sanoisitko jotain eri tavalla?
Tekisitkö sen nyt
23
1689
Vastaukset
- tekisin
ja sanoisin.
- olis
pitäny harjotella enste..
- kyllä.
olis kirjoitti:
pitäny harjotella enste..
Kyllä on paljon asioita, jotka tekisin nyt toisin jos olisin tiennyt asioista.
Jälkiviisaus ei vaan yleensä kannata, ts. se on ärsyttävää ajatella.
Ihmissuhteiden osalta olen sitä mieltä, että jos suhde kaatuu riitaan tai joutuu teeskentelemään liikaa niin ei sellainen itsensä uhraaminen pidemmän päälle kuitenkaan ole hyväksi. - olen ainakin
kyllä. kirjoitti:
Kyllä on paljon asioita, jotka tekisin nyt toisin jos olisin tiennyt asioista.
Jälkiviisaus ei vaan yleensä kannata, ts. se on ärsyttävää ajatella.
Ihmissuhteiden osalta olen sitä mieltä, että jos suhde kaatuu riitaan tai joutuu teeskentelemään liikaa niin ei sellainen itsensä uhraaminen pidemmän päälle kuitenkaan ole hyväksi.osittain samaa mieltä. On turha miettiä mitä tekisi toisin, koska silloinhan on toiminut sen hetkisen tilanteen ja tiedon voimin. Ennemmin kannattaisi miettiä mitä nyt voisi tehdä toisin. Jos kokee että on toiminut väärin, niin kannattaa yrittää korjata se nyt, eikä vain pohtia täällä.
- kyllä.
olen ainakin kirjoitti:
osittain samaa mieltä. On turha miettiä mitä tekisi toisin, koska silloinhan on toiminut sen hetkisen tilanteen ja tiedon voimin. Ennemmin kannattaisi miettiä mitä nyt voisi tehdä toisin. Jos kokee että on toiminut väärin, niin kannattaa yrittää korjata se nyt, eikä vain pohtia täällä.
Lähinnä nyt ajattelin esim. tilannetta, jossa olisi oikeasti tehnyt jotain peruuttamatonta toiselle. Voisi joutua aika hurjiin omantunnon tuskiin jos alkaisi syyttämään itseään loppu elämänsä jostain mokailusta.
En oikeasti tiedä miten sellaisesta tilanteesta voisi selvitä.
Ihmissuhteissa on aina kaksi osapuolta ja nähdäkseni kukaan ei voi olla yksin syypää kaikkeen, joten suostun aina ottamaan ainoastaan 50% syytöksistä kontolleni.
Tottakai on olemassa mielivaltaista alistamista ja muuta kamalaa toimintaa, mutta sellaisista ihmisistä kannttaa hakeutua eroon. - edellinen
kyllä. kirjoitti:
Lähinnä nyt ajattelin esim. tilannetta, jossa olisi oikeasti tehnyt jotain peruuttamatonta toiselle. Voisi joutua aika hurjiin omantunnon tuskiin jos alkaisi syyttämään itseään loppu elämänsä jostain mokailusta.
En oikeasti tiedä miten sellaisesta tilanteesta voisi selvitä.
Ihmissuhteissa on aina kaksi osapuolta ja nähdäkseni kukaan ei voi olla yksin syypää kaikkeen, joten suostun aina ottamaan ainoastaan 50% syytöksistä kontolleni.
Tottakai on olemassa mielivaltaista alistamista ja muuta kamalaa toimintaa, mutta sellaisista ihmisistä kannttaa hakeutua eroon.aika harvoin kai ihmissuhteissa mitään peruuttamatonta toiselle tekee. Riidat ynnä muut yleensä voi sopia ja jos toinen ei halua sopia niin ainakin saa itselleen mielenrauhan kun tietää yrittäneensä parhaansa.
Peruuttamattomasta tulee mieleen lähinnä jokin auto-onnettomuus jossa toinen vaikka halvaantuisi loppuiäkseen. Sellaisesta varmasti kärsisi itsekin loppuelämänsä. - tuota.
edellinen kirjoitti:
aika harvoin kai ihmissuhteissa mitään peruuttamatonta toiselle tekee. Riidat ynnä muut yleensä voi sopia ja jos toinen ei halua sopia niin ainakin saa itselleen mielenrauhan kun tietää yrittäneensä parhaansa.
Peruuttamattomasta tulee mieleen lähinnä jokin auto-onnettomuus jossa toinen vaikka halvaantuisi loppuiäkseen. Sellaisesta varmasti kärsisi itsekin loppuelämänsä.Aivan sama tuli mieleeni, onnettomuuden aiheuttaminen ja siitä johtuvien tunnontuskien kestäminen. Voi olla rankkaa.
Kyllähän ihmissuhteissa voi peruttamatontakin tehdä, jolloin ei tietysti voi asioista enää sopia. Lyöminen voisi olla sellaista tai aborttiin painostaminen tai varastaminen.
Näin äkkiseltään tulisi mieleen.
Sanalliset loukkaukset molemmin puolin pitäisi kyllä pystyä sopimaan. Aina sekään ei tietysti onnistu. Jotkut ovat pitkävihaisia.
- olisin...
ottanut kortsuja mukaan jo ekalla kerralla!
- TEKISIN
Olen niin huono. Eikä hän käy täällä, enkä minäkään tiennyt käyväni. Olisi pitänyt sanoa miltä tuntuu eikä vaan kelata vanhaa pskaa ,mutta kun enhän minä osaa mitään. Eipä kyllä hänkään, jos ois edes himpun verran kiinnostanut. En mahdu ikinä mihinkään muottiin. Voi idiootti,hupaisan suruisa, minä.
- olenniin
tuohtunut itseeni, vastasin vahingossa sinulle. sori siitäkin.
- tekisit?
puhalteletko ilmapalloja?
- puhallettu
tekisit? kirjoitti:
puhalteletko ilmapalloja?
toinen puoli (paketista) olisi käytetty muihin tarkoituksiin.
- minuun
puhallettu kirjoitti:
toinen puoli (paketista) olisi käytetty muihin tarkoituksiin.
tuhlaa puolta pakettia.
T. Mies minäkin!! :D
- ole muuttunut
En, tarkoitin sitä mitä sanoin. Rakastan edelleen.
- en!
Kyllä sanoimme jo kaiken tarvittavan ja lopulta hänkin selvitti asian omasta puolestaan..
Silti sitä jossittelee koska mahdollisuus vielä olisi, mitään peruuttamatonta ei kumpikaan sanonut tai tehnyt..- se...?
Tajuatkohan koskaan millainen olit ja mitä aiheutit?....et varmaan.
- sivusta-
se...? kirjoitti:
Tajuatkohan koskaan millainen olit ja mitä aiheutit?....et varmaan.
toiselle sitten miltä sinusta tuntui? Jos et, niin miten hän olisi voinut tietää? Jos toinen on ajatellut ettei sinulla ole mitään suurempia tunteita häntä kohtaan, niin silloinhan voi loukata toista täysin tietämättään.
- niin...
siististi ja kivuttomasti, jotta tyytyväisiä kait voimme olla eikä harjoitella tarvitse sen enempää.
- luulet
että oli siistiä ja kivutonta. Et vai ollut näkemässä.
(jos ny ees oli mulle)
- voisin osaisin
mennä ajassa vuosia taaksepäin. Olisi pitänyt olla hiljaa. Ihan hiljaa. Silloin ehkä toinen olisi uskaltanut avata suunsa.
- hänen
olisi pitänyt sanoa?
- tälleen
hänen kirjoitti:
olisi pitänyt sanoa?
Hei, mennäänkö kahville tai kävelylle?
- itse sitten
tälleen kirjoitti:
Hei, mennäänkö kahville tai kävelylle?
kysynyt häntä kahville tai kävelylle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844