272Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372566
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262128
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611657
- 181619