Normaalia pahempi kiima?

nenna.

Onko tuo ihan sekaisin päästään tuo elukka vai onko sillä vain paha kiima, en ole koskaan nähnyt että eläin käyttyäytyisi kiiman ikaan ihan noin!
Kissa pyörii lattioilla takapuoli pystyssä, samalla kurisee ja kurnuttaa, nostelee peräpäätään mun miestä kohti, huutaa ja vaelta yöt läpeensä eikä nuku ollenkaan. Ei siinä kyllä itseäkään paljon nukuta eikä naurata.
Ei syö ja koko ajan vain on häntä sivussa tarjoamassa kaikille itseään ja samalla naukuu ja silmät sirrissä kurnuttaa menemään.

Onko tuo siis sekaisin? : DD Ei tuo voi normaalikaan olla. : D
Mitä mä voisin tehdä tuolle kun ei yöllä voi nukkua kun raapii obvet pilalle ja huutaa vain koko ajan?

6

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,

ihan kiimalta se kuulostaa:P Leikkaa se jos et halua kokea uudestaan!

• nenna.

.. enskuussa. Harmikseni niinkamalan pitkään pitää vielä odottaa. : DDD Ei hitto, onko kaikki yhtä sekaisin vai onko toi joku oikein vahva vietti? =D

• Janhenia
        nenna. kirjoitti:

.. enskuussa. Harmikseni niinkamalan pitkään pitää vielä odottaa. : DDD Ei hitto, onko kaikki yhtä sekaisin vai onko toi joku oikein vahva vietti? =D

normaalilta kiimalta kuulostaa, ihanaa eikö?

Toki kiiman vahvuus vaihtelee kissayksilöiden välilllä, mutta ei tuommoinen käytös mitenkään epänormaalia ole kiiman aikana. Toivottavasti ei aloita uutta kiimaa parin päivän tauon jälkeen. Niin voi käydä, monta kertaa... :D

• kisse70
        Janhenia kirjoitti:

normaalilta kiimalta kuulostaa, ihanaa eikö?

Toki kiiman vahvuus vaihtelee kissayksilöiden välilllä, mutta ei tuommoinen käytös mitenkään epänormaalia ole kiiman aikana. Toivottavasti ei aloita uutta kiimaa parin päivän tauon jälkeen. Niin voi käydä, monta kertaa... :D

Neiti kisumme oikein karjuu ja mouruaa ja kurisee ja tarjoilee peppuaan. Lisäksi hankaa itseään siihen missä mieheni on istunut :D
        Huutelee Kolleille ulos parvekkeen seinän välistä.

Jahtaa omaa Kolliani joka hätää kärsimässä neidin kanssa. Kolli leikattu yhden pentueen ehtivät väsätä.

• nenna.
        kisse70 kirjoitti:

Neiti kisumme oikein karjuu ja mouruaa ja kurisee ja tarjoilee peppuaan. Lisäksi hankaa itseään siihen missä mieheni on istunut :D
        Huutelee Kolleille ulos parvekkeen seinän välistä.

Jahtaa omaa Kolliani joka hätää kärsimässä neidin kanssa. Kolli leikattu yhden pentueen ehtivät väsätä.

Eikös se tuo vaihe kestä joitain päiviä, 5-10 suunnilleen? Toivottavasti ei leikkauksen aikana ole kiimassa, en jaksa odottaa yhtään enempää että tuo huutaminen loppuu! Toisella kissalla ei mitään tuollaista ole ja toivottavasti ei ehdi tullakaan. : D

• dadadadada
        nenna. kirjoitti:

Eikös se tuo vaihe kestä joitain päiviä, 5-10 suunnilleen? Toivottavasti ei leikkauksen aikana ole kiimassa, en jaksa odottaa yhtään enempää että tuo huutaminen loppuu! Toisella kissalla ei mitään tuollaista ole ja toivottavasti ei ehdi tullakaan. : D

muutaman päivän, 2-5 mun mielestä, ja sitten on taukoa pari päivää, ja taas jatkuu, jos jatkuu.

omallakin kisulla nyt tuollanen on/off kiima-aika. pitäs leikkuuttaa ku jaksais varata ajan.
        se on niin kiimoissaan kun makaa lattialla että saan jalalla aina töniä sitä pois ovenkin tieltä. se ottaa ennemmin ovesta päähänsä kuin väistää. ei vissiin jalat kanna? :D miehet mielessä...

toinen tyttökisuni ennen leikkausta oli kans hullu. aina kun miespuolisia kavereita kävi kylässä, niin se sekosi. ja muutenkin. juuri tota samaa perseennostelua, kurnutusta, ulinaa, mouruamista, kiehnäämistä.
        se ääni on joskus todella järkyttävä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe