Hei ! Monet ulkomaiset kauniit näyttelijä naiset käyttävät estrogeeniä ja näyttävät hyvältä vv-oireista ei tietoakaan:)nukkukaa ja näyttäkää vyvältä:):)
kauniit " NAISET"
14
1192
Vastaukset
- vaihtariveera
että käyttäjä ovat paremmassa kuosissa kuin ne jotka eivät käytä ja nimenomaan niin että asia on kiistatta todistettavissa! Muistaakseni täällä ei saanut esittää tommosta mielikuvituksellista paskaa jota ei voi millään luotettavalla mittarilla mitat.
Mätäne teko-estrogeeniis! Olet sen ansainnu jo tolla aloituksellas! - selitys
Monet (kaikki) ulkomaiset kauniit näyttelijät ovat käyneet läpi kauneusleikkauksen toisensa jälkeen ja jumppaavat henkilökohtaisen valmentajan opastuksella, ovat omistaneet aikaa ja omaisuuksia hyvältä näyttämiseen ja näyttävät siksi siltä miltä näyttävät.
- emmiina58
"ulkomaisia kauniita näyttelijänaisia" suomalaiseen tavikseen. Suomalaisille tyypillistä ohut hiuslaatu, vaalea kuiva iho, joka vielä on kovan rasituksen kohteena sään vaihteluiden vuoksi. Sitä paitsi kuinkahan moni niistä kauniista näyttelijöistä on LUOMU.
En todellakaan vertaa itseäni esim Madonnaan, joka on minua 3kk vanhempi. Ei ainuttakaan käsittelemätöntä kohtaa (ehkä kämmenselkiä lukuunottamatta)
Mutta katsoppas suomalaista upeaa naista: Katri-Helenaa. Todella kauniisti ja tyylikkäästi vanhentunut ja kantaa myös ikänsä hyvin- puhumattakaan
Aira Samulinista, hän on todella upea nainen.
- Kaijariina
Katri Helena teinivaatteissa olisi jo ihan toisenlainen asia. Ei yhtä uskottava eikä yhtä kaunis, eikä varmasti yhtä suosittu. Mutta hänen elämänarvonsa ovatkin aivan toisaalla kuin nuoruudessa. Hän on myös paljon kokenut ja erittäin älykäs nainen.
Älykäs aikuinen nainen ei pukeudu teinivaatteeseen millään verukkeella. - ei se ikä
puhumattakaan kirjoitti:
Aira Samulinista, hän on todella upea nainen.
sääret,uskomatonta ja muutenkin hän on kaunis.
- ---
ei se ikä kirjoitti:
sääret,uskomatonta ja muutenkin hän on kaunis.
Äitini on täsmälleen samanikäinen ja mielestäni paljon nuorekkaamman näköinen kuin tuollainen kolho luuviulu.
- ihmetelly
mikä ihme siinä on, ku sanotaan, jotta tissit muka huononoo imetyksessä, mulla ainaki ei ku komistuvat imetyksien myötä, kahen lapsen perästä vain kaasvovat ja komistuvat, kumpaakin 2 vuotta imetin ja nyt on pyöreet ja kiinteet C-kupin rinnukset nättine nänneineen...
- Kaijariina
Odotin jo eilen alkuillasta, että joku keksii kertoa kuinka raskaus ei muuttanut mitään tai vain "paransi" ulkonäköä.
Se ei pidä paikkaansa ja jokainen synnyttänyt tietää, että neitsyitä ei enää olla kun on synnytetty - ja silloin se myös näkyy ja tuntuu. Kun ikää tulee enemmän myös koetut raskaudet näkyvät yhä enemmän. Toisin on heillä, joilla ei raskauksia ole ollut - ovat kyllä kiinteämpiä. Millään treenillä ei saavuteta koskaan tilannetta, joka oli ennen alatiesynnytystä ja ennen täysi-aikaista raskautta.
Jokin syy sinullakin kuitenkin kirjoitukseesi oli. Mieti mikä. Se auttaa sinua pääsemään ongelmasi lähteelle. - hyvääkin
Kaijariina kirjoitti:
Odotin jo eilen alkuillasta, että joku keksii kertoa kuinka raskaus ei muuttanut mitään tai vain "paransi" ulkonäköä.
Se ei pidä paikkaansa ja jokainen synnyttänyt tietää, että neitsyitä ei enää olla kun on synnytetty - ja silloin se myös näkyy ja tuntuu. Kun ikää tulee enemmän myös koetut raskaudet näkyvät yhä enemmän. Toisin on heillä, joilla ei raskauksia ole ollut - ovat kyllä kiinteämpiä. Millään treenillä ei saavuteta koskaan tilannetta, joka oli ennen alatiesynnytystä ja ennen täysi-aikaista raskautta.
Jokin syy sinullakin kuitenkin kirjoitukseesi oli. Mieti mikä. Se auttaa sinua pääsemään ongelmasi lähteelle.Kyllä mullekin raskaus jätti myös kauniita piirteitä. Sain vähän pyöreämmän lantion, ennen olin ihan suora, ja rinnatkin tuli vähän täydemmiksi, ennen ne oli ihan tyhjät. Imetys auttaa entiseen kuntoon pääsemisessä. Lihominen ja toisaalta laihdutuskuurit on olleet mun ulkonäölle kaikkein tuohoisimmat.
- Kaijariina
hyvääkin kirjoitti:
Kyllä mullekin raskaus jätti myös kauniita piirteitä. Sain vähän pyöreämmän lantion, ennen olin ihan suora, ja rinnatkin tuli vähän täydemmiksi, ennen ne oli ihan tyhjät. Imetys auttaa entiseen kuntoon pääsemisessä. Lihominen ja toisaalta laihdutuskuurit on olleet mun ulkonäölle kaikkein tuohoisimmat.
että lantion leventyminen ei ole mieluinen asia naisille. Ja rinnat eivät imetyksestä kyllä "terhakoidu" vaan aivan päinvastoin. Täyttyminen on ehkä rasvakudosta kuten lantiossaakin erittäin usein.
Rintoja on äärimmäisen hankala saada pysymään edes lihaskunnolla hyvässä mallissa - eikä rasvakaan niitä suojaa vanhenemisessa - päinvastoin. - monenlaisia
Kaijariina kirjoitti:
että lantion leventyminen ei ole mieluinen asia naisille. Ja rinnat eivät imetyksestä kyllä "terhakoidu" vaan aivan päinvastoin. Täyttyminen on ehkä rasvakudosta kuten lantiossaakin erittäin usein.
Rintoja on äärimmäisen hankala saada pysymään edes lihaskunnolla hyvässä mallissa - eikä rasvakaan niitä suojaa vanhenemisessa - päinvastoin.Kyllä mun lantio on nyt kauniimpi, kun siinä on edes vähän pyöreää linjaa, varsinkin vatsatanssissa sen huomaa.
Jos on sisäänpäin kääntyneet nännit, niin kuin mulla ja ehkä tällä toisellakin, joka asiasta kirjoitti, niin imettäminen saa ne tulemaan ulos ja tekee rinnoistakin vähän kauniimmat.
Pahiten mun vartaloa on kolhinut teini-iässä sairastettu anoreksia. Synnytysten seurauksena on synnytinelinten väljentymistä, mutta sehän ei näy ulospäin, pienet jenkkakahvatkin löytyy ja ne saattaa olla raskausaikojen vatsanahan venymisen syytä, mutta voi ne olla seurausta muutamista lihavammista vuosista tässä välillä.
En halua sun kanssasi kinastella, koska olen huomannut, että olen muista asioista kanssasi samaa mieltä. Naisilla on niin eri lähtökohdat, kun raskaus alkaa ja raskaus kohtelee naisia eri tavalla. Monet lihovat valtavasti, minä hoikistuin, kiloja tuli lisää vasta kotiäitiajoista. - Kaijariina
monenlaisia kirjoitti:
Kyllä mun lantio on nyt kauniimpi, kun siinä on edes vähän pyöreää linjaa, varsinkin vatsatanssissa sen huomaa.
Jos on sisäänpäin kääntyneet nännit, niin kuin mulla ja ehkä tällä toisellakin, joka asiasta kirjoitti, niin imettäminen saa ne tulemaan ulos ja tekee rinnoistakin vähän kauniimmat.
Pahiten mun vartaloa on kolhinut teini-iässä sairastettu anoreksia. Synnytysten seurauksena on synnytinelinten väljentymistä, mutta sehän ei näy ulospäin, pienet jenkkakahvatkin löytyy ja ne saattaa olla raskausaikojen vatsanahan venymisen syytä, mutta voi ne olla seurausta muutamista lihavammista vuosista tässä välillä.
En halua sun kanssasi kinastella, koska olen huomannut, että olen muista asioista kanssasi samaa mieltä. Naisilla on niin eri lähtökohdat, kun raskaus alkaa ja raskaus kohtelee naisia eri tavalla. Monet lihovat valtavasti, minä hoikistuin, kiloja tuli lisää vasta kotiäitiajoista.ei ollut rintojen kohdalla kyse mistään sisään vetäytyneistä nänneistä vaan kirjoittaja väitti ennen "tyhjien" rintojensa täyttyneen imettämisen jälkeen - mitä mielestäni ei tapahtu muuten kuin lihomalla.
Voisi kysyä, mikä vika on hoikassa lantiossa sitten? Mielestäni ei mikään!
Ei ne nännitkään kai sentään näy sinulla päivittäin ulospäin muille? - niin tai näin
Kaijariina kirjoitti:
ei ollut rintojen kohdalla kyse mistään sisään vetäytyneistä nänneistä vaan kirjoittaja väitti ennen "tyhjien" rintojensa täyttyneen imettämisen jälkeen - mitä mielestäni ei tapahtu muuten kuin lihomalla.
Voisi kysyä, mikä vika on hoikassa lantiossa sitten? Mielestäni ei mikään!
Ei ne nännitkään kai sentään näy sinulla päivittäin ulospäin muille?mutta ehdottomasti aina väärinpäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808