40 kriisiä pukkaa

epäonnistuja40

2 kuukautta vielä ja sitten on 40 v täynnä. "Saavutukset" tähän asti:
* ei perhettä
* ei puolisoa
* asunto ja auto maksettu, paska duuni jossa en viihdy

jos pääsis 20 vuotta taaksepäin niin osais ehkä tehdä paremmat valinnat...

6

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miljoonapulu

Kyllä se niin vaan on, että sitä näkökulmaa on elettyyn elämään tämänikäisenä aivan eri tavalla ja jos ei ole saavuttanut niitä samoja asioita joilla monella muulla on niin olo voi alkaa tuntua kriittiseltä.

Enkä mä tiedä oletko vertaillut muiden samanikäisten elämään mitä muilla on, vai ajatteletko ihan muilla perustein mitä koet sinulta puuttuvan.
      Kaipaatko täydellisen elämänmuutoksen? Ääh, yritän ymmärtää sua ja koittaa sanoa edes vähän jotain järkevää mutta taitavat olla tyhjiä sanoja nää kaikki.
      Kyllä sä vielä tuonikäisenä voit perheen perustaa.
      Paska duuni? Onko sulla mahdollista vaihtaa työpaikkaa?

• wirniksi

mitkä kohdat tuossa on ne, joissa arvelet epäonnistuneesi? Paitsi paska duuni, mikä on joka toisella.

• Oltsu.L

40v, ok.
      Mihin sulla on valinnat loppunu?
      Ja toi 20v takas, sehän on elämän rikkautta sekin aika, kuka sitä tuomitsee? ja miksi sinulla on siihen tarve?, minusta huominen on kiinostavampi.

On helppo elää ku antaa mennä niinkuin se menee, pitää olla itsensä kans sinut ja tulla toimeen itsensäkans hyvässä ja pahassa.
      Aina on muutoksille tilaa tekemällä!

Eise ole iästä kii tai rohkeudesta muuttaa elämäänsa, pelkkä halu riittää siihen :)

• 1968

Sinullahan on kaikki Hyvin.
      Itse täytän 41 v.
      eronnut,2 tenilasta
      Elämän hallintaa opettelemassa...Velkaa ei mitään omaisuutta..opiskelua töitä,töitä
      Että näin kaikki voi mennä nurinpäin kun suhteessa roikkunut vailla omaa itsetuntoa...
      Silti olen optimistinen vaikken tiedä ratkaisua jatkoon. Tsemppiä

• vanhapiru.

Ja, mikä on saanut tekemään nykyiset ratkaisusi? Menneisyyteen ei pääse takaisin, mutta sieltä voi ehkä oppia jotain. Eihän ole vieläkään myöhäistä muuttaa elämän suuntaa? Olen minäkin painiskellut noiden samojen ajatusten kanssa ja varmaan moni muukin on. Ei muuta kun pää pystyyn. Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin. On vain tehtävä itsekkin asioille jotain! ;)

• MIes 47-v. .

Minä asun opiskelija-asuntolassa, enkä edes opiskele.

En omista mitään eikä ole perhettä, mutta ei se mitään, en menisi ajassa taaksepäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6566
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4201
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3529
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2911
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1521
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      938
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      923
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      899
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      888
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      869
    Aihe