Olen nyt sitten kokeillut spiritismin pelaamista. Yritin olla avoin ja pyytää "henkiä" antamaan joku todiste olemassaolostaan. Kaikki todisteet jäivät siihen, että sen laudan päällä ollut palikka jonka päällä meidän kolmen pelaajan kädet olivat liikahti noin 2 millimetriä. Kumpikaan kanssapelaajista ei myöntänyt liikuttaneen sitä palikkaa.
Olen edelleenkin sitä mieltä, että jos tuollapuolen on jotain, mitä lie, ne ovat surkeita tapauksia jotka eivät kykene mihinkään oikeasti konkreettiseen toimintaan. Laitan sen palikan liikahtamisenkin joksikin muuksi kuin todisteeksi tuonpuoleisen älyn toiminnasta.
Palaan aiheeseen Spiritismin pelaaminen
4
784
Vastaukset
- notkearotta.
Pelkkä "jnnitys" "kauhu" saa lasia liikkumaan vaikkei omasta mielestä sitä liikuta
- OSITutkimusseura
Jos haluaa spiritismiä pelata, voi kokeilla astetta jännittävempaa tapaa, eli pistetään lattialle itse Ouija lauta, eikä kukaan koske käsillään lautaan tai vastauspalikkaan.
Tällä tavalla session mielivaltainen ohjaaminen vaikeutuu ja esimerkiksi lautaan ei voi vaikuttaa vaikkapa pöytää kallistelemalla.
Ja jos sattuu niin, että palikka liikkuu laudalla kun kaikkien kädet ovat metrin päässä siitä, voidaan alkaa puhumaan jo onnistuneesta istunnosta.
Luonnollisesti kannattaa asettaa kameroita kuvaamaan koko istuntoa ja täten mahdollisesti saada niitä parempia todisteita asiasta jos jotain ilmiöitä sattuu. Kerrotut tarinat kun ovat niin uskottavaa materiaalia.- Syneus(m)
tolla konstilla saisi varmistuksen yliluonnollista voimista. Palikan paikan voisi merkata kynälläkin. Katsotaanpa seuraava istunto.=))
- OSITutkimusseura
Syneus(m) kirjoitti:
tolla konstilla saisi varmistuksen yliluonnollista voimista. Palikan paikan voisi merkata kynälläkin. Katsotaanpa seuraava istunto.=))
Ehdottomasti ottaa sen asenteen, ettei kukaan, ainakaan elävä, pääse palikkaa siirtelemään ja varmistaa istunnon ajaksi mahdollisimman monta tallennusmediaa.
Jos jotain tapahtuu, niin äkkiä postaamaan youtubeen videot ja näyttämään kaikille. Tosin siellä heti huudetaan asiaa feikiksi, mutta ompahan viihdyttävää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502009
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3131203Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831009- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709