mikä se voisi olla ja missä asiassa? Mikä on liikaa? Ja mitäs sitten tapahtuisi, häh.
Viimeinen pisara
11
504
Vastaukset
- Oltsu.L
Kerro oma pisarasi ja sen pisaran tarkoituksen.
Itselläni tulee mieleen pisarasta veri/vesi/neste... oudot kysymykset sulla siitä pisarasta.. mitä tarkoitat ?- wirniksi
jotain nerokasta mulla oli mielessä kun avauksen tein. :) Sanotaan vaikka että luottamuksen pettäminen on jonkinmoinen viimeinen pisara ihmissuhteissa.
- Napan-der
malja olisi silloin ylitsevuotava.
Viimeinen pisara on monien asioiden summa ja usein todellakin kuin pisara tai oljenkorsi, joka katkaisee kamelin selän. Nyt pitää miettiä, mitähän minä oikeastaan yritän sanoa....no siis sitä, että viimeinen pisara on joku asia tai tapahtuma joka ylittää minkä tahansa.
Mitä sitten tapahtuu? Entinen loppuu ja uusi alkaa.- wirniksi
tavoittelin tällä avauksella. Mutta niin käy että uusi alkaa viimeisenkin pisaran jälkeen. Joskus ihmiselle se viimeinen on kuitenkin lopullisesti liikaa, joten voiko sanoa että kukaan ei saa liian suurta taakkaa.
tarkoittaa tietty sitä, vaikka kuinka on pullonpohja kohti taivasta ja ravistelis, niin ei pisaran pisaraa enää heru! Liikaa on se, jos samana päivänä kolmesta pullosta ottaa esiin viimeisen pisaran! Sitten menis taju kankaalle!
- wirniksi
täysin pullon koosta!
- --__-__-___
Mulla se veti lopuksi niin herneet nenään, että lopetin itteni kiusaamisen lopullisesti siellä.
Kaikki on tyytyväisiä, tilastot ja minä.
=DW=- wirniksi
muut byrokratiat saavat monen maljan vuotamaan yli. Valitettavasti useimpien on pakko alistua pyörivien rattaiden alla, mutta jos itse joutuisin ja saisin valita niin saisivat nielaista pisaransa ihan itse.
- mira-ley
huomenta,
sanonpa minäkin oman repliikkini tähän asiaan. Niin, sen vain sitten tietää, kun ei vaikka enää ole voimia eteenpäin itse yrittää...rukoilen apua Taivaan Isälta ja asiat alkaa mennä paremmin.
Iloista päivää ja kevään odottelua kaikille rakkaille lukijoille.
t:mira-ley :)) - tietävät
viimeinen pisara menee aina housuihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491737
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111571Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291196Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931131- 83991
- 74951
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351923- 61798
- 49771
- 50766