Nyt se on testattu...

20

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama..

cyberphotolla .Ei vielä myynnissä.Hinta 175 e.Yritin hölmö tilata sen, muttei vastausta minkäänlaista.Mahtanevatko ollenkaan noteerata tilaustani.Onko muilla kokemusta samantapaisesta?Puhelimeen siellä ei ainakaan vastata ilmoittaminaan aukioloaikoina.

• osta..

osta sellainen jossa on mahdollisimman iso numero. isi sano.

• Miguel1983

...Täydellä aukolla tosi hyvä piirto, yleensä noi valovoimaiset primet ovat semmosia, että pitää se aukko tai pari himmentää.

Tietty vähän tynnyrivääristymää tuossa on, mutta ei murskaavan paljon. Vinjetointia ei juuri nimeksikään.

Voisin harkita tuon hommaamista. Täyteen kennoon en ole aikeissa siirtyä: kokoa ja hintaa turhan paljon mulle. Croppilasit on mukavan pieniä.

• Kokemus puhuu

Huono piirto ja 35mm on huono polttoväli, ei kiitos, Pajon järkevämin voi 200euroa käyttää.

• kokemus puhuu, paskaa

200 euroa voi edellisen mielestä sijoittaa ennemmin vaikka anttilan webbikameraan, muovipussiin ja liimatuubiin. Niitä suositteleekin kokemuksen syvällä rintaäänellä.

• Earl_of_Snowdon

> Huono piirto ja...

...mihin?

> 35mm on huono polttoväli.

No, croppirungossa se korvaa aikalailla kinokennoisen 50mm:n normaalilasin, että se siitä.

• ei hyvä--

Jatkossa älä yritä kiinnittää järkkärin objektiiveja jeesusteipillä ixukseen. Se ei toimi sillä tavalla. Piirto on varmasti tuollaisessa virityksessä melkoista kuraa, mutta ehkä juuri sinun kuvissa ihan välttävä laatu.

• Kolli kissa
        kokemus puhuu, paskaa kirjoitti:

200 euroa voi edellisen mielestä sijoittaa ennemmin vaikka anttilan webbikameraan, muovipussiin ja liimatuubiin. Niitä suositteleekin kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Voisitkos olla urputtamatta älyttömyyksiä täällä.

• Päivystys
        Earl_of_Snowdon kirjoitti:

> Huono piirto ja...

...mihin?

> 35mm on huono polttoväli.

No, croppirungossa se korvaa aikalailla kinokennoisen 50mm:n normaalilasin, että se siitä.

Voi olla että piirto riittää sinulle, mutta ei minulle, eikä monille muille. Mitä tulee 35mm polttoväliin, on se aika tylsä kuvauksessa jo myös todettu, mutta jos tykkää plarata vaihtojen kanssa, niin siitä vaan, ei sitä kukaan kiellä.

• Päivystys kirjoitti:

Voi olla että piirto riittää sinulle, mutta ei minulle, eikä monille muille. Mitä tulee 35mm polttoväliin, on se aika tylsä kuvauksessa jo myös todettu, mutta jos tykkää plarata vaihtojen kanssa, niin siitä vaan, ei sitä kukaan kiellä.

> Voi olla että piirto riittää sinulle, mutta ei minulle, eikä monille muille.

..voit varmaan antaa joitain linkkejä objektiiveista, jotka piirtävät sinun mielestäsi selvästi paremmin 35mm:n polttovälillä aukoilla f/2.8 ja sen alle. Jos et sitä voi, niin tyhjät tynnyrit kolisee, sanotaan.

• Päivystys

> Voi olla että piirto riittää sinulle, mutta ei minulle, eikä monille muille.

..voit varmaan antaa joitain linkkejä objektiiveista, jotka piirtävät sinun mielestäsi selvästi paremmin 35mm:n polttovälillä aukoilla f/2.8 ja sen alle. Jos et sitä voi, niin tyhjät tynnyrit kolisee, sanotaan.

Jos et itse aikuisena miehenä löydä, niin kolistele niitä omia tynnyreitäsi, niin paljon kun sielusi sietää piste.

• Päivystys
        Päivystys kirjoitti:

Jos et itse aikuisena miehenä löydä, niin kolistele niitä omia tynnyreitäsi, niin paljon kun sielusi sietää piste.

Mihkä se viesti hävisi, jossa oli mulle vastaus, kuka sen poisti, voiko itse poistaa oman viestinsä täältä kerro.

• Päivystys kirjoitti:

> Jos et itse aikuisena miehenä löydä, niin kolistele niitä omia tynnyreitäsi, niin paljon kun sielusi sietää piste.

...aiheen aloitukseen, niin tottakai tuo lasi oli enimmäkseen Nikonin bajonetin omistajille tarkoitettu viesti. Tyhjien tynnyreitten kolisemisesta sanoisin, että arvostelu vailla omia vaihtoehtoja on kotoisin ... luulen että jo tiedät mistä. Aikamiehenä en edes viitsi arvostella jotain tuotetta vailla vaihtoehtoja, koska koko teko on silloin puolinainen, keskeneräinen ja yleisöä halveksiva.

• Miguel1983

Tuon objektiivin paras ominaisuus on piirto täydellä aukolla, esim. vertaa tuohon Nikkor AF 50 f1.8 usvaisuuteen.

35 milliä croppikennolla vastaa 50 millistä täyskennolla, ns. normaaliobjektiivi.

• Miguel1983 kirjoitti:

Tuon objektiivin paras ominaisuus on piirto täydellä aukolla, esim. vertaa tuohon Nikkor AF 50 f1.8 usvaisuuteen.

35 milliä croppikennolla vastaa 50 millistä täyskennolla, ns. normaaliobjektiivi.

> F1.8 aukolla millä parempi?

...varsinkin jos ottaa vielä huomioon tuon 35mm:n polttovälin.

• ja vastaus oli...
        Kolli kissa kirjoitti:

Voisitkos olla urputtamatta älyttömyyksiä täällä.

...?

• Päivystys

> Jos et itse aikuisena miehenä löydä, niin kolistele niitä omia tynnyreitäsi, niin paljon kun sielusi sietää piste.

...aiheen aloitukseen, niin tottakai tuo lasi oli enimmäkseen Nikonin bajonetin omistajille tarkoitettu viesti. Tyhjien tynnyreitten kolisemisesta sanoisin, että arvostelu vailla omia vaihtoehtoja on kotoisin ... luulen että jo tiedät mistä. Aikamiehenä en edes viitsi arvostella jotain tuotetta vailla vaihtoehtoja, koska koko teko on silloin puolinainen, keskeneräinen ja yleisöä halveksiva.

Kiitos selvennyksestä, ja pyydän anteeksi kuin oma kirjoitus oli, ei rakentava.

• korppironmaali

Ei tällaisia kannata murehtia. Muiltakin merkeiltä löytyy kroppinormaaleita, joiden laadussa tavis ei huomaa ikinä mitään eroa.

Sen sijaan itse olen huomannut, että MTF-kartoissa yhtä hyvin tai paremmin pärjänneiden kittizoomien kuvat ovat järjestäen suttuisia verrattuna mihin tahansa normaaliin. Käytäntö ratkaisee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5170
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1653
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1559
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1456
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1225
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1130
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1020
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      837
    Aihe