Vaihtui kolmen vuoden ikäinen golf ceediin. Sen voi ainakin sanoa heti muutaman t.km:n jälkeen että suorituskyvyssä ja auton lämpimyydessä on ainakin voittanut valtavasti. Ajettavuus myös mainittava erikseen kiitettäväksi. Eipä muutenkaan mitään valittamista, paremminkin toisinpäin.
Golfista ceediin
18
2272
Vastaukset
- lämpsä
Itellä bensakoneella oleva ceed, joka tuntuu olevan liiankin lämmin. Automaatti-ilmastointi kusee ja deltassa ei tiedetä mitään. Muuta vikaa kinnerissä ei ole, mutta vituttaa tuo ilmastointisysteemi.
- huonompaan
Eikä Ceed ole edes vaihtoehto Golfin omistajille. Ceedin ajettavuus ja oikeastaan aivan kaikki Ceedissä on niin köyhää ja pula-aikaista että koko ajatuskin on naurettava.
- Ceeduncle
Kaveri joka tietää autoista kaiken, on siinä viisas tyyppi. Hienoa että meillä hauskaa, oikein kamalasti naurattaa, naurettava.
- ikuisesti entinen volkkarimies
surkeampaa kotteroa kuin golf saa maailmasta hakea en tunne ketään, joka yhden golfin jälkeen, olisi toista suurin surmin ottanut. tiedän kymmeniä golfin omistajia, jotka ovat vaihtaneet kia ceetiin ja ovat laillani erittäin tyytyväisiä.Käy muuten tutustumassa delta autossa jaajaan golf valikoimaan.
- mutta olen kyllä
ikuisesti entinen volkkarimies kirjoitti:
surkeampaa kotteroa kuin golf saa maailmasta hakea en tunne ketään, joka yhden golfin jälkeen, olisi toista suurin surmin ottanut. tiedän kymmeniä golfin omistajia, jotka ovat vaihtaneet kia ceetiin ja ovat laillani erittäin tyytyväisiä.Käy muuten tutustumassa delta autossa jaajaan golf valikoimaan.
kanssasi samaa mieltä volkkarin laaduttomuudesta. Omat kokemukseni ovat Passatista.
- orwwo
olet epätoivoinen,hanki itsellesi elämä..
- konela
paljonko konela maksoi välirahaa?
- deltahörhöjä
Kukaan, siis KUKAAN ! ei usko tota satua, eikä muitakaan teidän juttuja.
- mitä puppua
Kukaan ei tee noin oikeasti. Oliko tekemisen puutetta ja päätit vaan postata jotain? Golfista ceediin. Salli mun nauraa.
- Mikään yllätys..
..itte nimittäin koikkasin vm07 Golfin ja uuden Cheedin peräkkäin tunnin sisällä.
Oli muuten käsittämätön ero.....sitä ei usko kukaan,jos ei koe sitä itte.
Ja kyse oli diisseleleistä.
1,6crdi ja joku muu. - Ceediin
Golf olisi ollut mnulle jo kuin Rolssi mutta siihen ei sentään rahat riittäneet.
- on vaihtamassa
autoa. On käynyt koeajamassa corollan, ceedin, eurot. Vahvimmin harkinnan alla on tällä hetkellä 1,8 sedan civic, jossa on tarjouspaketissa autom.ilmastointi, kahdet renkaat (toiset aluilla), metalliväri, lämppäri ja sisähaaroitus, 6-lovinen manuaaliloota. Ei äijä lämmennyt ceedille, olisko ennakkoluuloja, nimittäin itse oon koeajanut 1,6crdi:n ja oli ihan ok tuntuinen. Olis vaan ollu varusteilla niin kallis, että munkin tapauksessa kilpailija vei voiton, ja mä ajelen viattomalla eurolla.
- hinta
on vaihtamassa kirjoitti:
autoa. On käynyt koeajamassa corollan, ceedin, eurot. Vahvimmin harkinnan alla on tällä hetkellä 1,8 sedan civic, jossa on tarjouspaketissa autom.ilmastointi, kahdet renkaat (toiset aluilla), metalliväri, lämppäri ja sisähaaroitus, 6-lovinen manuaaliloota. Ei äijä lämmennyt ceedille, olisko ennakkoluuloja, nimittäin itse oon koeajanut 1,6crdi:n ja oli ihan ok tuntuinen. Olis vaan ollu varusteilla niin kallis, että munkin tapauksessa kilpailija vei voiton, ja mä ajelen viattomalla eurolla.
Paljonko on noilla varusteilla hinta?
- on lisätty
hinta kirjoitti:
Paljonko on noilla varusteilla hinta?
tarjouksen ajaksi lähtöhintaan, eli paketin hinta 21800e ja auto siis sedan comfort
- että toi
on lisätty kirjoitti:
tarjouksen ajaksi lähtöhintaan, eli paketin hinta 21800e ja auto siis sedan comfort
automaatti-ilmastointi on vakiona jo tuossa comfortissa, näin äijän puheista ymmärsin. Eli se ei kuulu varsinaisesti tarjouspakettiin, vaan perusvarustukseen. Hyvän näköinen pirssi.
- nätti on
on lisätty kirjoitti:
2-ovisen TSI-moottorilla varustetun Golfin kanssa sama hinta.Honda on hyvittänyt ainakin aijemmin vanhasta huomattavasti vähemmän.Hyvä auto ja nyt jo auton kokoinen,tosi tyylikäs se Civic meinaan.Moottori maailman paras,käy kuin ompelukone ei paljon ääntä kuulu.
- i 9wyrn 0r
nätti on kirjoitti:
2-ovisen TSI-moottorilla varustetun Golfin kanssa sama hinta.Honda on hyvittänyt ainakin aijemmin vanhasta huomattavasti vähemmän.Hyvä auto ja nyt jo auton kokoinen,tosi tyylikäs se Civic meinaan.Moottori maailman paras,käy kuin ompelukone ei paljon ääntä kuulu.
Laskin huvikseen kun töissä ei ole tekemistä tuolla 2-oviselle golfille hinnan samoilla hondan varusteilla. Asia ei liity tänne kia-palstalle mitenkään, niin kuin ei suurin osa muistakaan tänne tulevista kirjoitteluista. Vaikka tyytyy 90kw pikku tsi-koneeseen vrt Civic 105kw, hinnaksi golfilla tulee 23690e, eli parisen tonnia civiciä enemmän
- civic-09
i 9wyrn 0r kirjoitti:
Laskin huvikseen kun töissä ei ole tekemistä tuolla 2-oviselle golfille hinnan samoilla hondan varusteilla. Asia ei liity tänne kia-palstalle mitenkään, niin kuin ei suurin osa muistakaan tänne tulevista kirjoitteluista. Vaikka tyytyy 90kw pikku tsi-koneeseen vrt Civic 105kw, hinnaksi golfilla tulee 23690e, eli parisen tonnia civiciä enemmän
Ilman automaatti-ilmastointia pärjään,mutta aluvanteet olis kyllä pakko hankkia en muista tuliko sulle 2-renkaat pitää katsoa aloitusviesti.Nyt otetaan sitten VALKOINEN auto olen katsellut kun takseihin on tullut.Pidetään tauko mustasta.Kokemusta valkoisestakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318