Jos pilvirintama menee edessänne vasemmalta oikealle
siis suhteessa kohteeseenne. Eli siis (kryssitään tai mennään myötätuulleen rannikkolaivuri kysymys) koska matalapaine on edessä oikealla.
MIkä on valitsemanne halssi?
Pilvirintama
9
740
Vastaukset
- eskom
Jos on syvä matala ja miehistöä liian vähän, mennään paapuurin halssilla, muuteen otetaan stryyrpuurin halssi ja surffataan vauhdilla eteenpäin.
- olettamuksen, että...
...ollaan pohjoisella pallonpuoliskolla, jossa tuuli kiertää vastapäivään matalapaineen ympäri ja matalapaineet liikkuvat useimmiten lännestä itään? Vai tarkoitatko eteläistä pallonpuoliskoa, jossa tuulen suunta matalan ympäri on vastakkainen? Vai rajoitatko kysymyksen koskemaan pelkästään myrskymatalaa?
Onko kysymys kilpa- vai retkipurjehduksesta?
On muuten kiva seurata, miten VOR-veneet parhaillaan navigoivat matalapaineissa. Saitko kenties ajatuksesi sieltä? - kumma kyssäri
Kuka nyt jotain pilviä kattelis? Mikä on halssi? Joku säätermi?
- takaisin
...sinne muiden motarien joukkoon.
- miten niin motari
takaisin kirjoitti:
...sinne muiden motarien joukkoon.
Veneeni on Avance 245. Olen tähän asti luullut sitä purjeveneeksi.
- on moneksi
miten niin motari kirjoitti:
Veneeni on Avance 245. Olen tähän asti luullut sitä purjeveneeksi.
Menepä sitten ennen kauden alkua opettelemaan ensin purjehduksen perusasiat ja jatkat sitten yksinkertaisimmilla sääopin perusasioilla. Vaikket tietäisi, mitä pilvirintaman liike ennustaa, pitää silti se pilvi huomata ihan turvallisuussyistä.
- säätiedotuksista?
on moneksi kirjoitti:
Menepä sitten ennen kauden alkua opettelemaan ensin purjehduksen perusasiat ja jatkat sitten yksinkertaisimmilla sääopin perusasioilla. Vaikket tietäisi, mitä pilvirintaman liike ennustaa, pitää silti se pilvi huomata ihan turvallisuussyistä.
Niistä se yleissää arvioidaan nykyään. Ei mua ainakaan kiinnosta arvailla pilvistä tai kananpojan maksasta tulevia tuulia.
- Homeinen skandi
Itse olen aina silloin tällöin käyttänyt muistin tukena läpi seuraavaa materiaaliahttp://www.jvs.fi/?action=file&id=17&file=17.ppt
Lisää asiallista materiaalia
http://www.jvs.fi/?action=juttu&ID=351 - kuopion torilla
säätiedotuksista? kirjoitti:
Niistä se yleissää arvioidaan nykyään. Ei mua ainakaan kiinnosta arvailla pilvistä tai kananpojan maksasta tulevia tuulia.
Sääennuste kertoo yleisen säätilan puolikkaan Suomenlahden kokoiselle alueelle. Se ei kerro mitään yksittäisestä pilvestä. Siitä ei kerro paljon pienempiinkään soluihin jaettu ennuste. Omapahan on asiasi, jos eivät paikalliset ilmiöt kiinnosta. Ei niihin mitään arvailua tarvita, näkeehän ne tulevat tuulet ilman kiikareita ja aurinkolasejakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784