Golfista ceediin

vaihtaja mies

Vaihtui kolmen vuoden ikäinen golf ceediin. Sen voi ainakin sanoa heti muutaman t.km:n jälkeen että suorituskyvyssä ja auton lämpimyydessä on ainakin voittanut valtavasti. Ajettavuus myös mainittava erikseen kiitettäväksi. Eipä muutenkaan mitään valittamista, paremminkin toisinpäin.

18

2272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämpsä

Itellä bensakoneella oleva ceed, joka tuntuu olevan liiankin lämmin. Automaatti-ilmastointi kusee ja deltassa ei tiedetä mitään. Muuta vikaa kinnerissä ei ole, mutta vituttaa tuo ilmastointisysteemi.

• huonompaan

Eikä Ceed ole edes vaihtoehto Golfin omistajille. Ceedin ajettavuus ja oikeastaan aivan kaikki Ceedissä on niin köyhää ja pula-aikaista että koko ajatuskin on naurettava.

• Ceeduncle

Kaveri joka tietää autoista kaiken, on siinä viisas tyyppi. Hienoa että meillä hauskaa, oikein kamalasti naurattaa, naurettava.

• ikuisesti entinen volkkarimies

surkeampaa kotteroa kuin golf saa maailmasta hakea en tunne ketään, joka yhden golfin jälkeen, olisi toista suurin surmin ottanut. tiedän kymmeniä golfin omistajia, jotka ovat vaihtaneet kia ceetiin ja ovat laillani erittäin tyytyväisiä.Käy muuten tutustumassa delta autossa jaajaan golf valikoimaan.

• mutta olen kyllä
        ikuisesti entinen volkkarimies kirjoitti:

surkeampaa kotteroa kuin golf saa maailmasta hakea en tunne ketään, joka yhden golfin jälkeen, olisi toista suurin surmin ottanut. tiedän kymmeniä golfin omistajia, jotka ovat vaihtaneet kia ceetiin ja ovat laillani erittäin tyytyväisiä.Käy muuten tutustumassa delta autossa jaajaan golf valikoimaan.

kanssasi samaa mieltä volkkarin laaduttomuudesta. Omat kokemukseni ovat Passatista.

• orwwo

olet epätoivoinen,hanki itsellesi elämä..

• konela

paljonko konela maksoi välirahaa?

• deltahörhöjä

Kukaan, siis KUKAAN ! ei usko tota satua, eikä muitakaan teidän juttuja.

• mitä puppua

Kukaan ei tee noin oikeasti. Oliko tekemisen puutetta ja päätit vaan postata jotain? Golfista ceediin. Salli mun nauraa.

• Mikään yllätys..

..itte nimittäin koikkasin vm07 Golfin ja uuden Cheedin peräkkäin tunnin sisällä.
      Oli muuten käsittämätön ero.....sitä ei usko kukaan,jos ei koe sitä itte.
      Ja kyse oli diisseleleistä.
      1,6crdi ja joku muu.

• Ceediin

Golf olisi ollut mnulle jo kuin Rolssi mutta siihen ei sentään rahat riittäneet.

• on vaihtamassa

autoa. On käynyt koeajamassa corollan, ceedin, eurot. Vahvimmin harkinnan alla on tällä hetkellä 1,8 sedan civic, jossa on tarjouspaketissa autom.ilmastointi, kahdet renkaat (toiset aluilla), metalliväri, lämppäri ja sisähaaroitus, 6-lovinen manuaaliloota. Ei äijä lämmennyt ceedille, olisko ennakkoluuloja, nimittäin itse oon koeajanut 1,6crdi:n ja oli ihan ok tuntuinen. Olis vaan ollu varusteilla niin kallis, että munkin tapauksessa kilpailija vei voiton, ja mä ajelen viattomalla eurolla.

• hinta
        on vaihtamassa kirjoitti:

autoa. On käynyt koeajamassa corollan, ceedin, eurot. Vahvimmin harkinnan alla on tällä hetkellä 1,8 sedan civic, jossa on tarjouspaketissa autom.ilmastointi, kahdet renkaat (toiset aluilla), metalliväri, lämppäri ja sisähaaroitus, 6-lovinen manuaaliloota. Ei äijä lämmennyt ceedille, olisko ennakkoluuloja, nimittäin itse oon koeajanut 1,6crdi:n ja oli ihan ok tuntuinen. Olis vaan ollu varusteilla niin kallis, että munkin tapauksessa kilpailija vei voiton, ja mä ajelen viattomalla eurolla.

Paljonko on noilla varusteilla hinta?

• on lisätty
        hinta kirjoitti:

Paljonko on noilla varusteilla hinta?

tarjouksen ajaksi lähtöhintaan, eli paketin hinta 21800e ja auto siis sedan comfort

• että toi
        on lisätty kirjoitti:

tarjouksen ajaksi lähtöhintaan, eli paketin hinta 21800e ja auto siis sedan comfort

automaatti-ilmastointi on vakiona jo tuossa comfortissa, näin äijän puheista ymmärsin. Eli se ei kuulu varsinaisesti tarjouspakettiin, vaan perusvarustukseen. Hyvän näköinen pirssi.

• nätti on
        on lisätty kirjoitti:

2-ovisen TSI-moottorilla varustetun Golfin kanssa sama hinta.Honda on hyvittänyt ainakin aijemmin vanhasta huomattavasti vähemmän.Hyvä auto ja nyt jo auton kokoinen,tosi tyylikäs se Civic meinaan.Moottori maailman paras,käy kuin ompelukone ei paljon ääntä kuulu.

• i 9wyrn 0r
        nätti on kirjoitti:

2-ovisen TSI-moottorilla varustetun Golfin kanssa sama hinta.Honda on hyvittänyt ainakin aijemmin vanhasta huomattavasti vähemmän.Hyvä auto ja nyt jo auton kokoinen,tosi tyylikäs se Civic meinaan.Moottori maailman paras,käy kuin ompelukone ei paljon ääntä kuulu.

Laskin huvikseen kun töissä ei ole tekemistä tuolla 2-oviselle golfille hinnan samoilla hondan varusteilla. Asia ei liity tänne kia-palstalle mitenkään, niin kuin ei suurin osa muistakaan tänne tulevista kirjoitteluista. Vaikka tyytyy 90kw pikku tsi-koneeseen vrt Civic 105kw, hinnaksi golfilla tulee 23690e, eli parisen tonnia civiciä enemmän

• civic-09
        i 9wyrn 0r kirjoitti:

Laskin huvikseen kun töissä ei ole tekemistä tuolla 2-oviselle golfille hinnan samoilla hondan varusteilla. Asia ei liity tänne kia-palstalle mitenkään, niin kuin ei suurin osa muistakaan tänne tulevista kirjoitteluista. Vaikka tyytyy 90kw pikku tsi-koneeseen vrt Civic 105kw, hinnaksi golfilla tulee 23690e, eli parisen tonnia civiciä enemmän

Ilman automaatti-ilmastointia pärjään,mutta aluvanteet olis kyllä pakko hankkia en muista tuliko sulle 2-renkaat pitää katsoa aloitusviesti.Nyt otetaan sitten VALKOINEN auto olen katsellut kun takseihin on tullut.Pidetään tauko mustasta.Kokemusta valkoisestakin löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      80
      5029
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4668
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      83
      2917
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2384
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2025
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      20
      1760
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1415
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe