Kun olen kysynyt "teiltä" asioita joihin olen vastausta tarvinnut, niin olen huomannut että asiat tapahtuu, mutta ei aina välttämättä juuri sen ihmisen/ihmisten kanssa joista oli kysymys.. Eli miten te näette asioita? Tuleeko vain tunne tapahtuvista asioista vai oletteko itse aina varmoja siittä mitä vastaatte. Onko netin kautta(täällä) ennustaminen erinlaista kuin esim sähköpostilla tai puhelimessa? Kiitos kuitenkin minulle ennustaneille, olen välttänyt monia virheitä teidän ansiostanne ja itsevarmuus on lisääntynyt :) Kumpa vain se yksi toiveeni toteutuisi..
Kysymys ennustajille.
9
389
Vastaukset
- Huuhaa-ukkeli
Jos paljastat vähänkin siitä aiheesta, johon pyytämäsi ennustus liittyy, voin kohtalaisella ymmärryksellä ihmisten tavallisista elämän haasteista ennustaa jotain suunnilleen oikean suuntaista. "Riita läheisesi kanssa pahenee, kunnes halusi olla yhdessä kyseisen henkilön kanssa kasvaa niin suureksi, että teet sovinnon." "Vältä henkilöä, jonka seurassa tunnet olosi huonoksi, tai joudut ansaan." Tai jotain muuta vastaavaa... En ole itse mikään loistava ihmistuntija, ja tekisin varmaan vähän huonoja "ennustuksia", mutta osaavampi voi heittää ihan lonkalta sopivasti tilanteeseen sovitettuja yleisneuvoja.
Mutta selitys sille, että saamasi ennustukset käyvät toteen _eri yhteydessä_ kuin alun perin on keskustelusta voinut ymmärtää, on juurikin se, että ne sopivat riittävän moneen eri tilanteeseen, jotta niiden "toteutuminen" olisi melko varmaa.
Parhaassa tapauksessa "ennustaminen" sisältää hyviä neuvoja, kuinka toimia kiperissä tilanteissa. Pahimmillaan niillä huijataan rahat pois. Näin nettifoorumilla rahastaminen ei oikein onnistu, joten neuvojat saattavat jopa olla (ainakin mielestään) hyvällä asialla.
Mahdollista on sekin, että joku vain pitää sinua pilkkanaan.
Mutta hauskaahan on se, että joku voi luulla "ennustavansa", vaikka pistääkin vain hyviä neuvoja omasta kokemuksestaan, ja jotkut luulevat saaneensa ennustuksen, vaikka ovatkin vain saaneet neuvoja.
Hyviä neuvoja kannattaa aina kuunnella; temppu onkin tunnistaa hyvät neuvot...- Ennustuksista
Mutta miten selität että he tietävät asioita joita yksinkertaisesti ei voi arvata.. Eräs esim vain, minulle kuvailtiin asuinpaikkaa ja ulkonäköä myöten ihminen jonka kohtaan ja näin kävi ja suhteellisen nopeasti. Esimerkkejä olisi paljon joka erottaisi ennustukset hyvistä neuvoista..
- kysyväinen
Ennustuksista kirjoitti:
Mutta miten selität että he tietävät asioita joita yksinkertaisesti ei voi arvata.. Eräs esim vain, minulle kuvailtiin asuinpaikkaa ja ulkonäköä myöten ihminen jonka kohtaan ja näin kävi ja suhteellisen nopeasti. Esimerkkejä olisi paljon joka erottaisi ennustukset hyvistä neuvoista..
Olen samaa mieltä,eivät ne ole vain hyviä neuvoja tai arvailuja.Minullekin on kerrottu paljon asioita,mistä ei todellakaan hänen kanssaan puhuttu.Kertoi minulle vaivojani myöten asioita,joita ei olisi voinut arvata.Ensimmäinen ennustus toteutui noin 95% varmuudella,tämä toinenkin on muuten täysin toteutunut,mutta rakkausasiat ovat jostain syystä nyt vielä toteutumatta,toivon niidenkin toteutuvan,sieltä olisi niin ihanaa tulossa,täytyy vielä odottaa.
- ennustus
kysyväinen kirjoitti:
Olen samaa mieltä,eivät ne ole vain hyviä neuvoja tai arvailuja.Minullekin on kerrottu paljon asioita,mistä ei todellakaan hänen kanssaan puhuttu.Kertoi minulle vaivojani myöten asioita,joita ei olisi voinut arvata.Ensimmäinen ennustus toteutui noin 95% varmuudella,tämä toinenkin on muuten täysin toteutunut,mutta rakkausasiat ovat jostain syystä nyt vielä toteutumatta,toivon niidenkin toteutuvan,sieltä olisi niin ihanaa tulossa,täytyy vielä odottaa.
itse katson korteista ja täytyy vain luottaa siihen, mitä ne näyttävät. minun täytyy vain saada "kerrottua" korteille, kenelle niistä katsotaan (vähän hassun kuuloista, mutta niin se vain on)
tuon vuoksi ennustus onnistuu paremmin, jos tiedän kysyjästä nimen, ulkonäön tai vaikka sen sähköpostiosoitteen, jotta on jotain konkreettista mitä ajatella. Jos täällä joku kysyy jotain ja nimimerkkinä on "mä" tai "---", niin siitä ei tahdo sitten tulla mitään :)
se, että joku antaa taustatietoja ei auta kuin siihen, että minä itse tiedän suuntia, meneekö ennustus oikein ja tiedän mihin kysymykseen kysyjä on vastausta hakemassa. Siksi, kun menette henk. koht. ennustajalle, hän antaa kortit teille ja käskee ajatella kysyttävää asiaa. silloin kortit "tietävät" mitä kysytään ja kuka kysyy, mutta tälle ennustajalle sitä ei tarvitse sanoa.
minä tunnen käsissä, milloin kortit ovat valmiit (tämäkin kuulostaa ihan idioottimaiselta), mutta joskus saa kortteja sekoitella vaikka kuinka kauan ja se tunto vain "kiertää", eli kortteja ei voi silloin nostaa. - Kysyväinen
ennustus kirjoitti:
itse katson korteista ja täytyy vain luottaa siihen, mitä ne näyttävät. minun täytyy vain saada "kerrottua" korteille, kenelle niistä katsotaan (vähän hassun kuuloista, mutta niin se vain on)
tuon vuoksi ennustus onnistuu paremmin, jos tiedän kysyjästä nimen, ulkonäön tai vaikka sen sähköpostiosoitteen, jotta on jotain konkreettista mitä ajatella. Jos täällä joku kysyy jotain ja nimimerkkinä on "mä" tai "---", niin siitä ei tahdo sitten tulla mitään :)
se, että joku antaa taustatietoja ei auta kuin siihen, että minä itse tiedän suuntia, meneekö ennustus oikein ja tiedän mihin kysymykseen kysyjä on vastausta hakemassa. Siksi, kun menette henk. koht. ennustajalle, hän antaa kortit teille ja käskee ajatella kysyttävää asiaa. silloin kortit "tietävät" mitä kysytään ja kuka kysyy, mutta tälle ennustajalle sitä ei tarvitse sanoa.
minä tunnen käsissä, milloin kortit ovat valmiit (tämäkin kuulostaa ihan idioottimaiselta), mutta joskus saa kortteja sekoitella vaikka kuinka kauan ja se tunto vain "kiertää", eli kortteja ei voi silloin nostaa.Kertoisitko mitä minulle näkyy,Olen hoikka kiharatukkainen,nauravainen nainen.Kerro onko rakkaus jo ihan lähellä;jos näet kerropa miltä sulhoni näyttää tai työkseen touhuilee.
- ennustus
Kysyväinen kirjoitti:
Kertoisitko mitä minulle näkyy,Olen hoikka kiharatukkainen,nauravainen nainen.Kerro onko rakkaus jo ihan lähellä;jos näet kerropa miltä sulhoni näyttää tai työkseen touhuilee.
Tällä hetkellä joko jollakin ihmisellä/asialla on suuri valta sinuun tai sinulla on suuri valta johonkin asiaan/ihmiseen. Olosuhteet muuttuvat nopeasti, älä pelkää tätä muutosta. Asiat menevät, kuten ne on tarkoitettu ja saat sen, mitä olet ansainnutkin (positiivisessa mielessä). Sinulla on ollut menneisyydessä surua ja vastoinkäymisiä, mutta olet jo päässyt niiden ylitse.
Sinulla tulee olemaan paljon unelmia ja toiveita, mutta muista olla realistinen niiden kanssa. Saavutat jotain ilman suuria henkilökohtaisia ponnisteluja.
Pelkäätkö yksinäisyyttä vai toivotko sitä? Saatat myös toivoa itsellesi jonkinlaista auttajaa tai opastajaa elämääsi.
Oletko luonteeltasi sellainen, joka haluaa näyttää maailmalle että itsellä menee hyvin, vaikka ei aina niin itsestä tuntuisikaan? muista kommunikoida, silloin monet mahdollisesti syntyvät solmut elämässä saadaan avatuksi.
Löydät kyllä rakkauden, jos uskallat tehdä aloitteita, etkä jää empimään paikoillesi. Tulevassa suhteessasi voi olla joitain esteitä, jotka pitää raivata tieltä, mutta kun ne on selvitetty, saavutat turvallisuuden tunteen ja onnen. Näille mahdollisille ongelmille pitää kuitenkin tehdä jotain, jos vain pidät yllä jotain tiettyä asemaa, niin tilanne ei muutu. Asiat täytyy ratkaista. - mitähän...
ennustus kirjoitti:
Tällä hetkellä joko jollakin ihmisellä/asialla on suuri valta sinuun tai sinulla on suuri valta johonkin asiaan/ihmiseen. Olosuhteet muuttuvat nopeasti, älä pelkää tätä muutosta. Asiat menevät, kuten ne on tarkoitettu ja saat sen, mitä olet ansainnutkin (positiivisessa mielessä). Sinulla on ollut menneisyydessä surua ja vastoinkäymisiä, mutta olet jo päässyt niiden ylitse.
Sinulla tulee olemaan paljon unelmia ja toiveita, mutta muista olla realistinen niiden kanssa. Saavutat jotain ilman suuria henkilökohtaisia ponnisteluja.
Pelkäätkö yksinäisyyttä vai toivotko sitä? Saatat myös toivoa itsellesi jonkinlaista auttajaa tai opastajaa elämääsi.
Oletko luonteeltasi sellainen, joka haluaa näyttää maailmalle että itsellä menee hyvin, vaikka ei aina niin itsestä tuntuisikaan? muista kommunikoida, silloin monet mahdollisesti syntyvät solmut elämässä saadaan avatuksi.
Löydät kyllä rakkauden, jos uskallat tehdä aloitteita, etkä jää empimään paikoillesi. Tulevassa suhteessasi voi olla joitain esteitä, jotka pitää raivata tieltä, mutta kun ne on selvitetty, saavutat turvallisuuden tunteen ja onnen. Näille mahdollisille ongelmille pitää kuitenkin tehdä jotain, jos vain pidät yllä jotain tiettyä asemaa, niin tilanne ei muutu. Asiat täytyy ratkaista.alussa kommentoinut ihminen oikein kertoi noista yleisluontoisista ennustuksista.
Edeltävässä kommentissa tuli siitä oikein hyvät esimerkit.
Nyt tietenkin asiakkaat väittävät kun yleisluontoiset vinkit osuvat kohdilleen että "olipa tarkkaa, ei olisi ennustaja voinut tuollaista tietää tai arvata ennalta!"
- mamalu
Hei!
Vastaan vain omasta puolestani. Minä toimin enemmän tunteen ja intuition mukaan, eli saan tuntemuksia siitä, millä tolalla asiat kulloinkin ovat. Joskus saan tuntemuksen tosi tarkasti, välillä vain summittaisesti. Näkemykseni on että liian tarkkaa "ennustamista" tulisi suorastaan välttää, koska vastaanottajat ovat hyvin erilaisia. Jos siis sanon sinulle että tapaat kaverin, jolla on vaaleat hiukset, siniset silmät, joka on 185 cm pitkä, insinööri ja jolla on sisko amerikassa - nämä turhan yksityiskohtaiset tiedot saattavat johtaa sinua harhaan - etkä sitten näe sitä 165 senttistä ristiveristä kundia, joka on koneteknikko ja kuin luotu sinulle. Välineellä sinänsä ei ole väliä. Homma toimii kaikella tavalla, jos on toimiakseen. Haluaisin korostaa, että kriittisyyttä tarvitaan sekä ennustajalta että vastaanottajalta.
Hyvää jatkoa sinulle!- joten sitten pitäydytään
pelkästään yleisluontoisissa neuvoissa jotka osuvat suuremmalla todennäköisyydellä kohdalleen.
Hyvä esimerkki on tuon erään ennustajan heitto "sinulla on jotain suuria suruja menneisyydessä josta olet jo päässyt yli".
Nuo suuret surut voivat olla jonkun tutun kuolema tai seurustelusuhteen loppuminen, työpaikan menetys jne jne jne. aivan sitä mitä ihmiselle kulloinkin on sattunut ja mitä hän pitää "suurena suruna". Pääosin meillä kaikilla on menneisyydessä jonkinlaisia suuria suruja jotka muistamme helposti. Se ei kuitenkaan todista siitä että tuo tarotkortti ennustaja olisi millään tasolla nähnyt korteista tuollaista yleispätevää satuilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783