Olipa fantastinen ilta meillä mieheni kanssa.Hyvä ruoka ja teatterinäytös.Voiko olla rentouttavampaa tapaa viettää lauantai-iltaa.Ei ole lapsia riesana eikä tarvitse nousta vuoteesta ennen iltapäivää.Saamme levätä ja nauttia toistemme seurasta ja läheisyydestä.Ottakaa muutkin uudet naiset miehenne huomioon.He ovat eronneet ex vaimoistaan kenties juuri siitä syystä,että vaimo ei ole huomioineet.Meillä hoidetaan parisuhdetta näin.Mieheni exän äidille kiitos että ottaa entisen vävynsä lapset hoitoon aina isin tapaamisvuorolla.
Ihana tämä uusi
10
609
Vastaukset
- provo!
Jos teillä ois ihan kahden keskinen ilta niin tuskin tänne kirjoittaisit tuohon aikaan sitä kertomassa. Voi vitsi mikä surkea yritys, EI TOIMI.
Hanki itsellesi elämä ja vaikka hieromasauva jos saisit sitä kautta tyydytystä ettei tarvitsisi hakea sitä tyydytystä kirjoittamalla tänne helvetin huonoja provoja !- näin!
Jos me ollaa kaksin miehen kanssa niin ei todellakaan tuu mieleen tulla avautumaan nettiin illan ihanuudesta yöllä, vaan se aika käytetään ihan muuhun ;)
- elämää, raha on kuin
roskaa, mies maksaa kaiken, jos ei riitä, niin ex vaimolta pyyetää lisää. Silkkilakoissa nukutaan ja löllitään päivät pitkät. Sisäkkö tuo ruokaa ja ja siivoaa. Voi tätä elämää, huomaenna mennään Kiinaan, ja sieltä Aurstraaliaan ja Japaniin, ja Mallorcalle, jossa meillä on mieletön palatsi!
Omalla suihkarilla tosta noin vaan, yks kaks! Ei ole lapsia riesana, exät hoitaa ne, samoin meidän yhteiset. Ei ole aikaa kun pitää hoidella bisneksiä!!!! Mihinkähän sitä seuraavaksi sijoittaisi? Harkitaanpa kylpylän perustamista.- exien hulabaloota
täällä.Yksi täällä ihmettelee kun kerroin mieheni ja minun illanvietosta?.Me molemmat olemme töissämme na.omia työnantajiamme.Minä joudun työni puolesta matkustelemaan paljon ja usein mieheni seuraa minua matkoilleni.Emme ole sidottuja nk.aikatauluihin.Siksi nukumme ja heräämme milloin haluamme.(tästä syystä voin olla koneellani yölläkin).Halusin tuoda esiin keskustelua aiheuttaneen parisuhteen hoitamisen tärkeyden.Sainkin niskaani lauman näitä katkeroituneita exiä.Voitte syyttää vain itseänne,että olette niitä surkeita ex miehenne perään vinkuvia rouvia.Me elämme näin ja te lapsienne kanssa miten parhaaksi näette.Ps.Tänä iltana tosiaan lennämme mallorcalle,kuten joku täällä viisasteli.Osuipa yhdessä asiassa naulankantaan.
- vitun
exien hulabaloota kirjoitti:
täällä.Yksi täällä ihmettelee kun kerroin mieheni ja minun illanvietosta?.Me molemmat olemme töissämme na.omia työnantajiamme.Minä joudun työni puolesta matkustelemaan paljon ja usein mieheni seuraa minua matkoilleni.Emme ole sidottuja nk.aikatauluihin.Siksi nukumme ja heräämme milloin haluamme.(tästä syystä voin olla koneellani yölläkin).Halusin tuoda esiin keskustelua aiheuttaneen parisuhteen hoitamisen tärkeyden.Sainkin niskaani lauman näitä katkeroituneita exiä.Voitte syyttää vain itseänne,että olette niitä surkeita ex miehenne perään vinkuvia rouvia.Me elämme näin ja te lapsienne kanssa miten parhaaksi näette.Ps.Tänä iltana tosiaan lennämme mallorcalle,kuten joku täällä viisasteli.Osuipa yhdessä asiassa naulankantaan.
pelle, tarkista nyt se lääkitys jo ja lopeta täällä provoilu. KUKAAN EI OTA SUA TOSISSAAN. Et tee muuta kuin itsesi naurettavaksi.
- hah haa
exien hulabaloota kirjoitti:
sulle ja sun jutuille nauraa naurismaan aidatkin. paitsi että ne on kyl niin paskoja ettei ne ees naurata
- ennenkuin...
huomaatkaan. Tähän samaan lankaan lensi ex, ja nyt sinäkin. Mies arvostaa naista joka hoitaa kodin, lapset ja miehen.
- olevan vierelläsi
kun olet mummo ja kuistillasi odottelet... ketä? Tuleeko kukaan kylään? Onko mies vierelläsi enää, tuleeko lapset kylään, tuleeko kukaan? Tällöin on tuolla nykyisen miehesi ex-vaimolla lapset ympärillään ja luultavasti mies (uusi tai vanha?) vierellään. Mietippä sitä.
- lapseni ja lapsen
lapseni.Nut minulla on jö yksi lapsenlapsi vaikka olenkin vasta 40v.ja tämä lapsi kutsuu miestäni vaariksi ja kaikki on ok.
- ja hänestä
lapseni ja lapsen kirjoitti:
lapseni.Nut minulla on jö yksi lapsenlapsi vaikka olenkin vasta 40v.ja tämä lapsi kutsuu miestäni vaariksi ja kaikki on ok.
tulisikin etävanhempi.Sinä jäisit etämummoksi ja ilman lapsenlapsesi seuraa.Etämummot,kuka niitä kaipaa,unohdetaan kaikki vanha ja entinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424