Olen nyt tiputtanut kuukaudessa 150mg->75mg. Hain uuden paketin 75mg kapseleita.
Eli yks ja viimeinen paketti efexoreita miten kannattaisi tämä viimeinen paketti syödä?
Suunnittelin,että 2vk normaalisti sitten jokatoinen päivä ja viimeiset joka 3pv.varmaan joutuu 2-4vk taistelemaan pienistä viekkareista,mutta ennen kesää meinasin olla niistä erossa.
efexor lopetus
4
299
Vastaukset
- hyvältä.....
Tuo suunnitelma kuulostaa hyvältä tahdilta. Ootko jutellut lääkärille lopetuksesta? Sieltä nimittäin saisi vielä yksityiskohtaisemmat ohjeet. Oletko miettinyt tarkkaan että pärjäät ilman lääkettä? Jos olet niin onnea yritykselle ja muista että vastoinkäymisetkin kuuluvat elämään eikä välttämättä lääkkeitä tarvitsekaan enää. Tämä huomio siksi koska eräs tuttuni lopetti psyykelääkkeet ja heti pienen ahdistuksen aikana aloitti uudelleen.
Mutta eräs toinen kaverini lopetti kanssa efexorin ja hänellä annostus oli 300mg/vrk. Vähensi ensin pariksi viikoksi puolet pois ja sitten lopetti kertaheitolla kokonaan ilman vähentelyjä. Vieroitusoireitahan tulee mutta ei niihin kuole. Nukkuu vaikka pahimman yli. Eikä ne montaa päivää kestä. Toi ei tietenkään ole suositeltavaa kerrasta poikki lopettaa mutta mahdollista kuitenkin.- ei kestä
ei ne kauan kestä. kuulemma eka pari päivää ja se eka viikko on pahin aika. ei montaa viikkoo siis. ja sekin on ihan ihmisestä kiinni, joillekin ei tule kuin pieniä "sähköiskuja" takaraivoon ja sillä ohi. tsemppiä!
- ei enää
mulla oli efexson jossain 300mg:ssä joskus ja hikoilin kuin sika ja lihosin melkein 30kg. oli siinä jotain muitakin lääkkeitä sen kanssa, mutta en muista mitä. en muista kyllä viime 2.5 vuodesta mitään. kun oon ollut niin "lääkitty". nyt en käytä mitään ja olo on virkeämpi ja parempi. tottakai tulee joskus huom´nompia päiviä, mutta niitä on kaikilla. ei ole tehnyt mieli palata pillerien varaan. millon on sitten normaali tai terve tai kaikki hyvin. unet jäi ehkä kolmeksi yöksi ja siitä johtuen oli pinna kireellä. mut yllättävän nopeesti meni oireet ohi. eli nyt ärsyttää vain etten tehny sitä aikasemmin. effexor, lyrica, cymblta, sitalopram?, ketipinor, mirtazapin, lamictal, oxamin ja mitähän kaikkia nimiä tulee mieleen vuosien varrelta. ja tosiaan mun vartalo näyttää siltä kuin oisin tehny kolme lasta. olen saman painoinen ku ennen kaikkea, mut ei se nahka palaudu.. kun valitin lääkärille jonkun lääkkeen närästyksestä ja ummetuksesta se totesi vain että eikös niihin ole lääkkeitä? siitä alkoi mun lääkkeettömyys. onnea siihen kaikille muillekkin!
- asagjsg
hiljaa hyvä tulee kaikessa.
niin varmasti myös mun efexorin lopetuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070