Jätkät, voisitteko seurustella isokokoisen kanssa?

Tyttö933

Voisitteko seurustella isokokoisen tytön kanssa (mitat suunnilleen 165cm/77kg)?

25

2030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiha enkä

voisi seurustella ikinä tuollaisen kanssa! Hyi s####%%.

• :LLL

Itse olen noin 185cm ja noin 70kiloo ja oon poika enkä ees mikään kukkakeppi todellakaan, että taitaa sulla sitten olla jonkin verran tuota ylipainoa :S

Tuskin

• ....................
        :LLL kirjoitti:

Itse olen noin 185cm ja noin 70kiloo ja oon poika enkä ees mikään kukkakeppi todellakaan, että taitaa sulla sitten olla jonkin verran tuota ylipainoa :S

Tuskin

No todellakin olet kukkakeppi.

• Tyttönen..

Itse olen lähes samoissa mitoissa kanssasi, hieman painoa vain on enemmän, ja minulla on poikaystävä (joka on minua pienikokoisempi). Ollaan oltu kohta puoli vuotta yhdessä. Hän ainakin minut on hyväksynyt tällaisena, mutta riippuu tietysti jätkästä. Voin kuitenkin sanoa että turha jäädä haikailemaan sellaisten ahdasmielisten kusipäiden perään jotka haluavat langanlaihoja, isotissisiä blondeja.

Eli voin nyt jätkäni puolesta sanoa että kyllä he voivat kuvitella ja monet seurustelevatkin isokokoisten tyttöjen kanssa, yhtä lailla kuin moni tyttö seurustelee isokokoisen pojan kanssa! :)

Ps. En tajua miten aina puhutaan siitä miten "läskit" tytöt ei saa miehiä... Onko se todellakin niin että pulleat pojat ovat tyttöjen mielestä söpöjä mutta pyöreähköt tytöt sitten inhottavat poikia? Aikamoista syrjintää. Anteeksi, ei liittynyt aiheeseen..

• ...

• Bruegge

Et sä ainakaan noiden mittojen perusteella vaikuta kovinkaan isolta O_o Mä voisin, ihan helposti.

• Zodium

En voisi seurustella, koska en ole itse isokokoinen. Sry.

• dasdadasd

oon itse laiha 185/65 joten en seurustelisi

• ewdsfsf

eiku voisin seurustellakkin, ainakin yhden tytön kanssa joka on ylipainoinen, mä en tiedä mikä siinä oli mut se oli vaan niin kaunis

• mä vaan

joo mä ainakin voisin :)

• heipsss

Eiköhän se ole ihan tapaskohtaista, oikea rakkaus ei katso painoindeksiä. Toki ensivaikutelma ei välttämättä ole niin räväkän ihana pullukamman naisen kanssa, mutta tutustumallahan pääsee kuoren sisälle.. Kaverini seurustelee 90kg/180cm tytön kanssa ja hyvin näkyy lempi leiskuvan. ITSE en ehkä pystyisi syttymään isommalle naiselle mutta se on vain oma ongelmani, nimimerkillä laihan kanssa seurusteleva ja onnellinen. :)

Tsemppiä sulle miehen löytämiseen! :)

• sanotte..

"Itse voin ainakin suoraan sanoa, että en luultavasti tahtoisi seurustella kovin isokokoisen tytön kanssa. Ensinnäkin selvästi ylipainoisen tytön näkeminen on monesti aiheuttanut minulle ihan kirjaimellisesti inhonväristyksiä, joten on vaikea kuvitella seurustelevansa sellaisen kanssa. Vaikka ulkonäkö ei minulla ykkösenä tulekaan, niin täytyyhän kumppanin ainakin näyttää siltä, että häntä voi mielellään katsella eikä se edes suuria vaadi minun kohdallani. Toisekseen vaadin itseltänikin sitä, että en ole ylipainoinen nyt tai koskaan tulevaisuudessakaan."

Voi luoja miten voi olla tyhmä jätkä tämä tässä!
        Mikäköhän vitun teinipumpuli sinäkin olet? et ole varmasti ainoa? sen uskon..
        Ei kai se nyt sun maailmaasi kaada jos joku tyttö on ylipainoinen.... ei herraperkele.
        Tuollainen helvetin nirso huonotapainen kersa ei ajatusmaailmoineen ansaitse mitään hyvää.

saanen kertoa että lihavissa muijissa ei ole mitään vikaa, sen sijaan olen nähnyt rumempia ihan laihoissa. Luiset kasvot ja tylsä kampaus, niitä on melkein kaikilla teiniflikoilla. Paljon nätimpää on isompikokoinen tyttö, kunhan hoitaa kasvojaan, finnit pois ja iloisempi ilme ja vaikka hametta ylle niin se on hyvä!

laihuus on sairaus.

t. äijä

• gsdhgshsgs
        sanotte.. kirjoitti:

"Itse voin ainakin suoraan sanoa, että en luultavasti tahtoisi seurustella kovin isokokoisen tytön kanssa. Ensinnäkin selvästi ylipainoisen tytön näkeminen on monesti aiheuttanut minulle ihan kirjaimellisesti inhonväristyksiä, joten on vaikea kuvitella seurustelevansa sellaisen kanssa. Vaikka ulkonäkö ei minulla ykkösenä tulekaan, niin täytyyhän kumppanin ainakin näyttää siltä, että häntä voi mielellään katsella eikä se edes suuria vaadi minun kohdallani. Toisekseen vaadin itseltänikin sitä, että en ole ylipainoinen nyt tai koskaan tulevaisuudessakaan."

Voi luoja miten voi olla tyhmä jätkä tämä tässä!
        Mikäköhän vitun teinipumpuli sinäkin olet? et ole varmasti ainoa? sen uskon..
        Ei kai se nyt sun maailmaasi kaada jos joku tyttö on ylipainoinen.... ei herraperkele.
        Tuollainen helvetin nirso huonotapainen kersa ei ajatusmaailmoineen ansaitse mitään hyvää.

saanen kertoa että lihavissa muijissa ei ole mitään vikaa, sen sijaan olen nähnyt rumempia ihan laihoissa. Luiset kasvot ja tylsä kampaus, niitä on melkein kaikilla teiniflikoilla. Paljon nätimpää on isompikokoinen tyttö, kunhan hoitaa kasvojaan, finnit pois ja iloisempi ilme ja vaikka hametta ylle niin se on hyvä!

laihuus on sairaus.

t. äijä

Onpa mukavaa, että jaksat näin kohottaa lihavien ihmisten itsetuntoa rohkaisevilla sanoillasi...

...mutta miksi se pitää tehdä toisen ääripään kustannuksella?

• ...
        gsdhgshsgs kirjoitti:

Onpa mukavaa, että jaksat näin kohottaa lihavien ihmisten itsetuntoa rohkaisevilla sanoillasi...

...mutta miksi se pitää tehdä toisen ääripään kustannuksella?

"...mutta miksi se pitää tehdä toisen ääripään kustannuksella? "

-osu ja upposi!

• äijä.
        ... kirjoitti:

-osu ja upposi!

teidän luuviulujen itsetuntoa tulis kohottaa.

• ----------.
        ... kirjoitti:

-osu ja upposi!

"laihuus on sairaus."
        Ihan näin etukäteen tiedoksi, että laihuus ei ole sairaus, vaan anoreksia.

Ja miksi ne jotka eivät vain pidä pullukoista ovat jotenkin sairaita? Miettikää nyt vähän..
        Itese olen 172/56 ja vois näyttää aika tyhmältä jonkun läskin kanssa.

• Hanski89
        ----------. kirjoitti:

"laihuus on sairaus."
        Ihan näin etukäteen tiedoksi, että laihuus ei ole sairaus, vaan anoreksia.

Ja miksi ne jotka eivät vain pidä pullukoista ovat jotenkin sairaita? Miettikää nyt vähän..
        Itese olen 172/56 ja vois näyttää aika tyhmältä jonkun läskin kanssa.

Luin koko ketjun ja muutama oli ainakin kirjoittanut, että ei välttämättä voisi seurustella isokokoisen kanssa, koska on itse hoikka. Mä en oikein tajunnut, minkä ihmeen takia hoikka ei voi seurustella isomman kanssa? Pitäiskö isompien ihmisten seurustella van isojen kanssa? :D

• jätkävain
        Hanski89 kirjoitti:

Luin koko ketjun ja muutama oli ainakin kirjoittanut, että ei välttämättä voisi seurustella isokokoisen kanssa, koska on itse hoikka. Mä en oikein tajunnut, minkä ihmeen takia hoikka ei voi seurustella isomman kanssa? Pitäiskö isompien ihmisten seurustella van isojen kanssa? :D

Aivan samaa mieltä edellisen kanssa. Luin myös koko ketjun enkä kyllä tajua noita joitain nirsopaskoja :D Itse olen hoikka poika, mutta voin kyllä seurustella pulleammankin tytön kanssa. Itseäni ainakin inhottaa sellaiset luuviulut. En tajua mikä niissä niin viehättää, pelkkää luuta ja nahkaahan ne vain on, typeriä tusinabarbeja! Itseäni kiinnostaa ennemmin persoonalliset tytöt joissa on jotain josta ottaa kiinni, vaikka voin sanoa etten kyllä varmaan heti ensimmäisenä kiinnittäisi huomiota siinä mielessä johonkuhun selvästi ylipainoiseen mutta eihän ulkonäkö ole tärkeintä, vaan juuri se mitä on pääkopassa. :)

Mutta jätetään me nuo nirsot kusipäät niiden luuviulujensa kanssa, ja ollaan me järkevämmät ihmiset onnellisia niiden kanssa joihin rakastutaan, eikä niiden kanssa joiden laihuuteen ja teennäiseen "kauneuteen" ihastutaan!!

• hmm hmm
        jätkävain kirjoitti:

Aivan samaa mieltä edellisen kanssa. Luin myös koko ketjun enkä kyllä tajua noita joitain nirsopaskoja :D Itse olen hoikka poika, mutta voin kyllä seurustella pulleammankin tytön kanssa. Itseäni ainakin inhottaa sellaiset luuviulut. En tajua mikä niissä niin viehättää, pelkkää luuta ja nahkaahan ne vain on, typeriä tusinabarbeja! Itseäni kiinnostaa ennemmin persoonalliset tytöt joissa on jotain josta ottaa kiinni, vaikka voin sanoa etten kyllä varmaan heti ensimmäisenä kiinnittäisi huomiota siinä mielessä johonkuhun selvästi ylipainoiseen mutta eihän ulkonäkö ole tärkeintä, vaan juuri se mitä on pääkopassa. :)

Mutta jätetään me nuo nirsot kusipäät niiden luuviulujensa kanssa, ja ollaan me järkevämmät ihmiset onnellisia niiden kanssa joihin rakastutaan, eikä niiden kanssa joiden laihuuteen ja teennäiseen "kauneuteen" ihastutaan!!

Tässä topicissa isot alkoi kirjaimellisesti talloa pienempiä.. Sekö tekee ihmisestä kusipään, ettei voisi kuvitella seurustelevnsa lihavan kanssa? Itsellä on monta isompaa naispuolista kaveria ja hyviä ovatkin, ei siinä mitään. Mutta seurustelukumppanikseni en voisi Kuvitella (tai mistäpä sitä tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan..) mitään sumopainijaa.. miksikö? No ihan siksi että makunsa kullakin. Toiset tykkää punapäistä enemmän kuin blondeista, ihan sama asia kuin tämä painokysymys! Olenko sitten kusipää senkin takia että pidän bruneteista ulkonäöllisesti enemmän kuin muista? En ihannoi lihavia enkä laihoja, enkä myöskään sopusuhtaisia, tykkään siitä mikä omaan silmään tuntuu sopivalta.

ps. olen onnellisesti suhteessa sopusuhtaisen kanssa :)

• fasgsdghdfhhg
        jätkävain kirjoitti:

MIKSI et voi vain kertoa pitäväsi enemmän pulleista tytöistä? MIKSI täytyy samalla dissata muita? Eikö toiselle voi tehdä hyvää mieltä ilman, että samalla loukkaa jotain toista?

Ahaa, laiha = persoonaton, luuta ja nahkaa... Kiitti vitusti. Et ole yhtään sen enempää Arkijeesus-the-suvaitsevainen kuin tusinabarbeista tykkäävät.

• pullukkainen tyttö

Oon ite isokokosempi ja joskus mietin ite että saattasin näyttää hassulta jonkun laihan pojan rinnalla. Mutta toisaalta aika paljon ihmisii karvsiitus pois jos ulkonäön mukaan kumppanin valihtisin.

Minusta suhde ei onnistu jollei osapuolet toisiaan pysty hyväksymään. Eli jos pojat eivät tykkää lihavimmista tytöistä niin sitten se on OK! Koska tärkeetä että kummatkin on tyytyväisiä suhteessa. Miten tyttö voi itsensä tuntue rakastetuks jos teitää että poika ei tykkää jokaisesta mahamakkarasta.

Ulkonäkö ON osa suhdetta, siitä ei pääse mihinkään, MUTTA hyvä ulkonäkö ja ulkonäöllisesti yhteensopiva pari ei aina tarkota hyvää suhdetta.

• girl95moils

hei entiiä miks aina "langan laihoja hyvä perseisiä blondeja" haukutaan...itekki oon sellane luonnostaa....onls se sit joku kauneus ihanne vai...onks muut kateellisii semmosest...empä usko....munst blondit ei oo sen nätimpii ku muutkaa...mikä ihmisii vaivaa...

• 163/70=läski(kö?)

tehty tutkimus et ku on jenkkakahvat elää pitempään, ku sellaset joil ei oo..
      älkää kysykö : D

• sairas?

Todella törkeää sanoa että laihuus on sairaus. Sillä perusteellahan on lihavuuskin. Olen itse 175/50 tyttö, eikä tunnu todellakaan kivalta tuollainen. Joo joo lihaviakin pitää lohduttaa kauniilla sanoilla, mutta entä me jotka sairastetaan anoreksiaa eikä voida sille mitään, häh?!

• susu 18

Itse olen 162cm/68kg joten en itsekään ole mikään keijukainen?!! Parhaimmillaan painoin 78kiloa joka oli kyllä liikaa. Olen ylpeä itsestäni että olen laihtunut, mutta vielä enemmän ylpeä poikaystävästäni(kihlatustani) jolle kelpasin sellaisena kuin olin,vaikka hän itse onkin timmissä kunnossa. 194cm/82kg . "ulkonäön kanssa ei seurustella" vaan luonteen, käyttäytymisen jne, Toki ulkonäöllä on aina jonkin verran merkitystä. Mutta liian pinnallinen ei saa olla..

Eli siis...jätä omaan arvoonsa ne jätkät jotka väittävät että olet lihava tai läski..ehkä olet riskiryhmässä eli lievästi ylipainoinen, mutta se ei saa tulla ihastuksen/seurustelun/rakkauden tielle. Ja ps..ainahan voit kuntoilla,liikkua ja laihtua niinkuin minä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe