Olen hakenut työpaikkaa siivoojana. Työ olisi toimistosiivousta aamupäivisin, mikä olisi minulle paras aika työskennellä koska iltapäivästä iltaan olen niin hirmuisen väsynyt, etten pysty tekemään yhtään mitään. Nyt mieleeni tuli kuitenkin, että onkohan ihan turvallista lähteä siihen hommaan? Viikkoja mulla on vasta 14 joten olisin hyvin työkykyinen useita viikkojakin.. mutta miten nuo kaikki aineet joita siivoustyössä käytetään? Onko niille altistuminen sikiölle vaarallista? Huonon työtilanteen vuoksi ei ole oikein muuta työtä tarjolla mutta en ala riskeeraamaan jos siitä voi jotain vahinkoa olla. Itse työ on mielestäni melko kevyttä, kärryillä työnnetään kamat ja siivoanhan mä kotonakin. Ainut mikä mietityttää on siis ne kamalat kemikaalit jotka tuskin on miedoimmasta päästä..
siivous
3
337
Vastaukset
- mammsingen:)
Ei ole siivous kemikaaleista mitään haittaa kunhan et juo tai imppaa niitä..:) ei haittaa vaikka hiukan hajua nenääsi saa mutta jos hulluna rupiaa niitä imutteleen niin se on jo toinen asia... ja kumihanskojen käyttö jottei sitten pääse mitään pöpöjä/kemikaaleja jäämään käsiin pesusta huolimatta.... Kyllä työ kannattaa vastaan ottaa jos sen saa tälläisenä aikana kun on niin paljon irtisanomisia jne....
- tarkoitetuissa
on vähemmän ylimääräisiä kemikaaleja (esim. väriaineita ja hajusteita) kuin kotikäyttöön myytävissä. Jos annosteluohjeita noudatetaan ei mitään vaaraa ole.
- oikeanlainen...
aineiden annostelu, niin ei mitään ongelmaa. Muistat sitten pitää taukoja tiheään ja nostaa jalat ylös, koska olet paljon jaloillasi. Itse en pystynyt selän takia tekemään siivoustyötä vkoilta 20 asti. Normaalisti ei mitään ongelmaa, mutta maha alkoi hieman painamaan. Koska suuressa toimistossa on roskiksia paljon ja niitä pitää sitten kyykkiä pöytien alta yms. vaikka kuinka yritti kiinnittää huomiota selän asentoon ja vähentää virheasentoja. Firmassa jossa olin töissä, oli tietenkin siivous ajoitettu tosi pieneksi, joten taukojakaan ei kerennyt pitämään tai saanut pitää :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948