Vauvan kakkaa ja onnittelukortteja...

minä vain

Hei!
Näin unta, joka jäi nyt pyörimään mieleeni...
Mitä ihmettä mahtaa tarkoittaa?
Paskahan kai tietää rahaakin, mutta missään sitä ei näy ;).

Olin unessa ensin niin, kuin rapputasanteella.
Näin joukon tuntemattomia ihmisiä, edessäni kauempana.
Joukosta tunnistin kuitenkin hyvän ystäväni.
Ikään kuin siellä olisi tehty jotakin ohjelmaa televisioon (ehkä).

Sitten huomasin ihmisen, joka on tällä hetkellä minulle todella tärkeä (toinen mies).
Hän lähti kiipeämään rappuja ylös ja minä jäin tasanteelle.
Hetken päästä hän tuli takaisin mukanaan vauvojen "terättömät" housut.
Tajusin, että paikka oli sairaala.
Katsoin housuja, jotka hän ojensi minulle.
Ne olivat kauniit ja värikkäät,
(vaaleat joissa erivärisiä kuvioita).

Lähdimme samalla kävelemään kohti rappuja ja alas tasanteelta yhdessä (jossa olin koko ajan seisonut).
Silloin huomasin, että perässämme tulee joku ja vedin äkkiä ne vauvan housut oman takkini hihaan piloon.
Koska tajusin, että tuo minulle tärkeä mies oli ottanut ne sairaalasta ilman lupaa (varastanut ne).

No sitten seuraavaksi olinkin jo jossain huoneessa
(niin, kuin olisin ollut kotonani, vaikka paikka olikin oikeasti minulle vieras).
Mielestäni myös tuo mies oli siellä kanssani, mutta ehkä toisessa huoneessa.
Huoneessa oli iso ikkuna, jonka edessä oli yhden hengen sänky, jonka päällä kai pitsipeitto (vaalea).
Huone oli valoisa.

Siinä sängyllä oli kaksi tosi isoa vauvojen onnittelukorttia.
Olin avannut toisen kortin auki ja huomasin "valelevani" kortin vasenta puolta keltaisella vauvan kakalla!

Huomasin, että toiseenkin korttiin oli jo mennyt kakkaa.
Ja mietin jotakin, että pitää saada jostain uudet kortit.

En tiedä mistä sain nuo kortit, ehkä tuo mies oli hakenut nekin sieltä sairaalasta.

Selvennän vielä sen verran, että olen naimisissa ja ihastunut tuohon toiseen mieheen joka oli tässä unessani.

KIITOS kaikille, jotka voivat tätä selvittää minulle!!!

6

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain

Hei!
      Voisiko joku tulkita tätä ihmeellistä untani?
      Niin ja miksi vauvan housuja oli vain yhdet, mutta kortteja kaksi?
      Odottelen, KIITOS kaikille vastaajille!!!

• minä vain

Olisiko, joku niin ihana, että voisi tulkita tätä.
        Please!

• ......
        minä vain kirjoitti:

Olisiko, joku niin ihana, että voisi tulkita tätä.
        Please!

Ei tällä palstalla ole kukaan enää aikoihin tulkinnut unia, katso vaikka muut viestit parilta viimeisimmältä sivulta jos et usko.

• minä vain
        ...... kirjoitti:

Ei tällä palstalla ole kukaan enää aikoihin tulkinnut unia, katso vaikka muut viestit parilta viimeisimmältä sivulta jos et usko.

Onko Noksukin siis lähtenyt kokonaan pois?
        Toivottavasti Noksu näkee nyt tämnän ja jaksaisi selvittää minulle tuon vauvankakka uneni :)!

• Ceru

Moi. Minusta tuntuu, että kerroit viestissä jo kaiken ja minkä itsekin tiedostat.Sairaala kuvaa ehkä avioliittoasi tällä hetkellä. Se on hyvä ja turvallinen, mutta tunnet sen juuri nyt steriiliksi ja kylmäksikin. Mies, johon olet ihastunut tarjoaa elämääsi kauneutta ja väriä, mutta tämä lahja eli potkarit on varastettu avioliitostasi. Tiedät sen itsekin, koska piilottelet luvatonta lahjaa muilta. Huone suurine ikkunoineen kuvaa, että näet tosiasit.

• minä vain

Hei!

Kiitos sinulle tulkinnasta!
        Aika mielenkiintoista tosiaan.
        Kiva, kun sain, jotain käsitystä asiaan.
        Enpä olisi itse osannut sitä noin tulkita :).
        Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe