Viimeinen pisara

wirniksi

mikä se voisi olla ja missä asiassa? Mikä on liikaa? Ja mitäs sitten tapahtuisi, häh.

11

527

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oltsu.L

Kerro oma pisarasi ja sen pisaran tarkoituksen.

Itselläni tulee mieleen pisarasta veri/vesi/neste... oudot kysymykset sulla siitä pisarasta.. mitä tarkoitat ?

• wirniksi

jotain nerokasta mulla oli mielessä kun avauksen tein. :) Sanotaan vaikka että luottamuksen pettäminen on jonkinmoinen viimeinen pisara ihmissuhteissa.

• Napan-der

malja olisi silloin ylitsevuotava.

Viimeinen pisara on monien asioiden summa ja usein todellakin kuin pisara tai oljenkorsi, joka katkaisee kamelin selän. Nyt pitää miettiä, mitähän minä oikeastaan yritän sanoa....no siis sitä, että viimeinen pisara on joku asia tai tapahtuma joka ylittää minkä tahansa.

Mitä sitten tapahtuu? Entinen loppuu ja uusi alkaa.

• wirniksi

tavoittelin tällä avauksella. Mutta niin käy että uusi alkaa viimeisenkin pisaran jälkeen. Joskus ihmiselle se viimeinen on kuitenkin lopullisesti liikaa, joten voiko sanoa että kukaan ei saa liian suurta taakkaa.

• tarkoittaa tietty sitä, vaikka kuinka on pullonpohja kohti taivasta ja ravistelis, niin ei pisaran pisaraa enää heru! Liikaa on se, jos samana päivänä kolmesta pullosta ottaa esiin viimeisen pisaran! Sitten menis taju kankaalle!

• wirniksi

täysin pullon koosta!

• wirniksi kirjoitti:

täysin pullon koosta!

lienee oma merkityksensä!

• --__-__-___

Mulla se veti lopuksi niin herneet nenään, että lopetin itteni kiusaamisen lopullisesti siellä.

Kaikki on tyytyväisiä, tilastot ja minä.

=DW=

• wirniksi

muut byrokratiat saavat monen maljan vuotamaan yli. Valitettavasti useimpien on pakko alistua pyörivien rattaiden alla, mutta jos itse joutuisin ja saisin valita niin saisivat nielaista pisaransa ihan itse.

• mira-ley

huomenta,

sanonpa minäkin oman repliikkini tähän asiaan. Niin, sen vain sitten tietää, kun ei vaikka enää ole voimia eteenpäin itse yrittää...rukoilen apua Taivaan Isälta ja asiat alkaa mennä paremmin.

Iloista päivää ja kevään odottelua kaikille rakkaille lukijoille.

t:mira-ley :))

• tietävät

viimeinen pisara menee aina housuihin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 134
      1712
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      216
      1119
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      815
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      258
      612
    5. 33
      561
    6. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      534
    7. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      519
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      206
      515
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      456
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      19
      444
    Aihe